Ik vind sommige mensen zoo ongelofelijk dom.. Gaan ze in het spel zeiken dat ze niet weten hoe ze iets moeten doen... Dat terwijl er hele duidelijke tutorial videos zijn in het hoofdmenu.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo slim als wij..
Hij heeft toch valide argumenten?quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Spy is idd vaak leukerder, en ik vind persoonlijk singleplayer veel toffer.
Nee, in Oblivion heet m'n char echter wel Jack Bauerquote:
Ik heb je signature topic gekicktquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:52 schreef Myers het volgende:
[..]
Nee, in Oblivion heet m'n char echter wel Jack Bauer
Jammer dat de plaatjes in die OP het niet meer doenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik heb je signature topic gekickt![]()
![]()
Moet je toch iets vaker op de R trigger drukkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Doet het wel, maar om nou te zeggen dat het geweldig is (behalve dat ie als een trein draait), niet echt.. Je kunt niet eens dingen aanzetten/schakelen of ook maar stroomschokken uitdelen...
Vage shit, ik wil iemand gewoon neerhoeken of shocken als dat nodig is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Moet je toch iets vaker op de R trigger drukken
Je kunt namelijk als spy de merc's irriteren door ze te hacken. Ze zullen dan een korte tijd geen beschikking hebben over hun pressence detector![]()
Waar had je em besteld & voor hoeveel doekoe'squote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:54 schreef Wessiej het volgende:
Ik wacht wel gewoon op Donderdag als ik heel de game heb die hopelijk niet buggy is
Dankzij de escape moves is het niet nodig.. Als je beschoten word moet je terwijl je weg rent voor de gein op de R bumber blijven rammen.. Die moves die je dan maakt zijn zoveel beter dan een shockerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vage shit, ik wil iemand gewoon neerhoeken of shocken als dat nodig is.
OK, send me the manual... NOW!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Dankzij de escape moves is het niet nodig.. Als je beschoten word moet je terwijl je weg rent voor de gein op de R bumber blijven rammen.. Die moves die je dan maakt zijn zoveel beter dan een shocker
Ha.. Dit is niets vergeleken met de versus modi uit de vorige SC games.. Die waren bizar complex (lees: verschillende soorten mijnen, granaten, locatie detector's, hartslag detectors, flares, sticky cams met slaapgas etc etc.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
OK, send me the manual... NOW!
Hier voor 116 florijnenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Waar had je em besteld & voor hoeveel doekoe's![]()
Enschedequote:
Die actie loopt al meer dan een week enkel in de (offline-)winkel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Woensdag is die actie? Ook via inet?
Welke allen bruikbaar waren. Ik weet nog dat ik op de PC meer dan genoeg lol heb gehad met SC: PT demo destijds...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Ha.. Dit is niets vergeleken met de versus modi uit de vorige SC games.. Die waren bizar complex (lees: verschillende soorten mijnen, granaten, locatie detector's, hartslag detectors, flares, sticky cams met slaapgas etc etc.
misbruik je ov maarquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Woensdag is die actie? Ook via inet?
De full bedoel je?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:46 schreef =HellFire= het volgende:
Mocht je trouwens nog afvragen wat er bij de extra features staan in het SC DA menu: één trailer van Rainbow Six: Vegas en de credits.
Spoilerhoerquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:10 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja, daar ja. Niet echt heel bijzonder dus.
With pleasure.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Spoilerhoer
Ik wou SC:DA kopen zodat ik de extra's kon zien, nu heb je het al verpest voor me..
En bedankt weer
Dan koop je die fraaie special edition toch? Want die zit in een wel heel exclusieve case, net zoals PDZ, Dead Rising, Saints Row en Gears of Warquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Spoilerhoer
Ik wou SC:DA kopen zodat ik de extra's kon zien, nu heb je het al verpest voor me..
En bedankt weer
quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Spoilerhoer
En bedankt weer
Gears of war is dan wel weer een echte special edition ivm met artbook enzoquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:19 schreef twi het volgende:
[..]
Dan koop je die fraaie special edition toch? Want die zit in een wel heel exclusieve case, net zoals PDZ, Dead Rising, Saints Row en Gears of War
Je meende het toch niet he?quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gears of war is dan wel weer een echte special edition ivm met artbook enzo
Maar nee ik koop de standaard editie
ik word ook nooit serieus genomenquote:
Jawel hoor, jorien wel.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik word ook nooit serieus genomen
daarna komt het ergstequote:Op zondag 15 oktober 2006 12:42 schreef twi het volgende:
Ik hang alweer een kwartier aan de lijn bij die zuigende kut Xbox Supportlijn. Van dat muziekje word je ook niet vrolijker.
Vergeet Lost Planet vooral nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:19 schreef twi het volgende:
[..]
Dan koop je die fraaie special edition toch? Want die zit in een wel heel exclusieve case, net zoals PDZ, Dead Rising, Saints Row en Gears of War
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |