Dan heb je dus geen humor en dan snap je niet hoe WoW in elkaar zit!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:12 schreef Netsplitter het volgende:
Kicke aflevering is dat.
Heb er aardig om gelachen.
Who cares....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:13 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen humor en dan snap je niet hoe WoW in elkaar zit!
Dat je hier nog over na moet denkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:14 schreef BossFight het volgende:
Meen je dit?
Waarom zou ik het anders vertellen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:14 schreef BossFight het volgende:
Meen je dit?
Ja ik weet het, maar ben toch een beetje in dubio. Er zijn echt mensen die zo serieus over dit spel nadenken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dat je hier nog over na moet denken
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:07 schreef Hans_Gielus het volgende:
World of Warcraft is een hartstikke belangrijk onderdeel in mijn leven. Ik ben gestopt met school om mijn level 60 dwarf priest naar de top te helpen. Een dagje zonder WoW is als een jaar niet gegeten. Dan kies ik liever nog voor een jaar niet eten! Nu zei een maat van de computer club tegen mij: 'Yo, nerdie, check deze Southpark episode!! Daar komt Warcraft in voor!' Dus ik dacht: zo, vet, Warcraft!!! Dus ik zo te kijken met die ogen weetjewel, wáat bleek? Dat bleek dat ze Warcraft helemaal niet serieus nemen! Er wordt een beeld van WoW gegeven dat het allemaal sukkels zijn, maar dat is helemaal niet zo! Waarom ben je nou een sukkel als je tien uur per dag besteed aan het uitbreiden van je virtuele character? Die aflevering was ook helemaal niet grappig en komt ook helemaal niet overeen met de WoW lore. Dat Blizzard zich dat laat gebeuren! Southpark is zoiezo al helemaal niet grappig, maar dit is wel het diepte punt van humor!
Mensen die WoW niet serieus nemen
aggossiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:13 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen humor en dan snap je niet hoe WoW in elkaar zit!
Ze bestaan echtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:15 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ben toch een beetje in dubio. Er zijn echt mensen die zo serieus over dit spel nadenken.
Een jongen die vroeger bij mij op school zat is vorig jaar ook met zijn opleiding gestopt om WoW te kunnen spelen.
Maar ik vind dat dus echt mega ziek.
Je bent de 20 gepasseerd, dan zou je toch wel moeten weten dat SouthPark altijd rommelt met waarheden over het algemeen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:15 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
Waarom zou ik het anders vertellen?
Gast, waar heb je het over? Ik heb tenminste een epic set! Ga terug naar je mammie! ik leef tenminste in de echte wereld! The World of Warcraft!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je bent de 20 gepasseerd, dan zou je toch wel moeten weten dat SouthPark altijd rommelt met waarheden over het algemeen...
Wanneer je dat niet weet heb je onder een aardig grote steen geleeft...
Waarschijnlijk in WoW...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:07 schreef Hans_Gielus het volgende:
World of Warcraft is een hartstikke belangrijk onderdeel in mijn leven. Ik ben gestopt met school om mijn level 60 dwarf priest naar de top te helpen.
Eten? Ook voor huillies.quote:Een dagje zonder WoW is als een jaar niet gegeten. Dan kies ik liever nog voor een jaar niet eten!
Maten? voor huilliesquote:Nu zei een maat
oh, van de computer club, nee dan kan het wel. Als ie tenminste niet door WoW heen zit te ouwenelen.quote:van de computer club
NIET? Dat meen je?quote:tegen mij: 'Yo, nerdie, check deze Southpark episode!! Daar komt Warcraft in voor!' Dus ik dacht: zo, vet, Warcraft!!! Dus ik zo te kijken met die ogen weetjewel, wáat bleek? Dat bleek dat ze Warcraft helemaal niet serieus nemen!
Tien uur? Watje. Zo wordt het nooit wat met je dwarf priest.quote:Er wordt een beeld van WoW gegeven dat het allemaal sukkels zijn, maar dat is helemaal niet zo! Waarom ben je nou een sukkel als je tien uur per dag besteed aan het uitbreiden van je virtuele character?
Zuidpark zuigt sowiesoquote:Die aflevering was ook helemaal niet grappig en komt ook helemaal niet overeen met de WoW lore. Dat Blizzard zich dat laat gebeuren! Southpark is zoiezo al helemaal niet grappig, maar dit is wel het diepte punt van humor!
Loosers zijn het, stuk voor stuk.quote:Mensen die WoW niet serieus nemen
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:18 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
Gast, waar heb je het over? Ik heb tenminste een epic set! Ga terug naar je mammie! ik leef tenminste in de echte wereld! The World of Warcraft!!!
Kvind het wel lachen opzichquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:21 schreef scarefreak het volgende:
Binnen welk tijdsbestek gaat hier een slotje op?
Ik hoop niet...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:21 schreef scarefreak het volgende:
Binnen welk tijdsbestek gaat hier een slotje op?
Waarom ga je er vanuit dat hij een vriendin heeft.......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:17 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ze bestaan echt
Misschien leuk voor hem als z'n vriendin ook de hele dag in een trollen pakje rondloopt, en je allemaal fakkels aan je muren hebt hangen
Dwarf female is veel sexier!!quote:
nee, daar kom ik al niet meer op klaarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:23 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
Dwarf female is veel sexier!!![]()
fapfapfap
SouthPark rommelt nooit met waarheden, en ZEKER niet in het geval van WoWquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je bent de 20 gepasseerd, dan zou je toch wel moeten weten dat SouthPark altijd rommelt met waarheden over het algemeen...
True storyquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:22 schreef BossFight het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat hij een vriendin heeft.......
Lekker begin van de ochtend jaquote:
Lekker belangrijk, je kan toch lekker op WoW zeikenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:26 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Lekker begin van de ochtend ja
Alleen jammer dat het een fake is
Whahahaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:18 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
Gast, waar heb je het over? Ik heb tenminste een epic set! Ga terug naar je mammie! ik leef tenminste in de echte wereld! The World of Warcraft!!!
Je beantwoord je eigen vraag, sukkel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:07 schreef Hans_Gielus het volgende:
Waarom ben je nou een sukkel als je tien uur per dag besteed aan het uitbreiden van je virtuele character?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, je kan toch lekker op WoW zeiken.
Hahaha, je unarmed is 54quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:28 schreef scarefreak het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lekker met z'n allen naar de uitleg over puisten uitdrukken kijken...
Nuttige informatie voor de gemiddelde nerd
Ja, in de expansion kan je zelfs met Verdonk spelen heb ik gehoordquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:30 schreef scarefreak het volgende:
Kan je eigenlijk ook een tuinkabouter met kruiwagen kiezen als character?
Nee, het is pas feest als we Naxxramas gecleared hebbenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:30 schreef BossFight het volgende:
Dit is zo'n kind waar je je als ouder diep en diep voor schaamt.
En bij vreest dat je nooit opa of oma zult worden.
Dat je niet meer naar familie bijeenkomsten durft.
En niet meer op foto's wil met hem.
En dat je maar tissues blijft kopen, want die jongen moet het toch ergens in kwijt.
Tot de dag dat hij een over-dosis neemt, omdat hij eindelijk begrijpt dat hij zijn leven vergooit heeft.
En dan is het feest![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:19 schreef HeatWave het volgende:
"gentlemen, we are dealing with a person who has no life"
"how do you kill someone who has no life?"
Oftewel, TS:.
!
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |