Merken we vanzelf wel als je er mee speelt. Denk niet dat ik er veel problemem mee zal hebben aangezien ik redelijk snel gewend ben aan een joypad.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:15 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Alleen hebben ze de bestaande dual shock aangepast aan vandaag de dag oftewel de 360 controller. I.P.V. dat ze een nieuwe ontworpen hebben. En schijnbaar werkt het niet lekker, een oude joypad met analoge trekkers die er achteraf op geplakt zijn.
Precies, het is altijd ff wennen. Heeft de Wii strax ook veel last vanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:19 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Merken we vanzelf wel als je er mee speelt. Denk niet dat ik er veel problemem mee zal hebben aangezien ik redelijk snel gewend ben aan een joypad.
Zal zeker, maar als je er eenmaal aan gewend bent is het ook niet meer bijzonder. En dan kan de Wii nog wel eens gaan opbreken. Want de gameplay mag dan wel leuk zijn, over 2 jaar loopt dat ding gigantisch achter als het gaat om graphics en geluid. En tja als de gameplay dan ook al niet meer speciaal aanvoelt dan blijft er weinig specials over voor de Wii.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies, het is altijd ff wennen. Heeft de Wii strax ook veel last van
Bij handhelds zijn graphics nog nooit van belang geweestquote:
Tis geen opvolger zeggen zequote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Bij handhelds zijn graphics nog nooit van belang geweest
En je vergeet ook ff dat de DS gewoon de opvolger is van de marktleider.
En de Wii is dat nou niet bepaald
Sterk staaltje consument naaien dan als ze de Wii maar 2 a 3 jaar mee laten gaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Third pillar Kabouter
Maar de Wii is ook geen console die 5 jaar meegaat, ik denk dat de opvolger in 2009 al klaar is, en dat is dan een met next-gen discs, HD graphics en ook Wii controls as well as gewone.
Boeien, drie GBA versies en een nieuwe DS na een jaar zijn dat ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Sterk staaltje consument naaien dan als ze de Wii maar 2 a 3 jaar mee laten gaan
Met het verschil dat de spellen die uitkomen gewoon werken op je oude en nieuwe versie van de GBA/DS. Bij een nieuwe versie van de Wii gaat dat niet opquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Boeien, drie GBA versies en een nieuwe DS na een jaar zijn dat ook
Hoe lang is de Xbox eigenlijk meegegaan? Ook net 4 jaar, en de Cube was in 2004 ook al dood.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Met het verschil dat de spellen die uitkomen gewoon werken op je oude en nieuwe versie van de GBA/DS. Bij een nieuwe versie van de Wii gaat dat niet op
Xbox: 4 jaar ongeveerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe lang is de Xbox eigenlijk meegegaan? Ook net 4 jaar, en de Cube was in 2004 ook al dood.
dan hoop ik voor ze dat ze pas eind 2010 gaan launchen met de opvolger, levensduur van een console wordt op deze manier wel heel kortquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
De levensduur van de Wii hangt helemaal af van het succes. Het zou zomaar kunnen dat de Wii 2010 wel haalt hoor![]()
De GB Evolution had er ook al kunnen zijn als de DS niet zo'n succes was geweest
Bevestigd dus dat je je eigen PS3 linux install disc kan branden, dus dan moet het ook mogelijk zijn om je eigen cd's/dvd's te bootenquote:What's more, if you wait a little while it won't actually cost anything. Terra Soft's "YDL.net" service users (who pay a fee) will be able to get it first, as a PC distribution that allows for the creation of a PS3 install-disc; then two weeks later you'll be able to order ready-made PS3 install discs for a cost; and another two weeks after that the PS3 distribution will be released onto public mirrors.
Er zijn tot nu toe twee hands-on previews verschenen (voor zover ik weet) en zowel IGN als PSM3 hadden het briljante idee om vooral niet de PSP-connectivity te proberen. Das nog even afwachten dus. Wel zou je de PSP als achteruitkijkspiegel kunnen gebruiken in F1'06.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:29 schreef Gstyles het volgende:
Hoe zit dat eig met de PSP? Het schijnt dat je hem kan aansluiten en als controller kan gebruiken?? .. wie weet daar meer over en wat er nog meer mee kan?
Helemaal waar, maar zeg nou zelf jij koopt toch ook de ps3. Zou je die games dan niet liever op de ps3 zien. Elke keer als ik weer een xbox spel koop dan denk ik toch van, 'dit geld had ik ook aan een 360 game uit kunnen geven.'quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:15 schreef Diablos79 het volgende:
Dat is een ding dat Sony zeker beter doet dan MS en Nin. De PS2 is nu niet gelijk ten doden opgeschreven ondanks dat de PS3 eraan komt. Ze blijven hun oude console wel altijd nog goed ondersteunen.
Als ik eenmaal een ps3 heb zal ik niet veel ps2 games meer kopen nee. Maar je hebt genoeg mensen die voorlopig helemaal geen ps3 kopen en het gewoon bij hun ps2 houden. En dan is het gewoon een goede zaak om te weten dat er nog genoeg nieuwe titels op uitkomen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:50 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar zeg nou zelf jij koopt toch ook de ps3. Zou je die games dan niet liever op de ps3 zien. Elke keer als ik weer een xbox spel koop dan denk ik toch van, 'dit geld had ik ook aan een 360 game uit kunnen geven.'
Maar ja tis dat ik nog niet alle xbox games heb die ik wil.
Bronquote:PS3 controllers: play and toss
A report from the Japanese site Broadband Watch has new details about the PlayStation 3 controllers (if you can read Japanese, check out the link). The report states that the PS3 controller has to be connected via an included USB cable in order to pair it with the console. Okay, no big deal right? However, the report goes on to say that this might have to happen every time the controller loses power -- read is turned off or the charge dies. This is a larger pain, having to find the cable, haul it out, reconnect, pair the controller, and then disconnect the cable and put it away. So, it might be a hassle, but it won't kill you.
Oh, one more tiny thing. According to the report, the rechargeable battery inside the PS3 controller can't be replaced once it reaches the end of its recharge life-cycle. That means you have to toss it out and get a new one, like the iPod (although third-party battery replacement units have popped up on the iPod so those aren't totally trash once they go). Surely similar solutions will pop up for the PS3 controllers at some point, or else that landfill in New Mexico will find a ton of dead PS3 controllers next to the thousands of E.T. Atari 2600 cartridges.
[Update: A contact at Sony let us know that the controller does not need to be paired to the console with the USB charging cable; you can pair it by simply pressing the red PlayStation button. They did confirm that the battery would not be replaceable, much like the iPod's; however, how many of us can't remove a couple of screws and get a new battery off eBay?]
quote:"(Generally speaking)When you see the 360 version and you see the PS3 right next to it and 360 is by and large looking better." - Matt C
"(Marvel Alliance) is running in 1080P on the PS3 which is cool but it was also running much slower, the framerate was not nearly as nice." - Matt C
"Call of Duty was far and away better looking on the 360"- Matt C
"(PS3) may not have a very strong line up...but you can go back and play a great majority of the PS1 and PS2 games.." Jeremy Dunham from PS3 IGN
"I dont think there is a reason to rush out and pick up a PS3...unless you are one of those types of people..." - Jeremy Dunham from PS3 IGN
"Resistance is it for the Playstaion 3" - Peer Schneider
Heb je wel eens goed naar spellen als Virtua Tennis 3 en FNR3 gekekenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:13 schreef MMaRsu het volgende:
"(Generally speaking)When you see the 360 version and you see the PS3 right next to it and 360 is by and large looking better." - Matt C
Dit is ook gewoon onzin. Ik ga in maart meer dan genoeg keuze hebben.quote:"(PS3) may not have a very strong line up...but you can go back and play a great majority of the PS1 and PS2 games.." Jeremy Dunham from PS3 IGN
hehequote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Er zijn tot nu toe twee hands-on previews verschenen (voor zover ik weet) en zowel IGN als PSM3 hadden het briljante idee om vooral niet de PSP-connectivity te proberen. Das nog even afwachten dus. Wel zou je de PSP als achteruitkijkspiegel kunnen gebruiken in F1'06.
bron?quote:
Hou je hem toch gewoon aangesloten via de USB Kabelquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:12 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron
De accu van de SIXAXIS is dus niet zomaar even snel om te wisselen. Je gaat het niet vaak moeten doen waarschijnlijk, maar ik hoop niet dat het zo'n systeem gaat worden als bij de ipod...
En who the fuck is Matt C?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
bron?
want er staat gewoon klink-klare onzin tussen, dat snap je zelf ook wel.
NONSENSE! in de ruimste zin van het woord!quote:
Matt Cassamassinaquote:
heb je helemaal gelijk in. Grafische verschillen die zo groot zijn als Matt C beweert zul je dan ook echt niet op screenshots zien.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:34 schreef MMaRsu het volgende:
Tja aan screens zul je het echt niet kunnen zien.
Tja je zal eens een keer wat aannemen van mensen die beide versies echt hebben gespeeldquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
heb je helemaal gelijk in. Grafische verschillen die zo groot zijn als Matt C beweert zul je dan ook echt niet op screenshots zien.
[/sarcasm]
De PS3 gaat het zeker goed doen en al dat moois voor de 360 komt er ook gewoon aan als je de release lijst gaat bekijkenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:48 schreef Gstyles het volgende:
we gaan het allemaal zien, als de ps3 uitkomt.. ik kan me haast niet indenken dat het geen grote hit wordt! Ik vermoed dat MS met heel wat moois op de proppen moet komen, willen ze na de release nog hoog kunnen scoren.. Dat de PS3 vet wordt is al zo goed als een feit!
Als die mensen daan eens met beelden komen waar het uit blijkt. Maar vooralsnog zie ik het niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja je zal eens een keer wat aannemen van mensen die beide versies echt hebben gespeeld
Spreken elkaar wel tegen bij IGN daarquote:IGN: it's important to note that both the 360 and PS3 versions of Call of Duty 3 are looking seriously amazing.
IGN: the PS3 room had three screens outputting at 1080p, which looked simply awesome.
Gamespot: You'd be hard pressed to say which version looks better
Ign.com natuurlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:05 schreef SocialDisorder het volgende:
heb je trouwens nog een bron waar je die uitspraken vandaan hebt, MMaRsu?
Die Wii-topic reacties negeer ik toch altijdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:17 schreef Retuobak het volgende:
Oh god, niet ook hier al het 'blijf strict 100% ontopic zodat enige mogelijkheid voor een goede discussie effectief geelimineerd wordt' gezeur zoals in de Wii en 360 topics.
Lijkt me nogal logisch dat ie MPEG2 ondersteund, anders word het een beetje moeilijk dvds kijkenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:42 schreef SocialDisorder het volgende:
PS3 ondersteunt MPEG2ik hoop ook DivX en Xvid, zou zooooo lekker zijn.
De befaamde "ik sta op plek nummer X bij filiaal zo en zo in plaats blah" is ook geliefd tegenwoordig en het liefst moet dat per topic 10x herhaald wordenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:15 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Die Wii-topic reacties negeer ik toch altijd.. Als we ergens over praten maken we het onderwerp gewoon af
Of we kunnen het hele topic vullen met vragen hoelang het nog duurt, en dat we niet meer kunnen wachten en dat soort boeiende mededelingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |