Ga welquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Alles goed, Nan?
Als je doelt op die stukker eerder vandaag in het L topic dan is dat niet vreemd maar juist heel mooiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, het is niet echt dat het niet goed gaat, maar ik ben in een vreemde dichterlijke bui.
Vandaar dat ik aan het schrijven ben geslagen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je doelt op die stukker eerder vandaag in het L topic dan is dat niet vreemd maar juist heel mooi![]()
Ja en die vervolg opleiding die je volgend jaar wil gaan doen is volgens mij echt wel op je lijf geschrevenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vandaar dat ik aan het schrijven ben geslagen.
Slaap zacht straksquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:07 schreef Sebasser het volgende:
Hallo uitroepteken
Ik ga TV kijken op bed punt
Dag kinders
Ik las het ja. Ik krijg ook weer kriebels, moet alleen nog wat uitzoeken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben wakker, ik schrijf.
Ja Moi is er ook nogquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:43 schreef wonderer het volgende:
Is er nog iemand wakker? Ik verveel me.
Wieso?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:55 schreef wonderer het volgende:
NanKing! Woon jij toevallig in de buurt van de boezemsingel?
Vlerk, jij vunzquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Stond daar net niet iets anders, wonderer?
Neuh, ik blaf en bijt zelf welquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij valt dat best mee, als het te erg wordt stuurt ze gewoon haar honden erop af![]()
Ik ben ook vet kinkyquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat kan nog kinky worden.
Dat wordt de school waar Arthur naartoe gaatquote:
Ja, Koperstraat, maar dat is de academie, niet de opleiding. Wat het verschil is, weet ik nog niet, maar die bedoelde ik waarschijnlijk dus niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Stond daar net niet iets anders, wonderer?
Gaat Arthur ook nog een of ander spannend avontuur tegemoet als hij de rijkswegen aan het controleren is in een porche zoals die vroeger door de rijkspolitie gebruikt werden ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wordt de school waar Arthur naartoe gaatEn ik wil weten hoe het eruit ziet
Aan de andere kant ben ik volgende week met Brad in Rotterdam dus dan kan ik zelf ook wel foto's maken.
Slaappartijtjes van een minuut of 20 doe ik op school, niet hier.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg ben jij er nu alweer, of nog steeds![]()
Dat klinkt bijna als NonKinky.quote:
Nou dan is het je geluktquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Slaappartijtjes van een minuut of 20 doe ik op school, niet hier.
ik heb geen laptopquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan is het je gelukt![]()
en heb je mij op het verkeerde been gezet met die opmerking over laptop kijken op bed![]()
Porsche weet ik niet, maar ik heb door dat gesprek donderdag wel een hoop leuke ideeen gekregenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gaat Arthur ook nog een of ander spannend avontuur tegemoet als hij de rijkswegen aan het controleren is in een porche zoals die vroeger door de rijkspolitie gebruikt werden ?
Nu nog visite? Kinky visite zekerquote:
Visite om half een s nachts?quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu nog visite? Kinky visite zeker.
Oeh je hebt me doorquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar waarom midden in de nacht? Voor een of ander heidens ritueel waar jullie naakt rond een kampvuur dansen? Of gebruiken jullie een kaarsje, omdat een kampvier in de huiskamer niet echt wenselijk is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |