Yep, Benny is een goeie producer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:25 schreef Tomaz het volgende:
Faithless - Bombs (Benny Benassi Remix)
Met zulke remixen mag Benny van mij vaker thuiskomen! Wat een heldenplaat!
Hij's al vaker gedraaid hoor, (asot 256&268) maar idd wat een TOP plaat!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:16 schreef Party_P het volgende:
Anna Nalick - Breathe (Blake Jarrell Remix)![]()
![]()
Mooi nummer (vorige week gedraaid in ASOT 271)
Kush? Dat zijn toch die geile tienerdames in dat bandje?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Armin vs. Rank 1 feat. Kush - This World Is Watching Me .. umm wat de hel heb ik gemist?
Rank 1 en Armin van Buuren. Holy moly.
Benny remix van Beautifull (moby) is ook zeer goed te pruimen. Heb een Benny plaat op vinyl zelfsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:25 schreef Tomaz het volgende:
oeiquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:17 schreef m-kay het volgende:
[..]
Kush? Dat zijn toch die geile tienerdames in dat bandje?.
Lachen misschien?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:34 schreef Joppy het volgende:
Ik las vandaag toevallig in de Spits dat DJ John Marks vindt dat Paul van Dyk nog wat van hem kan leren
ja, die is goed zeg!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:25 schreef Tomaz het volgende:
Bwhahaha!quote:
Die zal ik dan even moeten checken. Meestal kunnen de productie van S&T me niet echt boeien. Alleen Venus blijft natuurlijk goud, lekker nog een beetje de oude sound zeg maarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:41 schreef DreamAway het volgende:
en de nieuwe Stoneface&Terminal - Supernature is ook super! met die heerlijke loeiende gitaren![]()
Of een cursus Ableton want daar snapt die Paul ook geen kloot vanquote:
Stoneface&Terminal is vaak wel lekker, en dan ook nog met loeiende gitaren. Dat moet wel goed zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:41 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja, die is goed zeg!![]()
en de nieuwe Stoneface&Terminal - Supernature is ook super! met die heerlijke loeiende gitaren![]()
Even in ASOT zitten bladeren net.... Heilige plaat zeg, mijn godquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:41 schreef DreamAway het volgende:
Je moet er wel even bijzeggen wat ie zei, want ik vond dat ie gelijk had!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:34 schreef Joppy het volgende:
Ik las vandaag toevallig in de Spits dat DJ John Marks vindt dat Paul van Dyk nog wat van hem kan leren
Dat dacht ik dus ook, maar ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat aquaviva spastik had gecoproduceerd, kan het alleen nergens meer vindenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:03 schreef Stupide het volgende:
[..]
Volgens mij is Plastikman Richie Hawtin.
Nieuwste Plastikman album is in ieder geval volledig geproduceerd door Richie Hawtin.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:33 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat aquaviva spastik had gecoproduceerd, kan het alleen nergens meer vinden
tuurlijk! Hawtin is door zijn Plastikman alias beroemd gewordenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:37 schreef m-kay het volgende:
[..]
Nieuwste Plastikman album is in ieder geval volledig geproduceerd door Richie Hawtin.
Kwaliteit gaat voor kwantiteit, vind ik. Je kan wel veel produceren, maar als het bagger is, dan hoeft het niet zo nodig van mij.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:39 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Je moet er wel even bijzeggen wat ie zei, want ik vond dat ie gelijk had!
Hij bedoelde de frequentie van produceren. Hij vertelde dat PvD het niet meer hoeft te hebben van z'n producties want hij is bekend zat. Daarom brengt ie slechts sporadisch een nieuwe plaat uit. Hij moedigde hem aan om meer te produceren omdat het publiek niet altijd dezelfde muziek wil horen. Daar heeft ie gelijk ik vind ik
En dat John Marks nou niet de muziek maakt die wij goed vinden, okHij heeft wel honderden producties voor verschillende artiesten afgeleverd!
die is zeker lekker jah!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:12 schreef MarkzMan_X het volgende:
Nog zo'n kneitergoeie plaat:
Ronski Speed - The Space We Are (John 'O Callaghan Remix)... mieters! Gewoon de eerste JOC (nou eigenlijk tweede, Hans had nog een leuke JOC mix) productie/remix die ik goed vind. Tis in de stijl van Cicada, maar dan op 140bpm. Helemaal goed dus. Aanrader!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |