Suuuuuuuuuuuuuuuuuuunlightquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:07 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ik vind het pas schandalig en zeeeer vreemd dat dj sammy 31 plaatsen omhoog is gegaan!![]()
Ohja.. en als jij er niks van gehoord hebt dan heeft die man geen recht op een nummer 1 positie ?!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom PvD op 1? Ik bedoel, ik heb niks van hem gehoord dit jaar.
Ik vond hem bij P&W wel weer sterk moet ik zeggen die Armin. De laatste tijd helaas was minder achter de decks zelf... Toch blijft zijn ASOT wel iets aparts en enorm groots. Denk dat Armin wel recht heeft op die eerste plaatsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:42 schreef hp22 het volgende:
2 Armin van Buuren - After spending three years at No.3, Dutch trance star Armin has beaten the mighty Tiësto to second place. His hard work continues to pay off.
Kom maar es met bewijs dat tiësto daarom op 3 staat.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:42 schreef hp22 het volgende:
2 Armin van Buuren - After spending three years at No.3, Dutch trance star Armin has beaten the mighty Tiësto to second place. His hard work continues to pay off.
Toch jammer dat dat in het jaar is waar Tijs mensen opriep niet op Tiësto te stemmen
een hoop!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:04 schreef Stinger__ het volgende:
Hoeveel van de DJ Mag votertjes(buiten nederland) zouden dat verzoek uberhaupt meegekregen hebben?..
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:50 schreef jackson het volgende:
Denk dat Armin wel recht heeft op die eerste plaats. Kan me niet boeien dattie niet op 1 staat natuurlijk.
Een hoop blijkt dus niet genoeg te zijn :pquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:14 schreef DreamAway het volgende:
een hoop!
niks tegen Sammy héquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:07 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ik vind het pas schandalig en zeeeer vreemd dat dj sammy 31 plaatsen omhoog is gegaan!![]()
I'm drifting away somehow by the presence of the morning sun, I'm falling into the night as I can see you shining bright...suuuunlight! niks dan lof hoor, in mijn kaas-periode zo'n 4 jaar terug vond ik het lekker!quote:
ah vanavond ff checken!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:31 schreef Xantra het volgende:
edit: het is al op het journaal dat PvD nummer 1 is
Volgens mij heeft die zichzelf omhoog gekocht, was bij benny benassi dacht ik ook gebeurt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:43 schreef hp22 het volgende:
Ik heb ooit eens een setje van Sammy gehoord op z'n site, extreem matige trainwrecks, niet normaal. Misschien dat ie er nu wat beter in is...maar goed zo iemand kan veel stemmen werven, veel mensen die op feesten komen waar hij draait interesseren zich toch niet voor de draaikunsten van de heer Sammy en vinden het toch wel leuk
Woow, weer zo'n nare opmerking naar mijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Ohja.. en als jij er niks van gehoord hebt dan heeft die man geen recht op een nummer 1 positie ?!whatever
.
zal wel komen door je iconquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Woow, weer zo'n nare opmerking naar mijGa zo door
![]()
nu wordt je vervelend hoor!quote:
die eerste vind ik niks... op de vocals na geloof ik, weet t al nie zo goed meer!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Armin vs. Rank 1 feat. Kush - This World Is Watching Me
Hot ?
Mr. Sam feat. Kirsty Hawkshaw - Split (Aly & Fila Remix)![]()
Ik relativeer het nog met het erick e en roog verhaal wat van toepassing is op mij. En huil niet zo... Je snapt de context toch. En of je in de toekomst gewoon de PI's wil blijven negeren. Dank jequote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Woow, weer zo'n nare opmerking naar mijGa zo door
![]()
"We" draaien em al weken in de mix thuisquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:16 schreef Party_P het volgende:
Anna Nalick - Breathe (Blake Jarrell Remix)![]()
![]()
Mooi nummer (vorige week gedraaid in ASOT 271)
Armin vs. Rank 1 feat. Kush - This World Is Watching Me .. umm wat de hel heb ik gemist?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Armin vs. Rank 1 feat. Kush - This World Is Watching Me
Hot ?
Mr. Sam feat. Kirsty Hawkshaw - Split (Aly & Fila Remix)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |