De dag dattie in de verkoop gaat en goedkoper. mag het?!quote:
In mei al gereleased op het russische iRecords.quote:Op zondag 5 november 2006 22:43 schreef star_gazer het volgende:
Heb ik iets gemist? Ik ben nog steeds op zoek naar Nile - Isis (Cressida remix), maar ik kan hem maar neit vindenDe plaat werd in TATW #104 al gemaakt tot ROTW.. Iemand
Zaterdag niks, vrijdag Özgür, Chris Liebing en Speedy Jquote:Op zondag 5 november 2006 22:33 schreef DreamAway het volgende:
[..]
De dag dattie in de verkoop gaat en goedkoper. mag het?!
*hoort Supernature in een set
*gaat dood
wat gaat 'de rest' eigenlijk doen zaterdag? Is er een ander goed feestje?
oja!quote:Op zondag 5 november 2006 23:07 schreef hp22 het volgende:
[..]
Zaterdag niks, vrijdag Özgür, Chris Liebing en Speedy J
Ahaa op die naam dusquote:Op zondag 5 november 2006 23:02 schreef swopfile het volgende:
[..]
In mei al gereleased op het russische iRecords.
Anton Chernikov - Isis (original mix)
Anton Chernikov - Isis (cressida remix)
Rustig maarquote:Op zondag 5 november 2006 22:33 schreef DreamAway het volgende:
[..]
De dag dattie in de verkoop gaat en goedkoper. mag het?!
Zaterdag een verjaardag van iemand die 30 wordtquote:wat gaat 'de rest' eigenlijk doen zaterdag? Is er een ander goed feestje?
Dit was ik redelijk hard vergeten maar heb nu afspraken staan voor housequake. Ik twijfel nog even als ik dit zo lees.quote:Op zondag 5 november 2006 23:07 schreef hp22 het volgende:
[..]
Zaterdag niks, vrijdag Özgür, Chris Liebing en Speedy J
Zeker!quote:Op zondag 5 november 2006 22:33 schreef DreamAway het volgende:
Is er een ander goed feestje?
ja, schijnt dat Armin een soloset weggeeft in Ahoy. Armin Only ofzo.quote:Op zondag 5 november 2006 22:33 schreef DreamAway het volgende:
[..]
wat gaat 'de rest' eigenlijk doen zaterdag? Is er een ander goed feestje?
quote:Op maandag 6 november 2006 11:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Rustig maar. Alleen al die oude tracks kan je ook downen en zelf op cd prakken dacht ik. Tenzij je alles van Armin wil hebben wattie uitbrengt aan cd's ofzo
.
[..]
Gaat goed met Feddequote:De Nederlandse DJ Fedde Le Grand staat op nummer één in de Engelse hitparade met het nummer 'Put Your Hands Up For Detroit'. Het is de eerste keer dat een Nederlandse DJ op deze positie staat in de Official UK Singles Chart (Top 40) van de BBC.
Het nummer kwam vorige week in Engeland binnen op nummer twee. De track bereikte in Nederland niet de hoogste plaats van de hitlijsten. Het is deze zomer officieel gekozen tot The Summer Anthem of Ibiza 2006.
In 1999 kwam DJ Jean met zijn single 'The Launch' ook hoog in de Britse Top 40, maar hij reikte niet verder dan twee.
Ja, erg matig vond ik het.quote:Op maandag 6 november 2006 23:29 schreef MarkzMan_X het volgende:
Armin van Buuren nu op Ned 3 bij Paul de Leeuw
hmjah ik vond t ook nie echt veel.quote:
Tsja... maar elke drol die wel eens een houseplaatje luistert weet dat het remixen zo gaat.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:43 schreef DreamAway het volgende:
vond t wel weer tof dat ie ff origineel van saturday night erbij pakte en t verschil liet horen![]()
dat noemen ze nou guerilla marketingquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:34 schreef Tomaz het volgende:
Hallo knaapjes!
Voor diegenen die mij nog niet geholpen hebben met m'n enquete, gaarne surfen naar: Enquete vrijetijdsbesteding
Met vriendelijke groeten,
T. Zwaan
sorry voor het zakelijke karakter, maar op stage mag ik natuurlijk niet fok!ken voor andere doeleinden![]()
oh ja, trance is tof!
maar Paul natuurlijk nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Tsja... maar elke drol die wel eens een houseplaatje luistert weet dat het remixen zo gaat.
Klopt maar voor mij dus baggerquote:
fo sure! maar t programma heeft natuurlijk een wreed brede doelgroep, dus hoge verwachtingen hoef je nooit te hebbenquote:
Same as P&W, dat was wel weer tof vond ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:27 schreef DreamAway het volgende:
[..]
fo sure! maar t programma heeft natuurlijk een wreed brede doelgroep, dus hoge verwachtingen hoef je nooit te hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |