Mooi stukje van de prijs afgekletst. 7% is de moeitequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:34 schreef jd1982 het volgende:
Heb net bericht gekregen van mijn hypotheker (een kennis van me), dat het koopproces officieel in werking is gesteld en het is nu wachten op een reactie van de makelaar voor het koopcontract en een offerte van de geldverstrekker.
De vraagprijs was: 117.500 euro
Geaccepteerd bod: 109.000 euro
Gereserveerd voor nieuwe keuken: 5000 euro
Overig geld voor inrichting en verbouwing: 3500 euro
Maandlasten hypotheek komen ongeveer op: 360 euro
Is dat bruto of netto?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:34 schreef jd1982 het volgende:
Maandlasten hypotheek komen ongeveer op: 360 euro
Nettoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Is dat bruto of netto?
Mooie deal lijkt het meNu de foto's nog
Wat is de klusplanning? Wat ga je allemaal doen?
Waar is jouw topic danquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:59 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
Gefeliciteerdik zit net in dezelfde fase ook net een huisje gekocht
![]()
Dus ben benieuwd naar je klus voortgang zometeen. Wanneer vind de overdracht plaats?![]()
Ah, jij bent de hypotheekadviseurquote:
ben ik het ook mee eens.....althans ten dele.....aftoppen das wel ok. Bijvoorbeeld boven de 450.000 euro is niet meer aftrekbaar ofzo. of dat nog lager stellen. Dan help je de starters wel en de mensen die dan weer wat langer werken kunnen dan ook weer meer kopen.......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Ah, jij bent de hypotheekadviseur![]()
Wel gevaarlijk trouwens als mensen met netto bedragen gaan rekenen, al moet iedereen dat voor zichzelf weten. Als de PvdA aan de macht komt is dat 1 van de dingen waar ze een eind aan willen maken toch?
Eigenlijk betaal je dus die EUR 550,00 maar je krijgt wat cadeau van de regering in de vorm van VT (die moet je zelf aanvragen, niet vergeten zoals ik!). Overigens is de kans dat de VT eruitgaat zeer reeel aangezien er vanuit Brussel druk op staat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:09 schreef jd1982 het volgende:
Mjah, je moet toch uitgaan van wat je eigenlijk betaald, je kan moeilijk uitgaan van een wet die er misschien door komt. bruto is het iets van 550.
Voorlopige plannen:
- Nieuwe keuken (naar eigen ontwerp)
- 2 overige slaapkamers inrichten als kast, rommelruimte, washok of kantoortje.
Overdracht
Ze gaan er 1 november uit, dan gaan ze naar hun nieuwe optrekje, de overdracht staat gepland op 23 november (5 weken na de overeenkomst van het bod), maar kan eerder worden.
vergeten is niet heel erg.....je kan tot 3 jaar na dato nog terugvragen......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Eigenlijk betaal je dus die EUR 550,00 maar je krijgt wat cadeau van de regering in de vorm van VT (die moet je zelf aanvragen, niet vergeten zoals ik!). Overigens is de kans dat de VT eruitgaat zeer reeel aangezien er vanuit Brussel druk op staat.
Dus verder ga je niet behangen, schilderen of meer van die standaard dingen![]()
Angelsloquote:
Dat weet ik, maar ik vang wel liever zelf de rente......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:18 schreef sledge5hammer het volgende:
[..]
vergeten is niet heel erg.....je kan tot 3 jaar na dato nog terugvragen......
ik heb de keuken zelf geplaatst.....3,5 m bij 2,5 door de hoek heen. Vaatwasser, RVS schouw, combi oven-magn. , 5pits kookplaat met wokbrander, koelkast met vriesvak..........En heel veel van de prijs afgekregen......van 7600 naar 4650......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:54 schreef dik_voormekaar het volgende:
Ook een opmerking over de keuken.
Hier reserveer je 5000,= voor.
Ik weet niet precies wat je wilt in de keuken, maar het bedrag lijkt wat laag.
Jij kunt overigens hiervoor heel goed in Duitsland kijken. Emmen->Duitsland is niet ver.
Er zijn ook wel wat keuken-topics hier, waar duitse adressen in staan.
Bedankt voor al je info, krijg net een mailtje, de offerte is binnenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:52 schreef dik_voormekaar het volgende:
Er gaat met name tijd zitten in :
- de offerte van de geldverstrekker
Zoalng je maart wat speling hebt in je budgetquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:14 schreef jd1982 het volgende:
Ik ben van plan om zelf een soort van basisontwerp te maken, dan de boel los te kopen, kastjes, blad, bar... en dan een combi te maken, gelukkig veel klussers in de familie.
5000 is een richtprijs het kan net zo goed 4000 of 6500 worden.
Ik durf het bijna niet te vragen. Ben best wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:16 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Bedankt voor al je info, krijg net een mailtje, de offerte is binnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |