Wist je dat dat strafbaar isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:48 schreef -Beer- het volgende:
Hop!
Ik zit nu te internetten op een draaloos netwerk van mn nieuwe buren
No way!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wist je dat dat strafbaar is
Je kan er strafblad voor krijgen, omdat je volgens de wet nu aan het inbreken bent, beveiligt of niet.
Dat daar uberhaubt een wet voor is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je kan er strafblad voor krijgen, omdat je volgens de wet nu aan het inbreken bent, beveiligt of niet.
TVPquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:00 schreef EvilThijn het volgende:
@guitarist.nl
Heb je er een beetje vertouwen in Brian zondag op te moeten treden?![]()
Precies, net zo strafbaar als andere golven uit de lucht pikken, niet strafbaar dus... Zodra je actief wachtwoorden gaat omzeilen, dan ben je pas strafbaar...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:25 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
TVP
Nee dat is niet strafbaar, het is strafbaar om via dat netwerk in hun computer in te breken, maar het gebruik maken van het internet via andermans verbinding is niet strafbaar. Moet je er maar een wachtwoord opzetten, dat is niet moeilijk.
Oh ja... ik doe het ookTHNX neighbours
Volgens mij gebruiken reggea-gitaartjes altijd een flinke dosis wah, en wat korte akkoordjes. Vooral de topsnaren gebruiken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:36 schreef maxor het volgende:
Vast een ontzettende gitaar-noob vraag maar ik doe het toch. Ik vindt de muziek van Luie Hond echt vet en nou zat ik dus wat te pielen om dat reagge achtige geluid voor elkaar te krijgen maar hoe de n*k begin je daar aan? Tabs etc van die gasten zijn er amper te vinden :/
Ja vind ik ook... kutzooi... money's always the issuequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:10 schreef guitarist.nl het volgende:
Een een mixertje met vuurdraad is te duur
Pak een toneport!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:10 schreef guitarist.nl het volgende:
Nee gewoon in betere kwaliteit opnemen op de computer.
Wat schelen de POD2 en de Guitarport met elkaar? Vrij weinig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:10 schreef guitarist.nl het volgende:
Nee gewoon in betere kwaliteit opnemen op de computer.
neh...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Kent iemand het merk Silver Star trouwens ?
Enige wat ik jammer aan mijn POD vind is dat er geen wah op zit, gelukkig zit die wel op mijn versterker nog ingebouwd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:23 schreef Even het volgende:
Die TT![]()
![]()
Zo'n Line6 Pod XT ding ziet er wel handig uit
Met een Pod heb je geen pc nodig om vets te klinken. Met Guitarport wel. Denk ik zo.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:22 schreef Blivox het volgende:
[..]
Wat schelen de POD2 en de Guitarport met elkaar? Vrij weinig.
Genoeg hints gegeven denk ik zo.
Nou ja, ik zat te twijfelen tussen de POD 2 en een Toneport, en voor die 60 euro verschil was het mij wel duidelijk wat ik beter kon nemen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:37 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Met een Pod heb je geen pc nodig om vets te klinken. Met Guitarport wel. Denk ik zo.![]()
Precies. Tenzij je overal je laptop heen wil slepen, is een Pod handiger. Hoewel je met Toneport wel ook nog andere instrumenten kan opnemen, zang en bas bv.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:45 schreef Blivox het volgende:
[..]
Nou ja, ik zat te twijfelen tussen de POD 2 en een Toneport, en voor die 60 euro verschil was het mij wel duidelijk wat ik beter kon nemen.
Tussen een Guitarport en een POD zit hooguit 20 euro verschil, en om nou 160 euro te betalen voor een interface waarmee je alleen op je PC kan spelen? Mwoah, liever niet.
Kan met de POD ook. Staat nog nadrukkelijk in de instruction manual, dan zet je hem namelijk alleen op pre-amp mode.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:08 schreef Svyatagor het volgende:
Hoewel je met Toneport wel ook nog andere instrumenten kan opnemen, zang en bas bv.
O.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:13 schreef Blivox het volgende:
[..]
Kan met de POD ook. Staat nog nadrukkelijk in de instruction manual, dan zet je hem namelijk alleen op pre-amp mode.
Die Marshalls, Bogner's, en Diezelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:11 schreef Neidropje het volgende:
prettig setupje:
[afbeelding]
mooie les pauls (met holte's in body, kijk vooral even rond naar de intents vette exemplaren, staat er nu een op mp:)
http://www.cloud9guitars.org/
Ik ken het probleem.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:21 schreef Cynic het volgende:
ah, heerlijk: ik probeer mijn tascam usb audio interface ding te installeren, loopt de hele boel vast en doet vervolgens mijn geluid, mijn dvd drive en nog een handjevol andere dingen het niet meer. Heerlijk, zo'n nieuwe computer...
Al met al heb ik dus allerlei opnamezooi en niks werkt
Ik bespeur jaloezie?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die Marshalls, Bogner's, en Diezel![]()
![]()
![]()
Die Gibsons
quote:
mooi, maar niet zwart genoeg naar mijn smaakquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:20 schreef Elmo1608 het volgende:
Whoho.. gisteravond m'n nieuwe gitaar gekocht.
Het is een Ibanez SA120CN geworden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja man, die amps zou ik hier echt wel willen hebben staanquote:
Ik dacht dat je zo'n Alesis ding had?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:21 schreef Cynic het volgende:
ah, heerlijk: ik probeer mijn tascam usb audio interface ding te installeren, loopt de hele boel vast en doet vervolgens mijn geluid, mijn dvd drive en nog een handjevol andere dingen het niet meer. Heerlijk, zo'n nieuwe computer...
Al met al heb ik dus allerlei opnamezooi en niks werkt
Ik heb ook een alesis maar die deed ook al vaag. Ging ineens het signaal oversturen... :Squote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:20 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo'n Alesis ding had?
De problemen die ik had heb ik opgelost door de Asio4All drivers te gebruiken, en mn PC te aarden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |