Volgende week de SP demo maar dan heb ik het spel toch alquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Hmm, jammer dat de demo niet bepaald een geweldig beeld geeft van de multiplayer tot op heden... SP is in de SC serie wel ontzettend goed meestal (had stiekem ook gehoopt op een SP-demo...)
en de week er op fifa football 2007quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgende week de SP demo maar dan heb ik het spel toch al
Nee dankjequote:Op zondag 15 oktober 2006 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en de week er op fifa football 2007![]()
Het is een cheesy Max Payne rip-off, maar toch lijkt het me een leuk spel.quote:
Ziet er verschrikkelijk goed uit en lachen.... maar ik denk dat het zo snel verveeld op zich.quote:
Soort Max Payne je moet er van houden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ziet er verschrikkelijk goed uit en lachen.... maar ik denk dat het zo snel verveeld op zich.
"Alright, took care of him..."quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:15 schreef truStie het volgende:
Lijkt me wel wat dat Stranglehold.. dat schot in ze ballen![]()
Budgetbak of ruil spel in rustige tijden dusquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:45 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Soort Max Payne je moet er van houden.
Lijkt mij wel een leuke game, maar geen must have.
Ik deel je mening.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ziet er verschrikkelijk goed uit en lachen.... maar ik denk dat het zo snel verveeld op zich.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:40 schreef Die4iT het volgende:
hoe zit het eigelijk met die update van 360 dashbord? khad eerst zon website met suggesties gelezen en iets over divx codex etc weet iemand hier nog iets van?
Ik had nog aangevraagd of ze een Bittorrent client in zouden willen bouwen. Als het even kan met een makkelijke torrent search site zodat de films makkelijk te download zouden zijn.
i rest my case.......quote:Op een presentatie voor winkelpersoneel om ze kennis te laten maken met de nieuwste Microsoft producten kondigde het bedrijf aan dat er binnen twee maanden een update komt voor de Xbox 360, waardoor deze DivX en XviD zal gaan ondersteunen. Ook zal het mogelijk zijn om, in combinatie met Windows Vista, tv programma's op te nemen en af te spelen. Omdat Vista waarschijnlijk pas op zijn vroegst in januari uitkomt is het hier nog wel even op wachten.
als iemand het artboek van GOW wil hebben. dan kunnen ze de mijne vandaag al overkopenquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gears of war is dan wel weer een echte special edition ivm met artbook enzo
Maar nee ik koop de standaard editie
dat werd weer op mission 360 ontkentquote:
Nouja, Max Payne was eerder een John Woo ripoff. Woo maakte voor Max Payne ook allemaal films, met slow motion actie scenes.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:59 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is een cheesy Max Payne rip-off, maar toch lijkt het me een leuk spel.
Als je op A drukt begint er een balkje te verschijnen.. Als het balkje helemaal vol is word de merc gekquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
Hoe schakel je die bewakers uit vanaf een afstand? Ik richt op ze zodra ik mn PDA achtig gadget ding tevoorschijn haal, er staat neutralize, ik druk op A, hoor een toon en vervolgens niks.
Wat voor een cijfer gaf je het spel een jaar geleden ook al weer?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
KUT TYFUS TERING HOEREN KAMEO. Echt, ben net een half uur bezig geweest om bij de Snow Temple te komen met 40 Below, maar elke keer donder ik naar beneden als ik bij die splitsing ben
Kameo is echt een toffe game, maar er zitten echt wat dikke frustraties in die game hoor
rmmmrmmmmmtevroegreviewenremmmremmmmmmemmmquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een 9. Als ik het nu weer zou moeten doen zou het waarschijnlijk hetzelfde zijn, want zoals ik al zei, het is echt een toffe game. Setting is erg cool en die frustraties liggen vooral aan mij omdat ik suck met gamen. Wat is je punt?
Dr is ook nog zoiets als overmoed hebben tijdens het creatieproces... Vaak wordt er geroepen dat ze ontzettend leuke features gaan implementeren, maar daar wordt vaak de botte bijl ingezet als het technisch lastig blijkt of nauwelijks toegevoegde waarde blijkt te behelzen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:14 schreef BMH het volgende:
Ik vind het cijfer iig te hoog.. Een 9 voor een game die allesbehalve de volledige potentie van haar eigen concept gebruikt. Het spel is te kort, kent veel te weinig puzzles & is naar het einde toe gerusht.
Het Molyneux effect.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dr is ook nog zoiets als overmoed hebben tijdens het creatieproces... Vaak wordt er geroepen dat ze ontzettend leuke features gaan implementeren, maar daar wordt vaak de botte bijl ingezet als het technisch lastig blijkt of nauwelijks toegevoegde waarde blijkt te behelzen.
Ik had hem in 1x toen.... en kwam ik daarna niet verder, kon ik opnieuw dat stuk doen... en achter elkaar vallen hequote:Op zondag 15 oktober 2006 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
KUT TYFUS TERING HOEREN KAMEO. Echt, ben net een half uur bezig geweest om bij de Snow Temple te komen met 40 Below, maar elke keer donder ik naar beneden als ik bij die splitsing ben
Kameo is echt een toffe game, maar er zitten echt wat dikke frustraties in die game hoor
Ik vind de cijfers voor Halo ook te hoog, blijft een persoonlijke mening. Ik beoordeel een game niet op wat het had kunnen zijn, maar op wat het is. Daarom vond ik Fable bijvoorbeeld ook gewoon een toffe game, heb me vrij weinig aangetrokken van al die beloftes vooraf. Ik kan echter ook wel voorstellen dat iemand teleurgesteld is als niet alle beloften erin zitten, maar ik ben Nintendo gamer, ik heb constant te maken met loze beloftesquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:14 schreef BMH het volgende:
[..]
rmmmrmmmmmtevroegreviewenremmmremmmmmmemmm
Ik vind het cijfer iig te hoog.. Een 9 voor een game die allesbehalve de volledige potentie van haar eigen concept gebruikt. Het spel is te kort, kent veel te weinig puzzles & is naar het einde toe gerusht.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ik heb constant te maken met loze beloftes
Ik denk dat elke ontwikkelaar daar last van heeft initieel. Pretenderen ook meer te bieden dan concurrentie, maar kunnen dat lang niet altijd waarmaken...quote:
ik heb hem maandag in me postvakjequote:
dat hangt er maar net vanaf van wie of waar ik hem krijgquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:00 schreef Wessiej het volgende:
Review versie toch?
Ik ben jaloers... Zit nu al uren naar een game te zoeken.. Spel blijft maar zoeken/freezen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:07 schreef -Dries- het volgende:
Hoe kun je bij de SC demo als Upsilon spelen? Ik heb nu 4 potjes gespeeld, en 4x was ik de Spy.
Je moet op die co-op missies zoeken, heb ik het meeste succes.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben jaloers... Zit nu al uren naar een game te zoeken.. Spel blijft maar zoeken/freezen.![]()
O, die splitsing ja. Dat is inderdaad en ERG stukjequote:Op zondag 15 oktober 2006 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil geen stomme botmatch spelen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:41 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je moet op die co-op missies zoeken, heb ik het meeste succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |