Mijn Undead Rogue Verdonk op Magtheridon is al 52, daar speel ik dus al een tijdje meequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:38 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja, in de expansion kan je zelfs met Verdonk spelen heb ik gehoord![]()
Jij hebt serieus een rogue genaamd verdonk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:53 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Mijn Undead Rogue Verdonk op Magtheridon is al 52, daar speel ik dus al een tijdje mee
en aan de OP: Als je niet om jezelf kan lachen, dan krijg je het nog heel moeilijk in je leven
Waarom zo extreem. Wowen kan makkelijk naast je normale leven (ziek al dat je het zo moet brengen). Of geef jij als je een spelletje speelt ook je leven opquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:54 schreef Doodmetaal het volgende:
Is dat spel nou echt zo leuk dat je het echte leven er voor op wil geven? Ik snap het niet.
Pardon! Ik heb het nu over degenen die het wel hun leven maken. De gematigde spelers zijn niet zo interessant.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:56 schreef Nawien het volgende:
[..]
Waarom zo extreem. Wowen kan makkelijk naast je normale leven (ziek al dat je het zo moet brengen). Of geef jij als je een spelletje speelt ook je leven op![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:54 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij hebt serieus een rogue genaamd verdonk?Mijnes heet Nawa en is ubercool.
Extremen heb je overal in tog? Kijk naar die jappen met marioquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:57 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Pardon! Ik heb het nu over degenen die het wel hun leven maken. De gematigde spelers zijn niet zo interessant.
Jep, maar dit is wel een redelijk nieuw fenomeen (soort spel).quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:59 schreef Nawien het volgende:
[..]
Extremen heb je overal in tog? Kijk naar die jappen met marioDus niet iets specieks voor WoW. met elk spel heb je wel van die mensen
hou dan zelf je mondquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:05 schreef Deimos000 het volgende:
echt dat sommigen er nog serieus op reageren maakt dit dus DE topic van de dag!
Geweldig!!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:57 schreef Killjoy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Yup een blinde backstabbing bitch
(oude screenshot dat wel, sinds gister 52)
Omdat de TS een leuk verhaal schrijft en er zooooo fanatiek en serieus op gereageerd wordt?quote:
Ik heb echt medelijden met jou als jij als vent zijnde zulke tieten bezit...quote:
Ja man, deze topic is de beste wat mijn ooit overkomen is!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:05 schreef Deimos000 het volgende:
echt dat sommigen er nog serieus op reageren maakt dit dus DE topic van de dag!
Geweldig!!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja man, deze topic is de beste wat mijn ooit overkomen is!
MMORPGS bestaan langer hoor. Een gozer uit me ouwe klas speelde dat. Als hij thuis kwam ging hij pitten en snachts stond hij op om te gamen met ze amerikaanse vrienden. Hij ging in principe "savonds" naar schoolquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:02 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Jep, maar dit is wel een redelijk nieuw fenomeen (soort spel).
10 uur per dag is veel ja, maar je zal ook mensen hebben die 10 uur per dag xboxen. Ik heb wel veel gespeeld toen ik Ninja Gaiden nieuw had. Uitgespeeld trouwens na 60 uurquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:03 schreef Poit- het volgende:
Ja maar je hoort tegenwoordig alleen maar WoW als het over gameverslavingen gaat oid. Kijk ik speel ook graag een spelletje op me xbox tegen de verveling, maar na hooguit 2 uur ben ik het echt wel beu. 10 uur op een dag is gewoon ziek.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:07 schreef Hans_Gielus het volgende:
Ik ben gestopt met school om mijn level 60 dwarf priest naar de top te helpen. Een dagje zonder WoW is als een jaar niet gegeten.
Die was geniaal jaquote:
Waarom lach je nu dan? Hij is 22, kan dus nog vele jaren aan zijn character besteden en dus erg groot worden en ik denk dat hij over 40 jaar toch echt wel veel meer respect heeft opgebouwd als jij hoor!quote:
dudequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:18 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
Gast, waar heb je het over? Ik heb tenminste een epic set! Ga terug naar je mammie! ik leef tenminste in de echte wereld! The World of Warcraft!!!
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaahquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:49 schreef Hans_Gielus het volgende:
Ja mijn vrienden, ook in Fryslän is er World of Warcraft. Ik heb een rogue genaamd Pakebep, en natuurlijk de Dwarf Priest Kewekke! Maar ff serieus, waarom zou je in godsnaam werken/socializen als je je talent tree kan builden?!
Dat is zeker zo! Ik snap ook niet dat mensen het raar vinden dat ik zoveel speel. Veel mensen gaan toch ook 10 uur per dag naar hun werk? Je krijgt er meer voor terug als je 10 uur per dag WoW speelt. Steeds meer mensen in Azeroth gaan mij respecteren, ik krijg vrienden en mijn epic set! Wat gebeurt er als je je hele leven 10 uur per dag werkt? Niemand respecteerd je hoor, als je 30 jaar lang elke dag dezelfde vakken heb gevuld bij de buurt super.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:31 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Waarom lach je nu dan? Hij is 22, kan dus nog vele jaren aan zijn character besteden en dus erg groot worden en ik denk dat hij over 40 jaar toch echt wel veel meer respect heeft opgebouwd als jij hoor!
Jij hebt echt geen humor... De makers van Southpark ook niet, het is wel heel makkelijk om grappig te zijn door andere mensen in de zeik te nemen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:35 schreef 2M5_KillerBee het volgende:
TS... wat ben jij een huilie... dit was een van de betere episodes.. ik heb echt keihard gelachen!!! Southpark rulezz..
![]()
kut noobquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met jou als jij als vent zijnde zulke tieten bezit...
147386 vs 8731quote:
Kom over 5 jaar maar terug, newb....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
echt boeiend ja, met je domme opmerking![]()
heb je jezelf wel eens gehoord? ik zou eens wakker worden in de echte wereld en dan nog eens lezen wat je net zegt. maybe dat je dan begrijpt dat je hele leven alleen maar uit nullen en eenen bestaat..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:07 schreef Hans_Gielus het volgende:
Waarom ben je nou een sukkel als je tien uur per dag besteed aan het uitbreiden van je virtuele character?
Z'n vriendin zit naast 'm te gamen in WoW...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:35 schreef Stievus het volgende:
[..]
heb je jezelf wel eens gehoord? ik zou eens wakker worden in de echte wereld en dan nog eens lezen wat je net zegt. maybe dat je dan begrijpt dat je hele leven alleen maar uit nullen en eenen bestaat..
advies: ga toch lekker naar school, maak het af en ga werk zoeken. Speel in je vrije tijd dan nog eens een potje WoW, en zoek een vriendin als je daar nog tijd voor overhebt. maybe begrijp je dan wat de inhoud is van leven![]()
zeker als character, replica gegoten als ijzeren beeldje op zijn bureauquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Z'n vriendin zit naast 'm te gamen in WoW...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |