quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:19 schreef DreamAway het volgende:
Er moet echt iemand Justin Timberlake - my love remixen!![]()
ik vind ze allemaal waardeloosquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
Oakenfold remix is goed. Angello remix is zwaar kut.
heerlijk!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:25 schreef m-kay het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien!
06-justin_timberlake-my_love_(paul_oakenfold_remix)-gti.mp3
Lekker maar niet echt draaibaar wat mij betreft. Leuk voor op de radio misschienquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:14 schreef DreamAway het volgende:
zitten lekkere tussen imo!
op dn i-pod!quote:Op donderdag 2 november 2006 15:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Lekker maar niet echt draaibaar wat mij betreft. Leuk voor op de radio misschien![]()
quote:
ah kom op, zo erg is het nummer niet!quote:
Ik wilde het net zeggen, vind het ook niet zo'n goede zet van 'm. De PvdA had laatst ook al 'Rood' van Borsato gebruikt, waar Marco dus ook helemaal niet blij mee wasquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:40 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik vind het maar niets, Dj's/producer horen zich niet met politiek te bemoeien.
Vind niet dat je politiek moet gaan mengen daarmee, het is juist mooi dat iedereen op feesten komt voor de muziek en daar hoeft geen politiek bij te komenquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:11 schreef Stupide het volgende:
Muzikanten zijn toch ook maar gewoon mensen? Ik zie niet in waarom ze zich ineens zouden moeten onthouden van politieke activiteiten. Of het 'een goede zet' is of niet, maakt toch helemaal niets uit.![]()
Ik wel jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wisten jullie dit?
Inderdaad... het zal de nieuwe balkenende maar worden...quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:33 schreef Xantra het volgende:
en daar komt bij dat je voor die irritante partij van Bos nooit maar dan ook nooit een plaat mag maken! PvdA bah!
Heeft Menno geelzucht? hint: gele kikkers!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:39 schreef DreamAway het volgende:
Zo... hierbij misschien wel eventjes leuk!
een kijkje tijdens de fotoshoot met Menno in Amsterdam!
[[url=http://img159.imageshack.us/img159/135/mennoshoot1ut3.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img508.imageshack.us/img508/3978/mennoshoot2op3.th.jpg]afbeelding][/URL]
het was erg gaaf om een keertje mee te maken! ging allemaal heel relaxt, en Menno is ook top!![]()
kreeg ook nog vinyl van second turn/sonrisa en een vers mixje op cd!![]()
Nu pasquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:39 schreef DreamAway het volgende:
kreeg ook nog vinyl van second turn/sonrisa
Muzikanten zijn idd gewoon mensen maar ik vind niet dat ze hun platform moeten misbruiken voor dit soort doeleinden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:11 schreef Stupide het volgende:
Muzikanten zijn toch ook maar gewoon mensen? Ik zie niet in waarom ze zich ineens zouden moeten onthouden van politieke activiteiten. Of het 'een goede zet' is of niet, maakt toch helemaal niets uit.![]()
Hoezo 'misbruiken'? En grafici mogen dan ook geen flyers maken voor een partij?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:09 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Muzikanten zijn idd gewoon mensen maar ik vind niet dat ze hun platform moeten misbruiken voor dit soort doeleinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |