je was me net voor!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:06 schreef Chowi het volgende:
Op gefixt, aanbid me!
Zoals wel vaker, hm, hm?quote:
valt op z'n knietjes neer voor Chowiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:06 schreef Chowi het volgende:
Op gefixt, aanbid me!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:24 schreef Viking84 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb een 8 op m'n bachelorscriptie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo, en nu bier.
-edit- ff wat cheerleaders verwijderd... werd er zelf draaierig van.
*knuffel, schouderklop, hoeraquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:24 schreef Viking84 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb een 8 op m'n bachelorscriptie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo, en nu bier.
-edit- ff wat cheerleaders verwijderd... werd er zelf draaierig van.
*shandy gooit*quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
*knuffel, schouderklop, hoera
*bier gooit
Beiden, eind december 10 dagen naar china en 4 januari zou mijn paspoort verlopen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Binnenkort naar het buitenland of zo?
Of gewoon verlopen?
Ben jij nu al terugquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Feli!!
Natuurlijk, voor mindr dan het beste kom ik mijn bed niet uit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En direct de eerste keer met goede foto's ?
tip: neem zo weinig mogelijk mee in een zo oud mogelijke kofferquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beiden, eind december 10 dagen naar china en 4 januari zou mijn paspoort verlopen.
Nee dat jij goede foto's maakt en zo wist ik welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk, voor mindr dan het beste kom ik mijn bed niet uit.
Ik wel hoor, ik kom oorspronkelijk uit het oosten des landsch he.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
*shandy gooit*
Je gaat toch geen bier weggooien![]()
Mag ik in je koffer?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beiden, eind december 10 dagen naar china en 4 januari zou mijn paspoort verlopen.
Als je minder dan 20 kilo weegt, maar natuurlijk!quote:
Oh, even anorexia krijgen. Dan moet dat net lukken hoop ik.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je minder dan 20 kilo weegt, maar natuurlijk!
Hoe staat het met die piemelgroei?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh, even anorexia krijgen. Dan moet dat net lukken hoop ik.
Ik doe echt alles voor jou.![]()
Ik doe mijn uiterste best. Ik moet eerst even sparen voor hormonen en zulks.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe staat het met die piemelgroei?
Jij kent Dieka van de Kruusweg, Zaal Dijk Zaal Takens of De Radstake ??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wel hoor, ik kom oorspronkelijk uit het oosten des landsch he.![]()
Protesten zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
And there were barricades to keep us off the street, but the crowd kept pushing forward, 'till they swallowed the police. Yeah they went wild!
Zie vorige topic, over wortels en FA's ,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:57 schreef sararaats het volgende:
heb ik iets gemist?
ik had heel veel geluk want ik kwam een mooie vrouw tegen (niet Monique M.)
Monique M. is m'n nieuwe vlam (ze is Belgisch)
I did !!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zie vorige topic, over wortels en FA's ,.
KABAAL MAAKTquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:26 schreef Stroekie het volgende:
Het is hier vanavond wel heel leeg en stil geweest
Vraag hem dit eens, lettelijk:quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:47 schreef Sebasser het volgende:
Bwhee, post nu vanaf het adres van mauro.
Ben daar vanaf half 11 of zo, gaan nu de stad onveilig maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |