quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:47 schreef NorthernStar het volgende:
Tijn is zo geil als een beer.
Als het goed is die rooie en Rik ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:49 schreef Bigblahbla het volgende:
Zijn Tijn en Mo de enige die in bed liggen?
ja rik en marlies moeten om 1u weerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:49 schreef Bigblahbla het volgende:
Zijn Tijn en Mo de enige die in bed liggen?
Die zijn wakkerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als het goed is die rooie en Rik ook.
zou je ook nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:51 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn slaat Monique ! (met een kussen weliswaar) maar toch. Hij is gefrustreerd volgens mij
en tijn is nu echt om te verrottenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:53 schreef Kaleddis het volgende:
En de muziek gaat nog een beetje harder [afbeelding]![]()
Ze worden gewoon keigek van moeheid en niet kunnen slapen en het vooruitzicht van nog 12 uur dansen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:51 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn slaat Monique ! (met een kussen weliswaar) maar toch. Hij is gefrustreerd volgens mij
jah zijn arm boven de dekens zie je aanspannen en ontspannenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:56 schreef Nostalgist het volgende:
Mo en Tijn vrijen nu volgens mij...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:56 schreef Nostalgist het volgende:
Mo en Tijn vrijen nu volgens mij...
Tijn staat op knappen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:56 schreef neferhone het volgende:
but still no kissing en tijn die het moeilijk heeft
Psies , en ineens een stilte, terwijl ze met de hoofden naar elkaar toelagen....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:57 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jah zijn arm boven de dekens zie je aanspannen en ontspannen
nope alles onder de dekens bewoon heel stilletjes maar bewoog. tijns arm die *rustende* op mo lag boven de dekens veraade iets want als je rust ligt je arm ontspannen en deze spande zich aan en en ontspande achter elkaarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:58 schreef Bartoli het volgende:
vrijen noem je dat?? ze draaien allebei een andere kant op
Wat een rare vrouw is het toch. De ene keer de Zonnegroet maken. Puur. En het volgende moment de Femme Fatale uithangen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:59 schreef Kaleddis het volgende:
Cockteasingtime is weer ff over
"Zonder camera's had je me mogen nemen"quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:00 schreef kukeleku het volgende:
Wat fluistert Mo daar in het oortje van Tijn?
is nu wel duidelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Psies , en ineens een stilte, terwijl ze met de hoofdden naar elkaar toelagen....
tuurlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
Uhm, Mon liep Tijn uit te dagen hoor, hij wilde slapen en zij begint steeds te teasen![]()
Watskeburt!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Ey!! Wat gebeurt daa?!"
Dit kan echt niet lang meer goed gaan. Zal morgen dus wel weer een DBK toestand komen om erger te verkomen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
Uhm, Mon liep Tijn uit te dagen hoor, hij wilde slapen en zij begint steeds te teasen![]()
Drankquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:03 schreef Coraatje het volgende:
drank en over vermoeit heid doet schijnbaar gekke dingen met je?
Als hij slim is doet hij even een "Roel" op de toilet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:04 schreef Lady-night het volgende:
Ze maakt hem helemaal gek, als hij slim is gaat hij weg,. zulk kinderlijk gedrag kan ook snel vervelen
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als hij slim is doet hij even een "Roel" op de toilet.
en dan heb je best kans dat zij achter hem aan gaatquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:04 schreef Lady-night het volgende:
Ze maakt hem helemaal gek, als hij slim is gaat hij weg,. zulk kinderlijk gedrag kan ook snel vervelen
tja had hij kunnen doenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:04 schreef Lady-night het volgende:
Ze speelt een spel met hem .... Heel jammer , Monique !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:06 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en dan heb je best kans dat zij achter hem aan gaat
Ok, ik dacht dat jij iets gezien had wat ik niet heb gezien, de combi dusquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja normaal zie je zulke dingen met drank ,nu dus met oververmoeidheid
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:07 schreef Day het volgende:
Ze zit hem gewoon waanzinnig te teasen.
Ze hoopt waarschijnlijk dat hij zichzelf aan het....... Weer een overwinning voor haar....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:08 schreef Kaleddis het volgende:
Goede vraag van Tijn :"Wat doe jij ?"
In de trand van, waar bij jij nou eigenlijk mee bezig![]()
hij deed hem in iedergeval ff *goed*quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:10 schreef Morwen het volgende:
Ging Tijn nou zijn onderbroek uitdoen?
ROOOOOOOOOOOB![]()
dubbel opzicht: Mo speelt een spel met hem en daarnaast staat die vlgd week gewoon genomineerdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:10 schreef Coraatje het volgende:
arme tijn
Wanhoopsoffensief...... Hoe denk jij erover, kunne we zover gaan ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:10 schreef Morwen het volgende:
Ging Tijn nou zijn onderbroek uitdoen?
ben wel benieuwd wat ze tegen hem heeft gezegdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:11 schreef Morwen het volgende:
Nou ligt hij wakker met een stijve en gaat zij slapen![]()
![]()
![]()
Het lichaam is zwak...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:11 schreef Day het volgende:
Maar ja, eigenlijk begrijp ik hem ook niet.
Hij kan toch gewoon opstaan en in z'n eigen bed gaan liggen?
Do the Roel !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:11 schreef Kaleddis het volgende:
Arme Tijn, nou kan hij niet meer slapen.
GA DAN FF NAAR HET TOILET !
Misschien niet na wat ze tegen hem gezegt heeftquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:11 schreef Day het volgende:
Maar ja, eigenlijk begrijp ik hem ook niet.
Hij kan toch gewoon opstaan en in z'n eigen bed gaan liggen?
Ach ja, hij had ook weg kunnen gaan, maar dan had queen Mo hem uit haar kliek gezet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wanhoopsoffensief...... Hoe denk jij erover, kunne we zover gaan ?
Ik heb met Tijn te doen.....![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:13 schreef Coraatje het volgende:
ziet er naar uit dat ze toch gaan slapen
Queen Bee Mo drops the Tijn (momentarily)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach ja, hij had ook weg kunnen gaan, maar dan had queen Mo hem uit haar kliek gezet.![]()
ze heeft thuis veel om uit tevechten dat weet tijn dus tijn vertoont nu een beetje puppoie gedrag om haar over te halenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Queen Bee Mo drops the Tijn (momentarily)![]()
Offtopic.... Nog Harder ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:17 schreef Coraatje het volgende:
tijn lul is wat harder kan je niet verstaan ...
Tijn heeft dat niet nodig..... Hij weet dat hij in een doodlopende straat loopt....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:20 schreef neferhone het volgende:
[..]
ze heeft thuis veel om uit tevechten dat weet tijn dus tijn vertoont nu een beetje puppoie gedrag om haar over te halen
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:21 schreef Coraatje het volgende:
zal het dan nu echt zz tijd zijn?
Laat het maar escaleren......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:22 schreef Kaleddis het volgende:
BB zet het geluid ook maar ff een tikkie harder![]()
ehhh ze zij tegen Tijn voel maar?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:23 schreef Kaleddis het volgende:
Wat kan alleen Mo voelen ?
Zou jij aan een doodlopende straat verklaren dat je verliefd bent en dat voor een uur lang? *verleden hoerenfeestje*quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tijn heeft dat niet nodig..... Hij weet dat hij in een doodlopende straat loopt....
Dat is het dualisme van Tijn... emotie en ratio gaan nog niet samen bij hem....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zou jij aan een doodlopende straat verklaren dat je verliefd bent en dat voor een uur lang? *verleden hoerenfeestje*
En 2 kisten champagnequote:
Same time, same frequency.....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:25 schreef Coraatje het volgende:
geweten v/s gevoel
Gevoedt door de aandachtgeilheid van Mo en de totale vaagheid van haar acties en motieven. Het is gewoon een cockteaser en dat vinden mannen misschien wel geinig maar roept juist dit soort problemen op. Mon zou de grens zelf aan moeten geven, ik vind Tijn verbazingwekkend kalm en terughoudend. Heel wat meer dan Mon.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat is het dualisme van Tijn... emotie en ratio gaan nog niet samen bij hem....![]()
Mon kent haar grens waarschijnlijk niet. Haar aandachtgeilheid wint het steeds...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gevoedt door de aandachtgeilheid van Mo en de totale vaagheid van haar acties en motieven. Het is gewoon een cockteaser en dat vinden mannen misschien wel geinig maar roept juist dit soort problemen op. Mon zou de grens zelf aan moeten geven, ik vind Tijn verbazingwekkend kalm en terughoudend. Heel wat meer dan Mon.![]()
Zie hier een demonstratie cockteasing van de eerste plank...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:33 schreef Kaleddis het volgende:
En Mo laat even weten dat ze toch nog wakker is...
En Tijn speelt er weer op in. Zucht .....
We zijn het dus eenschquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mon kent haar grens waarschijnlijk niet. Haar aandachtgeilheid wint het steeds...
Tijn houdt het niet lang meer, hoor, ik vond hem erg onrustig overkomen. Maa rhet is dan ook iemand die respect voor mensen heeft. Mo heeft dat een stuk minder...Iig met Tijn.
De innnerlijke strijd van Tijn....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:35 schreef Coraatje het volgende:
als ik zo naar hun lichaams taal lees ...
tijn treelt mo door der haar mo stop af en toe haar hoofd in het kussen ,volgens mij heeft mij het (ook) ergens moeilijk mee
Ja, met haar tegenstrijdige emoties, mannen kunnen dat niet filteren, ik als vrouw zie dat wel en Mon zou dat inmiddels ook allang moeten weten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:35 schreef Coraatje het volgende:
als ik zo naar hun lichaams taal lees ...
tijn treelt mo door der haar mo stop af en toe haar hoofd in het kussen ,volgens mij heeft mij het (ook) ergens moeilijk mee
Een H. in Edele Kleren....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:37 schreef Kaleddis het volgende:
en kijk linksonderin het handje van Mo gaan![]()
Maar ik geloof dat die toch echt naar dromenland is vertrokken ondertussen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een H. in Edele Kleren....
Ze blijft maar aandacht vragen aan Tijn....
Mannen willen graag duidelijkheid, en daarom dragen ze daar oplossingen voor aan...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, met haar tegenstrijdige emoties, mannen kunnen dat niet filteren, ik als vrouw zie dat wel en Mon zou dat inmiddels ook allang moeten weten.![]()
of het is echt een hele open relatiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:41 schreef Zeehond het volgende:
Volgens mij is dat huwelijk van Rob en Mo toch al niet zo best. Als Mo drie maanden zonder camera's naar het buitenland was gegaan, was ze nu dus waarschijnlijk vreemd gegaan? Stof tot nadenken voor beiden na BB (of zou Rob haar even flink door de kamer meppen?)
Mwah, tis gewoon geilheid van beide kanten, begrijpelijk wel maar dit had vooral Mon kunnen voorspellen dat het zo zou gaan voordat ze het huis inging. Of ze kent zichzelf echt niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:40 schreef El_Rolando het volgende:
Opposites?
Gelukkig voor hem.... Hoeft hij deze Tantaluskwelling niet langer te ondergaan..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar ik geloof dat die toch echt naar dromenland is vertrokken ondertussen.
Jouw ratio ja, maar als je echt verliefd bent dan is het een ander verhaal. En dat is hij dus. Wat voor oplossing zou Tijn nu moeten opperen dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mannen willen graag duidelijkheid, en daarom dragen ze daar oplossingen voor aan...
Ik begrijp Tijn goed. In zijn gevoel dan. Mijn ratio had mij in de positie van Tijn allang naar een ander gedreven.
Afstand nemen, maar dat valt daar ook niet echt mee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jouw ratio ja, maar als je echt verliefd bent dan is het een ander verhaal. En dat is hij dus. Wat voor oplossing zou Tijn nu moeten opperen dan?
Ja, laat hem maar ff slapen. Heeft straks weer 12 uur kwelling voor de boegquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem.... Hoeft hij deze Tantaluskwelling niet langer te ondergaan..![]()
jupquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:45 schreef Bluezz het volgende:
Dat met Tijn en Mo is gewoon in elkaars armen gedreven door de situatie
W.s. had Mo er nooit op gerekend dat dit zou gebeuren... het was meer voor Sabrina dat ze het huis ingingen toch?
Als dit dan ineens op je pad komt, geforceerd door de omstandigheden waar je inzit, lijkt me het heel erg dubbel allemaal.
Bovendien is de mens helemaal niet monogaam
Bloes tochquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:45 schreef Bluezz het volgende:
Bovendien is de mens helemaal niet monogaam
Waarom zit iedereen toch aan mijn posts steedsquote:
Nee, aan zijn rollator vastgebondenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
Bloes toch![]()
Heb je golfer in de wijnkelder opgesloten![]()
Dat doet die sneaky Jeroen steedsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:49 schreef Morwen het volgende:
Waarom zit iedereen toch aan mijn posts steeds![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:02 schreef Bluezz het volgende:
Jeroen zit fijn met al zijn vrienden pauze te houden
[afbeelding]
De anderen zitten gezellig bij elkaar op de bank....
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, aan zijn rollator vastgebonden
Maar maar maar de regels zijn toch allang overtreden van de opdracht ????
Dus MISLUKT![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
Heb je golfer in de wijnkelder opgesloten![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:02 schreef Bluezz het volgende:
Jeroen zit fijn met al zijn vrienden pauze te houden
[afbeelding]
*zuchtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:09 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Ik ben weer ontsnapt hoor en heb me bevrijd van de handboeien.![]()
Kom dan eens bijles geven?quote:
En verwacht BB dat ze op de muziek die ze draaien constant in stijl kunnen dansen? Ik weet niets van stijldansen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom dan eens bijles geven?
Trouwens...waarom draaien ze steeds maar stukjes van liedjes en geen hele nummers nu?
Gamma, ik zat net die tekst te typen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:17 schreef NorthernStar het volgende:
Zou Jeroen een heel klein beetje autistisch zijn?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:19 schreef golfer het volgende:
Volkomen contact-gestoord die Jeroen.
Danst zonder z'n danspartner ooit aan te kijken, zit af-en-toe voor zich uit te mompelen en te zingen met een liedje. Kijkt vooral in de spiegel. Soort riobot op de automatische piloot, die jongen.
Vast heel intelligent, maar dat weet die autist wel goed te verbergen.
En ongeveer hetzelfde wat ik dacht.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Gamma, ik zat net die tekst te typen.
Radio 358, altijd lachequote:
Ik zit hem nu al een uurtje te observeren en denk echt dat hij een lichte vorm van autisme heeft.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:24 schreef NorthernStar het volgende:
En ongeveer hetzelfde wat ik dacht.Hij kijkt over/langs de mensen heen en Marcia kijkt hij al helemaal niet aan. En als hij in een TV met Bridget moet praten gaat het prima. Ik moest denken aan iemand die ook licht autistisch is en met wie het over de telefoon prima praten is maar face-2-face komt er niks uit.
Nou ja, zijn sociale vaardigheden zijn niet zo heel groot laten we maar zeggen.
Jeroen zei ook bij een van de eerste exit diners (dat van Jeroen en Milica dacht ik), dat hij minder in zijn groepje opging en meer met de andere mensen sprak. Rik en Mo weerspraken dat uiteraard, maar misschien praat Jeroen wel in zijn gedachten met andere mensen en vergeet hij het hardop te zeggen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En ongeveer hetzelfde wat ik dacht.Hij kijkt over/langs de mensen heen en Marcia kijkt hij al helemaal niet aan. En als hij in een TV met Bridget moet praten gaat het prima. Ik moest denken aan iemand die ook licht autistisch is en met wie het over de telefoon prima praten is maar face-2-face komt er niks uit.
Nou ja, zijn sociale vaardigheden zijn niet zo heel groot laten we maar zeggen.
Niks mis mee, maar een beetje lastig in een programma als BB waar juist veel van iemands sociale vaardigheden gevraagd wordt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit hem nu al een uurtje te observeren en denk echt dat hij een lichte vorm van autisme heeft.
Niets mis mee, overigens, maar wat jou opviel valt mij ook op.
En die robot-achtige bewegingen van hem. Lijkt net een automatische piloot.
Jeroen is behoorlijk contactgestoord, hij weet zelden waar het over gaat en heeft ook geen interactie met de overige bewoners. Grappig om te zien, maar voor de bewoners heel lastig in te schatten. Ik ben er met 1 getrouwd dus weet precies hoe en watquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:28 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Jeroen zei ook bij een van de eerste exit diners (dat van Jeroen en Milica dacht ik), dat hij minder in zijn groepje opging en meer met de andere mensen sprak. Rik en Mo weerspraken dat uiteraard, maar misschien praat Jeroen wel in zijn gedachten met andere mensen en vergeet hij het hardop te zeggen?
Zoietsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:28 schreef Zeehond het volgende:
[..]
misschien praat Jeroen wel in zijn gedachten met andere mensen en vergeet hij het hardop te zeggen?
Je haalt me de woorden uit zijn mondquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:28 schreef Zeehond het volgende:
Jeroen zei ook bij een van de eerste exit diners (dat van Jeroen en Milica dacht ik), dat hij minder in zijn groepje opging en meer met de andere mensen sprak. Rik en Mo weerspraken dat uiteraard, maar misschien praat Jeroen wel in zijn gedachten met andere mensen en vergeet hij het hardop te zeggen?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
Ik ben er met 1 getrouwd dus weet precies hoe en wat![]()
Uh.......ja...........uh...jawel, maar........jaquote:
Hoewel dansen aan de zee hier in Bloemendaal wel leuk is.quote:
Nou ja, als die robotachtige bewegingen het nog maar doen bij hem dan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uh.......ja...........uh...jawel, maar........ja![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:40 schreef Morwen het volgende:
Wel lachen als BB zegt dat het mislukt is![]()
Dat zit helemaal goed, golfertquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou ja, als die robotachtige bewegingen het nog maar doen bij hem dan.![]()
echt welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:40 schreef Morwen het volgende:
Ik verwacht dat het gewoon gelukt is, zolang ze maar blijven bewegenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:41 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik hoop dat nog mee te maken net voor ik moet gaan werken morgen
![]()
Dat lijkt mij helemaal leuk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:40 schreef Morwen het volgende:
ja ik ook ,zodat ik nog ff mee kan feesten als ik van werk komquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het gewoon gelukt is, zolang ze maar blijven bewegen![]()
Die hele opdracht slaat dus nergens op, maar dat geeft niet. Ik wil drank en een hoerenfeest Vrijdag![]()
![]()
Kom maar bij ons langs dan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
Ik wil drank en een hoerenfeest Vrijdag![]()
![]()
Meestal wordt het na het feest leuker om te kijken, als er maar genoeg drank isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
Die hele opdracht slaat dus nergens op, maar dat geeft niet. Ik wil drank en een hoerenfeest Vrijdag![]()
![]()
Ik ben volgend weekend weg, dus hoop op een lekker Vrijdag-feestjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:45 schreef latevogel het volgende:
[..]
ja ik ook ,zodat ik nog ff mee kan feesten als ik van werk kom![]()
En zaterdag heb ik zelf feest dus kan niet op![]()
komt helemaal goed hier heb ik het ideequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben volgend weekend weg, dus hoop op een lekker Vrijdag-feestje![]()
Nee, idd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:46 schreef Bigblahbla het volgende:
ze doen de lintwormendans,de octopusdans,hamamdans,de ongesteldedans alles behalve styldansen dus opdracht niet goed uitgevoerd
Met de juiste muziek en goede dansers/ressen misschien welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:51 schreef Zeehond het volgende:
Denkt trouwens iemand dat de opdracht in originele opzet (de gehele tijd stijldansen met aanmoediging van iemand die niet danst) haalbaar zou zijn? Ik niet in ieder geval.In BB5 was de bonenopdracht ook nooit te halen, dit is dus waarschijnlijk een mindfuck opdracht.
Als ze harder dan ooit waren geweest, dan was de opdracht al na een paar uur afgelopen inderdaad. Voor wie is dat leuk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, idd.
Ben benieuwd wat BigBrodder daar aan gaat doen.....
Enneh harder dan ooit???? Eigen schoenen???
De knipoog zegt dat je denkt dat de originele opdracht voor deze bewoners onuitvoerbaar is?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Met de juiste muziek en goede dansers/ressen misschien wel![]()
Inderdaad, als ik lees wat voor muziek ze draaien om te stijldansen is dat een ware uitputtings-slag (als je het goed wilt doen) Maar stond er niet dansen in stijl of echt stijldansenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:58 schreef Zeehond het volgende:
[..]
De knipoog zegt dat je denkt dat de originele opdracht voor deze bewoners onuitvoerbaar is?
Ik hoef ze, in Tijns terminologie, niet 'helemaal naar de tering' te zien gaan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:57 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Als ze harder dan ooit waren geweest, dan was de opdracht al na een paar uur afgelopen inderdaad. Voor wie is dat leuk?
Dat moeten ze dan vantevoren bedenken lijkt me.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:57 schreef Zeehond het volgende:
Als ze harder dan ooit waren geweest, dan was de opdracht al na een paar uur afgelopen inderdaad. Voor wie is dat leuk?
dat zeg ik dus al heel de tijd .maar dan nog..er moest iemand naast de dansvloer staan en dat is nog nooit geweest helaas!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik lees wat voor muziek ze draaien om te stijldansen is dat een ware uitputtings-slag (als je het goed wilt doen) Maar stond er niet dansen in stijl of echt stijldansen![]()
Ze hebben aangegeven dat de opdrachten getest en haalbaar zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:05 schreef Zeehond het volgende:
Dan vind ik het een beetje debiel dat daarna in de uitzending gedaan wordt alsof de bewoners het makkelijk hadden kunnen halen als ze maar niet even een paar grapjes hadden uitgehaald.
Hahaha en dat geloof jij?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ze hebben aangegeven dat de opdrachten getest en haalbaar zijn![]()
BB kan ook niet alles zelf uitproberen, terwijl dat eerder wel eens gezegd is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:05 schreef Zeehond het volgende:
Ik denk ook dat BB zelf niet weet hoe sommige opdrachten uitpakken. Ik vind dan wel dat BB aan de kijker moet aangeven dat een bepaalde opdracht misschien niet haalbaar was, maar dat dat onderdeel van het programma is. Bij de bonenopdracht van vorig jaar werkten de bewoners grotendeels flink door terwijl ze nog niet eens op de helft waren op het einde. Dan vind ik het een beetje debiel dat daarna in de uitzending gedaan wordt alsof de bewoners het makkelijk hadden kunnen halen als ze maar niet even een paar grapjes hadden uitgehaald.
Dus als ze blijven dansen dan halen ze het wel, misschien om mee te dansen i.p.v. aan de kant te gaan staan dat zoiets ook goed gevonden wordtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:06 schreef latevogel het volgende:
[..]
dat zeg ik dus al heel de tijd .maar dan nog..er moest iemand naast de dansvloer staan en dat is nog nooit geweest helaas!
Ik heb het nergens terug kunnen lezen dat ze allemaal mochten gaan slapen![]()
Blijf er wel bij dat het knap is dat ze het volhouden ,met hier en daar wat zeuren maar de spirit is er wel gelukkig![]()
Surequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ze hebben aangegeven dat de opdrachten getest en haalbaar zijn![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
BB kan ook niet alles zelf uitproberen, terwijl dat eerder wel eens gezegd is.
Dat hou je toch
E10 laat Sa lekker slapenFlikker op, vervelend mannetje.
Sabrina is eerder erg benauwd, dan doet ie wel lief, maar eigenlijk denkt ie : Ha! wakker, Misbruiken Betasten
Nou nog 4 channel audio.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:10 schreef NorthernStar het volgende:
Dit is btw voor het eerst dat ik zie dat de regie gebruik maakt van dat ze vier streams hebben.
Op 1 Etienne en Saar, op 2 Tijn en Mo.
Zouden ze vaker mogen doen.
Dank voor de tip, ik heb normaal alleen stream 1 en 3 aanstaan. Tijn en Mo slapen nog niet echt lekker kennelijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:10 schreef NorthernStar het volgende:
Dit is btw voor het eerst dat ik zie dat de regie gebruik maakt van dat ze vier streams hebben.
Op 1 Etienne en Saar, op 2 Tijn en Mo.
Zouden ze vaker mogen doen.
E10's gedrag mag ik al niet, maar van Tijn vindt ik het veel storender (al is Mo aan teasen) MO heeft al een keer last gehad en ik blijf het schrijven.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
BB kan ook niet alles zelf uitproberen, terwijl dat eerder wel eens gezegd is.
Dat hou je toch
E10 laat Sa lekker slapenFlikker op, vervelend mannetje.
Sabrina is eerder erg benauwd, dan doet ie wel lief, maar eigenlijk denkt ie : Ha! wakker, Misbruiken Betasten
E10 wilde weg gaan maar Sab riep hem terug hehquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:14 schreef Zeehond het volgende:
Ik hoorde weer zo'n smerig E10 kusje, arghhh.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:05 schreef henk.jansen het volgende:
Hoelaat komt nu de volgende ploeg?
Op welke manier is het gedrag van Tijn goor? Tijn is verliefd op Mo en Mo is waarschijnlijk verliefd op Tijn. Ze moeten dus de hele tijd schipperen tussen bij elkaar zijn en het ervoor zorgen dat het niet verkeerd over komt. Ik kan het gedrag van Tijn op geen enkele manier als goor bestempelen, alleen als onhandig. Goor gedrag is zoiets als het gedrag van E10 toen Sabrina dronken was.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
E10's gedrag mag ik al niet, maar van Tijn vindt ik het veel storender (al is Mo aan teasen) MO heeft al een keer last gehad en ik blijf het schrijven.
Tijn moet met zijn gore gedoe bij Mo vandaan blijven of afblijven, als je maatjes bent hoef je niet zoveel lichamelijk kontakt. Een knuffel is goed maar verder niet
Ik ben heel makkelijk maar als ik Rob was had ik al weer 5 maal bij de studio gestaan
Mo heeft volgens mij nog geen oog dichtgedaan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:13 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Dank voor de tip, ik heb normaal alleen stream 1 en 3 aanstaan. Tijn en Mo slapen nog niet echt lekker kennelijk.
Alweer?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:20 schreef latevogel het volgende:
sar "dadelijk staan mijn tieten in de fik"
Henk, heb jij nog wel es wat van Coos vernomen nadat we hem die links met drivers gaven?quote:
Voor Mo is het dan, kap met je man en ga met Tijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:18 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Op welke manier is het gedrag van Tijn goor? Tijn is verliefd op Mo en Mo is waarschijnlijk verliefd op Tijn. Ze moeten dus de hele tijd schipperen tussen bij elkaar zijn en het ervoor zorgen dat het niet verkeerd over komt. Ik kan het gedrag van Tijn op geen enkele manier als goor bestempelen, alleen als onhandig. Goor gedrag is zoiets als het gedrag van E10 toen Sabrina dronken was.
Heb ik, 2 pc's, 1 pc voor, 1 pc voor achterquote:
Niet meer eigenlijk, ik hoop maar dat zijn compie het nog doetquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Henk, heb jij nog wel es wat van Coos vernomen nadat we hem die links met drivers gaven?![]()
Ik vrees het ergstequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Niet meer eigenlijk, ik hoop maar dat zijn compie het nog doet![]()
Ik ben ook heel makkelijk en ik zou het geestelijke wat uit het oogkontakt bestaat bij Tijn en Mo allang HALT geroepen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:14 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ben heel makkelijk maar als ik Rob was had ik al weer 5 maal bij de studio gestaan
Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens. Je moet gewoon van een getrouwde vrouw afblijven, maar wat als de getrouwde vrouw jou naar je toe trekt? En niet een keer, maar herhaaldelijk en ze wordt zelfs boos als je even met een ander meisje praat? Lastig als je op elkaar geplakt zit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Voor Mo is het dan, kap met je man en ga met Tijn.
Voor Tijn is het, zolang Mo nog met haar vent is afblijven met je klauwen (simpel toch?)![]()
En dat moet van wie? Van henk.jansen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Voor Mo is het dan, kap met je man en ga met Tijn.
Voor Tijn is het, zolang Mo nog met haar vent is afblijven met je klauwen (simpel toch?)![]()
Dat is jou wel toevertrouwd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ik, 2 pc's, 1 pc voor, 1 pc voor achter
en dan met balance rechts links zetten, 1 speaker per stream, keer 4
Ik schakel over, en het eerste wat ik hoor is Junior die bepaald of Sabrina slim of niet is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:24 schreef Morwen het volgende:
Sab is slaapverhaaltjes aan het vertellen op stream 1![]()
Ik snap vooral Mon niet, dat je een open huwelijk hebt. So be it, maar ze heeft ook kidsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben ook heel makkelijk en ik zou het geestelijke wat uit het oogkontakt bestaat bij Tijn en Mo allang HALT geroepen.
Maar uberhaupt dat je in een programma stapt voor weken/maanden (jaren-gouden kooi) met Man en/of Kids thuis begrijp ik niet.
ik wel..heb alleen de kids thuis (15 en 17) en als ik wist die zijn goed ondergebracht ging ik er zo voorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar uberhaupt dat je in een programma stapt voor weken/maanden (jaren-gouden kooi) met Man en/of Kids thuis begrijp ik niet.
Precies. En ik heb Monique horen zeggen dat kussen met een man in haar huwelijk niet kan, dus zo'n open huwelijk hebben ze niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik snap vooral Mon niet, dat je een open huwelijk hebt. So be it, maar ze heeft ook kidsIk ben totaal niet preuts, maar denk even na
![]()
Nee dit was een oproep aan Robquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En dat moet van wie? Van henk.jansen?
Jij bent alleen heh, dat is wat anders, maar als je kids je zien rotzooien met iemand anders dan HUN pappa. Mja..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:29 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik wel..heb alleen de kids thuis (15 en 17) en als ik wist die zijn goed ondergebracht ging ik er zo voor![]()
Ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:28 schreef Morwen het volgende:
Ik snap vooral Mon niet, dat je een open huwelijk hebt. So be it, maar ze heeft ook kidsIk ben totaal niet preuts, maar denk even na
![]()
Doe maar nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik schakel over, en het eerste wat ik hoor is Junior die bepaald of Sabrina slim of niet is.
Want als je een kind opvoedt ben je slim
(Zal ik even wat rapporten van jeugdzorg doorspelen aan Junior)
En dat geschatje en gekusje ertussen door
quote:De Inspectie Jeugdzorg gaat onderzoeken hoe het mis kon gaan met het zogenoemde Maasmeisje. Vader en dochter blijken onder behandeling van Bureau Jeugdzorg te zijn geweest.
Wij vrouwen moeten de grenzen aangeven, mannen zijn gewoon ranzige sexbeestenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja.
Bijv. het roepen naar Tijn in dat bed dat ie verder weg moet liggen, maar ondertussen fluisteren en in zijn bakje liggen, etc etc. weet ik veel allemaal, ze had hem gewoon niet bij haar moeten laten slapen.
100%
Ze had haar kamer geverfd als tiener van 13, en toen voor de lol over de met kranten bedekte vloer met daarop gemorste verf gerold met haar naakte lijf.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:26 schreef latevogel het volgende:
mijn hele trutje stond in de fik zegt Sarbina
brrrrrrrrr en gelijk hoor ik kussies geven van E10
en zegt Sabrina ja ik weet ik ben dom
![]()
kids zouden dan denkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent alleen heh, dat is wat anders, maar als je kids je zien rotzooien met iemand anders dan HUN pappa. Mja..
later Bluezzquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben nog de enige hier die commentaar op de streams geeft, tijd om *uit te klokken*
Daar doelde ik bijv. op jaquote:
Juistquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij vrouwen moeten de grenzen aangeven, mannen zijn gewoon ranzige sexbeesten![]()
![]()
Nietus, maar je hebt wel gelijk, OT maar weerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben nog de enige hier die commentaar op de streams geeft, tijd om *uit te klokken*
Alleen begrijpt hij dat nog nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar doelde ik bijv. op ja
Junior blijft kleppen, en analyseren hoe zijn relatie met Sa is. Maar nee hoor, het is alleen maar een knuffel vriendschap
Ah ja, ik heb zoiets van dat zoeken ze zelf maar uit. Tijn en Mo zijn wel boeiend om te volgen en haar kids enzo is verder haar verantwoordig. Zal vast niet leuk zijn voor hen, maar ik ben opgegroeid in een klein dorp en daar was het àltijd zo. Van de weeromstuit wordt je dan vanzelf opstandig. Kan Mo goed begrijpen dat ze zegt dat ze er juist een schepje bovenop doet als mensen haar gedrag afkeuren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee dit was een oproep aan Rob![]()
![]()
Tuurlijk niet van mij, maar zo zijn mijn gedachtes over een relatie .
Ik weet wel zeker dat Monique baalde van de relatie die ze had met Rob. Daar heeft ze het een paar keer over gehad, ze zag hem nauwelijks en ze deden bijna niets meer samen. Ik kan me ook herinneren dat ze hem miste en dat ze uit de brief van Rob opmaakte dat hij haar ook miste en dat ze hoopte dat ze nu meer samen zouden zijn, al was het maar een paar maanden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:35 schreef latevogel het volgende:
[..]
kids zouden dan denkenmoet dat nu?
Was trouwens wel leuk kids zeiden gelijk mam geef ons op voor deze bb gaan we ervoor en laten we zien hoe we echt zijn!
Vogens mij zit die relatie met moon echt niet goed hoor en is ze niet voor niks huis in gegaan,maar ja das alleen gokken,en denken..
Het was me niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:34 schreef Bluezz het volgende:
Als dat zo is dan moet ze Rob gelijk online verlaten, is wel zo eerlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:37 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat Monique baalde van de relatie die ze had met Rob. Daar heeft ze het een paar keer over gehad, ze zag hem nauwelijks en ze deden bijna niets meer samen.
Joh, stel je niet zo aanquote:
Laten we die kant maar even niet op gaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Joh, stel je niet zo aan![]()
... en jullie mods ook niet !![]()
lolquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:44 schreef Zeehond het volgende:
On topic: E10 is weer kusjes aan het geven.
Die stream staat dus vet UITquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:44 schreef Zeehond het volgende:
On topic: E10 is weer kusjes aan het geven.
Goed punt! Heeft E10 nu die ketting weer om?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
lol
Ik moet ineens weer denken aan zijn kettinkje
Was ik alweer vergeten![]()
Geen idee. Eens op letten inderdaad.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:48 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Goed punt! Heeft E10 nu die ketting weer om?
Wij weten zo goed als niets. Wij kennen de relatie helemaal niet tussen Ro en Mo, en al heeft ze daar wel wat over verteld toen aan de tafel (ik weet niet meer wanneer dat was) kan je nooit IN een relatie kijken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:37 schreef Zeehond het volgende:
Ik weet wel zeker dat Monique baalde van de relatie die ze had met Rob. Daar heeft ze het een paar keer over gehad, ze zag hem nauwelijks en ze deden bijna niets meer samen. Ik kan me ook herinneren dat ze hem miste en dat ze uit de brief van Rob opmaakte dat hij haar ook miste en dat ze hoopte dat ze nu meer samen zouden zijn, al was het maar een paar maanden.
Ik heb wel duidelijk gehoord dat Monique zei dat ze wilde dat ze meer samen gingen doen en dat BB misschien zou helpen, al was het maar voor een paar maanden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij weten zo goed als niets. Wij kennen de relatie helemaal niet tussen Ro en Mo, en al heeft ze daar wel wat over verteld toen aan de tafel (ik weet niet meer wanneer dat was) kan je nooit IN een relatie kijken.
Geen voorgeschiedenis, niet hoe het eraan toe gaat in het gezin, niets, helemaal niets. Ik vind het altijd zóóó story/privé/weekend praat bij de kapper.
Iedereen heeft een mening, ok, maar oordeel niet zo over mensen.
Brrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |