Gemeen hoor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:28 schreef NanKing het volgende:
* NanKing biedt schouder aan Chowi aan.
Bwhehe.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu heb ik dat irri deuntje van bluesclues in mn hoofd, bedankt he.
Nee, eigenlijk nog helemaal niet. Maar dat maakt het juist erger, want het was gewoon heel intens enzo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Was het al lang aan?
* maedel knuffelt Chowi
Neh, hij zei dat hij het gevoel had dat alles de laatste tijd eenrichtingsverkeer was, dat het van mijn kant kwam dus. Nou, dat gevoel had ik echt totaal niet... Maar goed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's... vreemd. Neem aan dat je het niet aan had zien komen? Gaf hij nog een reden op?
Thanks, Erik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Chowi, wat stom. Wat verschrikkelijk stom. Zo moet het niet gaan.
Schrale trosst, maar.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Baden helpt overal tegen, lijkt soms wel. Het warme water wat je omhelst als ontelbare tedere armen. De naaktheid die je zo kwetsbaar maakt. De dampen die de toekomst verhullen. Het niks is bijna aan te raken.
Toch altijd weer een crime om eruit te gaan, om jezelf te verlossen van de warme genegenheid van het water. De werkelijkheid lijkt wel in de vorm van kou op je neer te slaan. Tot daar de handdoek is.
Schrijf eens een boek, jij.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben in een poėtische bui. Alsof mijn muse bezit over me heeft genomen.
Dat zou een goed idee zijn, ja.quote:
Ik ben nog meer pimp, en de reden daarvoor vertel ik je later nog wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:17 schreef Messenga het volgende:
Ik ben pimp, mijn fotoboek is weer up to date.
Ik heb foto's toegevoeg bij mijquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:17 schreef Messenga het volgende:
Ik ben pimp, mijn fotoboek is weer up to date.
Of ben jij er ook zo een die nooit verder komt dan drie bladzijden?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zou een goed idee zijn, ja.
Ik heb een begin van een boek op mijn computer staat, weinig poetisch of literair en meer fantasy. Ondertussen al een kantje of 8. Het staat op de planning om afgemaakt te worden, maar ik kan me er niet op concentreren als er mensen hier thuis zijn (vaak een vrij hectische thuissituatie).quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of ben jij er ook zo een die nooit verder komt dan drie bladzijden?
Oei, kun je dat eerste eens naar me sturen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een begin van een boek op mijn computer staat, weinig poetisch of literair en meer fantasy. Ondertussen al een kantje of 8. Het staat op de planning om afgemaakt te worden, maar ik kan me er niet op concentreren als er mensen hier thuis zijn (vaak een vrij hectische thuissituatie).
Ooi krijg ik het af, en wordt het een bestseller.
Maar ik wil ook wel een keer een wat meer literair boek schrijven, wat meer metaforisch. Misschien zelfs wel een soort autobiografie (met de titel "Het leven is kut, en ik houd niet van kut"). Allemaal plannen, maar schrijven zal ik. Zonder twijfel.
Thanks Stroekie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:30 schreef Stroekie het volgende:
"Dikke hug aan Chowi geeft"
Dus maakt HIJ het uit, in plaats van daar aan te gaan werken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neh, hij zei dat hij het gevoel had dat alles de laatste tijd eenrichtingsverkeer was, dat het van mijn kant kwam dus. Nou, dat gevoel had ik echt totaal niet... Maar goed.
Je hebt nog tijd zatquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een begin van een boek op mijn computer staat, weinig poetisch of literair en meer fantasy. Ondertussen al een kantje of 8. Het staat op de planning om afgemaakt te worden, maar ik kan me er niet op concentreren als er mensen hier thuis zijn (vaak een vrij hectische thuissituatie).
Ooi krijg ik het af, en wordt het een bestseller.
Maar ik wil ook wel een keer een wat meer literair boek schrijven, wat meer metaforisch. Misschien zelfs wel een soort autobiografie (met de titel "Het leven is kut, en ik houd niet van kut"). Allemaal plannen, maar schrijven zal ik. Zonder twijfel.
Ja, ik had ook nog zoveel willen zeggen. Van blijf tenminste dit weekend, of maak het niet meteen uit maar probeer het eerst op te lossen. Maar mijn mond zat gewoon dichtgeritst. Ik kon eigenlijk alleen maar vragen stellen waar ik in principe helemaal geen antwoord op wilde.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus maakt HIJ het uit, in plaats van daar aan te gaan werken?
Nou ja. Sterkte. Hopelijk hou je er geen trauma aan over.
Stom. Misschien over een paar dagen wil hij wel luisteren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik had ook nog zoveel willen zeggen. Van blijf tenminste dit weekend, of maak het niet meteen uit maar probeer het eerst op te lossen. Maar mijn mond zat gewoon dichtgeritst. Ik kon eigenlijk alleen maar vragen stellen waar ik in principe helemaal geen antwoord op wilde.
i second that.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:47 schreef Messenga het volgende:
Sjowie is slim!
Hoe kan je werken aan gevoelens? Iets is er, of iets is er niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus maakt HIJ het uit, in plaats van daar aan te gaan werken?
Ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stom. Misschien over een paar dagen wil hij wel luisteren.
Het begon ook ooit met er niet zijn, en toen kwamen die gevoelens wel. Dus dit zeggen is wel heel makkelijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hoe kan je werken aan gevoelens? Iets is er, of iets is er niet.
Ik was Fightclub aan het kijken. Interessante en goede film.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:41 schreef Chowi het volgende:
Erik! Waarom ben je offline! Ik wil je verhaal niet-bekritiseren!
Ook al is hij er nu niet, toch even een reaktie voor Sitethiefquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was Fightclub aan het kijken. Interessante en goede film.
"kort verhaal"quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Welk verhaal?
Ik snap niet waarom je die PI hebt. Je vond het een geweldig verhaal, waarom dan zo sip?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
"kort verhaal"
Is zoals de titel ook zegt nogal kort.
Omdat het hele verhaal alleen uit de titel bestond.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je die PI hebt. Je vond het een geweldig verhaal, waarom dan zo sip?
Maar als het geweldig was, dan hoeft het toch niet langer te zijn?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Omdat het hele verhaal alleen uit de titel bestond.
Juist wel, Dan kan het alleen maar toffer worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als het geweldig was, dan hoeft het toch niet langer te zijn?
Of niet. Het kan ook slechter worden. Soms is minder gewoon meer. En op zich zou je niet kunnen weten of het verhaal slechter of beter werd als het langer zou zijn, je weet alleen dat het nu geweldig is. Ik zou het daarbij laten en daar blij om zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Juist wel, Dan kan het alleen maar toffer worden.
Ga welquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Alles goed, Nan?
Als je doelt op die stukker eerder vandaag in het L topic dan is dat niet vreemd maar juist heel mooiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, het is niet echt dat het niet goed gaat, maar ik ben in een vreemde dichterlijke bui.
Vandaar dat ik aan het schrijven ben geslagen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je doelt op die stukker eerder vandaag in het L topic dan is dat niet vreemd maar juist heel mooi![]()
Ja en die vervolg opleiding die je volgend jaar wil gaan doen is volgens mij echt wel op je lijf geschrevenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vandaar dat ik aan het schrijven ben geslagen.
Slaap zacht straksquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:07 schreef Sebasser het volgende:
Hallo uitroepteken
Ik ga TV kijken op bed punt
Dag kinders
Ik las het ja. Ik krijg ook weer kriebels, moet alleen nog wat uitzoeken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben wakker, ik schrijf.
Ja Moi is er ook nogquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:43 schreef wonderer het volgende:
Is er nog iemand wakker? Ik verveel me.
Wieso?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:55 schreef wonderer het volgende:
NanKing! Woon jij toevallig in de buurt van de boezemsingel?
Vlerk, jij vunzquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Stond daar net niet iets anders, wonderer?
Neuh, ik blaf en bijt zelf welquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij valt dat best mee, als het te erg wordt stuurt ze gewoon haar honden erop af![]()
Ik ben ook vet kinkyquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat kan nog kinky worden.
Dat wordt de school waar Arthur naartoe gaatquote:
Ja, Koperstraat, maar dat is de academie, niet de opleiding. Wat het verschil is, weet ik nog niet, maar die bedoelde ik waarschijnlijk dus niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Stond daar net niet iets anders, wonderer?
Gaat Arthur ook nog een of ander spannend avontuur tegemoet als hij de rijkswegen aan het controleren is in een porche zoals die vroeger door de rijkspolitie gebruikt werden ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wordt de school waar Arthur naartoe gaatEn ik wil weten hoe het eruit ziet
Aan de andere kant ben ik volgende week met Brad in Rotterdam dus dan kan ik zelf ook wel foto's maken.
Slaappartijtjes van een minuut of 20 doe ik op school, niet hier.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg ben jij er nu alweer, of nog steeds![]()
Dat klinkt bijna als NonKinky.quote:
Nou dan is het je geluktquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Slaappartijtjes van een minuut of 20 doe ik op school, niet hier.
ik heb geen laptopquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan is het je gelukt![]()
en heb je mij op het verkeerde been gezet met die opmerking over laptop kijken op bed![]()
Porsche weet ik niet, maar ik heb door dat gesprek donderdag wel een hoop leuke ideeen gekregenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gaat Arthur ook nog een of ander spannend avontuur tegemoet als hij de rijkswegen aan het controleren is in een porche zoals die vroeger door de rijkspolitie gebruikt werden ?
Nu nog visite? Kinky visite zekerquote:
Visite om half een s nachts?quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu nog visite? Kinky visite zeker.
Oeh je hebt me doorquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar waarom midden in de nacht? Voor een of ander heidens ritueel waar jullie naakt rond een kampvuur dansen? Of gebruiken jullie een kaarsje, omdat een kampvier in de huiskamer niet echt wenselijk is?
Misschien moeten ze ipv een kampvier maar een kampvijf maken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar waarom midden in de nacht? Voor een of ander heidens ritueel waar jullie naakt rond een kampvuur dansen? Of gebruiken jullie een kaarsje, omdat een kampvier in de huiskamer niet echt wenselijk is?
Ah, goed volk dus.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh je hebt me door.
Maar nee, het is een vriendin die naar een concert ging en hier blijft overnachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |