Ja dat scheelt zeker! Toen ik SX kocht na iets van 1,5 jaar illegaal uitproberen was ik nog veel blijer dan dat ik dacht te zijn! een enorme verbetering in snelheid en workflow.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:38 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nu die Cubase LE maar eens erop gezet, die er standaard bij zit. Loopt best lekker. Zal toch wel wat schelen dat-ie legaal is. En Drumkit from Hell werkt ook eindelijk! *o*
lok ze dan naar dat stomme bassisten topic verdommequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:34 schreef Friek_ het volgende:
Wanhopig zal ik blijven proberen om de bassisten hierheen te lokken.
Verdomme.![]()
Zullen we ook gelijk de drummers hierheen halen?! En de toetsenisten, de blazers en de triangeljosties!! Maken we er gewoon het muzikanten-topic vanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:34 schreef Friek_ het volgende:
Wanhopig zal ik blijven proberen om de bassisten hierheen te lokken.
Verdomme.![]()
Die les pauls mogen me gestolen worden: wat mij gelijk in het oog valt zijn die twee Bogner's.... HIER DAARMEE!!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:11 schreef Neidropje het volgende:
prettig setupje:
mooie les pauls (met holte's in body, kijk vooral even rond naar de intents vette exemplaren, staat er nu een op mp:)
http://www.cloud9guitars.org/
nu me stage plek me een vaste baan heeft aangeboden (YES!!!) is de kans groot dat er over een half jaartje zo'n versterker hier staat te brullen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:41 schreef Neidropje het volgende:
weleens op wat bogners gespeeld. Inderdaad erg dikke sound. Er zijn wel erg veel verschillende trouwens. ik heb ooit op de shiva gespeeld. Erg fijn apparaat!
[afbeelding]
alleen beetje erg duur:P
Eén Gibson kan bestquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die Marshalls, Bogner's, en Diezel![]()
![]()
![]()
Die Gibsons
Niet?quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Goh, dat had ik nog niet gemerkt
Die laatste foto is wel gaaf!quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:15 schreef Jorikjet het volgende:
die heeft een vriend van me, en is best leuke gitaar, alleen iets langere hals dan normaal, en erg gelakt aan de achterkant. hij heeft hem ook in het goud gehad, te leen van de muziek winkel omdat het bestellen van een sunburst erg lang duurde...
plaatje van de goude:
[afbeelding]
mét mee gekleurde headstock!
en de nij'e (wazige foto ja, maar wel scherp)
[afbeelding]
En dat hij hem beter aan jou kan verkopen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet?![]()
[..]
Die laatste foto is wel gaaf!
Zeg eens even tegen hem dat het een kutgitaar is![]()
Dan wel die met die p90quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:23 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Eén Gibson kan best
Ik zou er vijf verkopen en er een paar mooie Fenders voor kopen.
Mallerd...quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
En dat hij hem beter aan jou kan verkopen?
Ik koop uit principe geen nieuwe gitaren...quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:29 schreef Jorikjet het volgende:
maare zo'n jazzmaster kost niet zo heel veel (relatief)... 700 euro heb je ze nieuw
Echt?? Ik wil juist geen tweedehandse gitaren. Je weet nooit wat diegene voor jou ermee heeft gedaan... op een veel te vochtige zolder neergegooid ofzo... dat zijn schades die je niet ziet, maar wel gaat merken na een tijd... Daarbij komt dat ik het zo tof vind om die gitaar helemaal nieuw en schoon te hebben, en dat elk plekje erop door mij komt... ieder zn ding, denk ik.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik koop uit principe geen nieuwe gitaren...
Ik wil alleen gitaren met danwel een historie of zielige weesgitaren!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |