quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:05 schreef bonke het volgende:
een platte steen die lijkt op een buis vanwege de hoek waarmee de foto is genomen
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:05 schreef bonke het volgende:
een platte steen die lijkt op een buis vanwege de hoek waarmee de foto is genomen
Hoezo "dit ondekte", dat is toch je eigen site?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:03 schreef FatalException het volgende:
Op de bodem van de krater waarvan de Mars rover opportunity laatst een foto gestuurd heeft, ligt een soort van pijp/stok/buis!
Dit ontdekte http://www.xerson.nl/content/view/283/2/
HIER de fotosite van Oppotunity.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hoezo "dit ondekte", dat is toch je eigen site?
wow nu je het zegt iddquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:55 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb iets veel opmerkelijkers gevonden
[afbeelding]
D'r is al vanalles voorbij gekomen door de jaren heen,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:49 schreef Luukzor het volgende:
Als dat een buis is zie ik er nog wel 3 liggen![]()
"je zoekt naar patronen die je kent"quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:44 schreef Beezz het volgende:
Ik zag hier wel wat in:
http://photojournal.jpl.nasa.gov/jpeg/PIA08789.jpg
Ik zal niet zeggen wat want zoals ik al zei zie je volgens mij wat je wilt zien. Zo ging de "Face of Mars" ook een eigen leven leiden.
Ik vond het wel erg opvallen, maar ja, je zoekt naar patronen die je kent, de kans dat je die vindt op zo'n planeet is groot.
Klopt inderdaad, het menselijk brein is eigenlijk niet veel anders dan een patroon-herkennigs-computer. Het onderscheiden van vriend-vijand, prooi-roofdier heeft er sinds het begin van de mensheid voor gezorgd dat wij in alles patronen zien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
"je zoekt naar patronen die je kent"
Zeer goed geformuleerd
Een ander paar...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:00 schreef bonke het volgende:
ik zie ergens twee paar borsten
[afbeelding]
Deze steen ligt gewoon op de grond.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:01 schreef bonke het volgende:
een een steen die lijkt te zweven
[afbeelding]
[afbeelding]
Dream onquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:15 schreef jors het volgende:
dus er is wel leven op mars!!!
nou ga maar alvast een vaatje bier neerzetten op marsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:20 schreef Champloo het volgende:
Zullen we een FOK! meet op mars gaan houden?
Dan gaan we met ze allen meteen kijken of er leven is.
Ik heb nou een week herfstvakantie dus..
p.s (maandag kan ik niet want ik moet naar de doctor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pies on joe toe
Neem jij een BBQ meequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:20 schreef Champloo het volgende:
Zullen we een FOK! meet op mars gaan houden?
Dan gaan we met ze allen meteen kijken of er leven is.
Ik heb nou een week herfstvakantie dus..
p.s (maandag kan ik niet want ik moet naar de doctor)
dit doen ze ook bij de twintowers, de dood van diana, holocaust en curt cobain...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:34 schreef Monidique het volgende:
Het grappige is dat dit dus mensen zijn die bij elke nieuwe foto van Mars urenlang uitgebreid gaan staren naar de afbeelding van het oppervlak om maar nieuwe schedels, tekens, buizen, pyramides en andere buitenaardse artefacten te vinden.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit doen ze ook bij de twintowers,
Ze zetten het erbij dat het gaat om VALSE kleurenfoto'squote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:49 schreef Syd het volgende:
ik hbe gehoord dat deze foto's niet de orginele kleuren zijn, maar ze hebben de RGB (RBG?) kleuren zo gezet dat het er al uitzien zoals op aarde........
...
.....Toch ?
Ik vind het eerder op een tak lijken,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:33 schreef -CRASH- het volgende:
Wat Bonke zegt en wat Beezz zegt....
En wat ik ookal wilde zeggen.
Een platte steen die lijkt op een buis vanwege de hoek waarmee de foto is genomen.
Volgens mij zie je wat je wilt zien.
[[url=http://album.zoom.nl/user/14110/images/388/2083601/vZgo1L.jpg]afbeelding][/url]
dat zou heel erg bijzonder zijn. misschien nog wel bijzonderder dan een buis.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:38 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Ik vind het eerder op een tak lijken,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |