tsja...hij had er nog een paar overquote:
Daar heb je wel gelijk inquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:26 schreef jackson het volgende:
Ohhh mijn lieve heer
Markus Schulz feat Carrie Skipper - Never Be The Same Again (Markus Schulz Coldharbour Remix)
Wat een verschrikkelijke uber.... uber uber uber deun. MIJN GOD! Zo hoort trance te zijn... GOUD
mee eens, erg lekkere plaatquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:26 schreef jackson het volgende:
Ohhh mijn lieve heer
Markus Schulz feat Carrie Skipper - Never Be The Same Again (Markus Schulz Coldharbour Remix)
Wat een verschrikkelijke uber.... uber uber uber deun. MIJN GOD! Zo hoort trance te zijn... GOUD
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:34 schreef hp22 het volgende:
07. Seroya - Beautiful (Niklas Harding pres Arcane Remix)
+1quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:34 schreef hp22 het volgende:
Wat een waanzinnige guestmix in GDJB trouwens, Noel Sanger
Noel Sanger
01. Kenneth Thomas & Noel Sanger pres Air Hustlers feat Colleen Riley - Downtime (Harry Lemon Dub Mix)
02. Terranova and Leeds - For The Pills
03. Jafrosax - Saxtatic (Noel Sanger Remix)
04. Sied Van Riel - My Dreams (Miika Kuisma's Lost Method Mix)
05. DJ Cosmo feat Joi Cardwell - Soul To Bare
06. Niklas Harding & Funabashi - Addictive
07. Seroya - Beautiful (Niklas Harding pres Arcane Remix)
08. Sir Ivan - For What it's Worth (Noel Sanger Remix)
En wat dacht je van de Furry Nipples remix dan, Özgür @ Poema oktober 2005 tunequote:Op zondag 5 november 2006 14:33 schreef jackson het volgende:
Overigens is het nogsteeds keihard wachten op de niklas harding remix van Zocalo.... Hij draaide em in de Asta afgelopen oud en nieuw
Helaas maar 1 break maar wel dikke shit ja!quote:Op zondag 5 november 2006 14:35 schreef hp22 het volgende:
[..]
En wat dacht je van de Furry Nipples remix dan, Özgür @ Poema oktober 2005 tune
Ik heb hier ook volle bak van genotenquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:34 schreef hp22 het volgende:
Wat een waanzinnige guestmix in GDJB trouwens, Noel Sanger
God zeg wat een plaat! Heb weinig trance de laatste tijd gehoord die me nog kippevel geeft (plus dat ik totaal geen fan van Schulz meer ben), maar dit is me wel een toppertje zeg, geweldigquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:26 schreef jackson het volgende:
Ohhh mijn lieve heer
Dude! Dat is een van m'n favo, zo niet de beste, Push productie!quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sunscream vs. Push - Please Save Me
* Dj_Day-V nog nooit gehoord heeft
Nou niet "ook", he: JXL doet in opdracht van PvdA.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:17 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen, vind het ook niet zo'n goede zet van 'm. De PvdA had laatst ook al 'Rood' van Borsato gebruikt, waar Marco dus ook helemaal niet blij mee was
maar hij doet wel n dance4life feesje toch? in arnhem?quote:Op zondag 5 november 2006 17:27 schreef Veersesmurf het volgende:
Jammer, geen Tiesto op 2 dec. in de HMH (hij draait dan in Oslo)
Had er stiekum toch een beetje op gerekend, en heel erg op gehoopt. Ach, hij komt wel weer een andere keer![]()
Dat is alleen voor schoolkinderen...quote:Op zondag 5 november 2006 18:37 schreef DreamAway het volgende:
[..]
maar hij doet wel n dance4life feesje toch? in arnhem?
Iddquote:Op zondag 5 november 2006 18:41 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Dat is alleen voor schoolkinderen...
klopt inderdaadquote:Op zondag 5 november 2006 18:37 schreef DreamAway het volgende:
[..]
maar hij doet wel n dance4life feesje toch? in arnhem?
Daar ben ik het dus mee eensquote:Op zondag 5 november 2006 16:21 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
God zeg wat een plaat! Heb weinig trance de laatste tijd gehoord die me nog kippevel geeft (plus dat ik totaal geen fan van Schulz meer ben), maar dit is me wel een toppertje zeg, geweldig
Die Shah doet het leuk maar wordt wel erg gehyped. Komt bij dat bovengenoemde plaat nu niet echt heel erg bijzonder is imo. Verder doet hij wel goed opzichquote:Op zondag 5 november 2006 16:25 schreef Messenga het volgende:
DJ Shah Pres. Magic Island- Paradise
Die man is toch werelds bezig de afgelopen tijd!
uiteraard! jij haalt je nieuws uit hele andere bronnenquote:Op zondag 5 november 2006 19:01 schreef MarkzMan_X het volgende:
Dit wisten jullie natuurlijk ook al: info over Armin's 2CD album wat binnenkort uitkomt:
http://www.partyscene.nl/pages.php?page=272189&visitorId=9717f9dea487d4ca569b19a04d3f2d19
Waarom dat danquote:Op zondag 5 november 2006 20:09 schreef DreamAway het volgende:
denk dat ik em bij AO maar in ga slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |