quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:47 schreef NorthernStar het volgende:
Tijn is zo geil als een beer.
Als het goed is die rooie en Rik ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:49 schreef Bigblahbla het volgende:
Zijn Tijn en Mo de enige die in bed liggen?
ja rik en marlies moeten om 1u weerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:49 schreef Bigblahbla het volgende:
Zijn Tijn en Mo de enige die in bed liggen?
Die zijn wakkerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als het goed is die rooie en Rik ook.
zou je ook nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:51 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn slaat Monique ! (met een kussen weliswaar) maar toch. Hij is gefrustreerd volgens mij
en tijn is nu echt om te verrottenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:53 schreef Kaleddis het volgende:
En de muziek gaat nog een beetje harder [afbeelding]![]()
Ze worden gewoon keigek van moeheid en niet kunnen slapen en het vooruitzicht van nog 12 uur dansen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:51 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn slaat Monique ! (met een kussen weliswaar) maar toch. Hij is gefrustreerd volgens mij
jah zijn arm boven de dekens zie je aanspannen en ontspannenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:56 schreef Nostalgist het volgende:
Mo en Tijn vrijen nu volgens mij...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:56 schreef Nostalgist het volgende:
Mo en Tijn vrijen nu volgens mij...
Tijn staat op knappen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:56 schreef neferhone het volgende:
but still no kissing en tijn die het moeilijk heeft
Psies , en ineens een stilte, terwijl ze met de hoofden naar elkaar toelagen....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:57 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jah zijn arm boven de dekens zie je aanspannen en ontspannen
nope alles onder de dekens bewoon heel stilletjes maar bewoog. tijns arm die *rustende* op mo lag boven de dekens veraade iets want als je rust ligt je arm ontspannen en deze spande zich aan en en ontspande achter elkaarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:58 schreef Bartoli het volgende:
vrijen noem je dat?? ze draaien allebei een andere kant op
Wat een rare vrouw is het toch. De ene keer de Zonnegroet maken. Puur. En het volgende moment de Femme Fatale uithangen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:59 schreef Kaleddis het volgende:
Cockteasingtime is weer ff over
"Zonder camera's had je me mogen nemen"quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:00 schreef kukeleku het volgende:
Wat fluistert Mo daar in het oortje van Tijn?
is nu wel duidelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Psies , en ineens een stilte, terwijl ze met de hoofdden naar elkaar toelagen....
tuurlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
Uhm, Mon liep Tijn uit te dagen hoor, hij wilde slapen en zij begint steeds te teasen![]()
Watskeburt!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Ey!! Wat gebeurt daa?!"
Dit kan echt niet lang meer goed gaan. Zal morgen dus wel weer een DBK toestand komen om erger te verkomen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
Uhm, Mon liep Tijn uit te dagen hoor, hij wilde slapen en zij begint steeds te teasen![]()
Drankquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:03 schreef Coraatje het volgende:
drank en over vermoeit heid doet schijnbaar gekke dingen met je?
Als hij slim is doet hij even een "Roel" op de toilet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:04 schreef Lady-night het volgende:
Ze maakt hem helemaal gek, als hij slim is gaat hij weg,. zulk kinderlijk gedrag kan ook snel vervelen
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als hij slim is doet hij even een "Roel" op de toilet.
en dan heb je best kans dat zij achter hem aan gaatquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:04 schreef Lady-night het volgende:
Ze maakt hem helemaal gek, als hij slim is gaat hij weg,. zulk kinderlijk gedrag kan ook snel vervelen
tja had hij kunnen doenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:04 schreef Lady-night het volgende:
Ze speelt een spel met hem .... Heel jammer , Monique !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:06 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en dan heb je best kans dat zij achter hem aan gaat
Ok, ik dacht dat jij iets gezien had wat ik niet heb gezien, de combi dusquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja normaal zie je zulke dingen met drank ,nu dus met oververmoeidheid
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:07 schreef Day het volgende:
Ze zit hem gewoon waanzinnig te teasen.
Ze hoopt waarschijnlijk dat hij zichzelf aan het....... Weer een overwinning voor haar....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:08 schreef Kaleddis het volgende:
Goede vraag van Tijn :"Wat doe jij ?"
In de trand van, waar bij jij nou eigenlijk mee bezig![]()
hij deed hem in iedergeval ff *goed*quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:10 schreef Morwen het volgende:
Ging Tijn nou zijn onderbroek uitdoen?
ROOOOOOOOOOOB![]()
dubbel opzicht: Mo speelt een spel met hem en daarnaast staat die vlgd week gewoon genomineerdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:10 schreef Coraatje het volgende:
arme tijn
Wanhoopsoffensief...... Hoe denk jij erover, kunne we zover gaan ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:10 schreef Morwen het volgende:
Ging Tijn nou zijn onderbroek uitdoen?
ben wel benieuwd wat ze tegen hem heeft gezegdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:11 schreef Morwen het volgende:
Nou ligt hij wakker met een stijve en gaat zij slapen![]()
![]()
![]()
Het lichaam is zwak...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:11 schreef Day het volgende:
Maar ja, eigenlijk begrijp ik hem ook niet.
Hij kan toch gewoon opstaan en in z'n eigen bed gaan liggen?
Do the Roel !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:11 schreef Kaleddis het volgende:
Arme Tijn, nou kan hij niet meer slapen.
GA DAN FF NAAR HET TOILET !
Misschien niet na wat ze tegen hem gezegt heeftquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:11 schreef Day het volgende:
Maar ja, eigenlijk begrijp ik hem ook niet.
Hij kan toch gewoon opstaan en in z'n eigen bed gaan liggen?
Ach ja, hij had ook weg kunnen gaan, maar dan had queen Mo hem uit haar kliek gezet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wanhoopsoffensief...... Hoe denk jij erover, kunne we zover gaan ?
Ik heb met Tijn te doen.....![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:13 schreef Coraatje het volgende:
ziet er naar uit dat ze toch gaan slapen
Queen Bee Mo drops the Tijn (momentarily)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach ja, hij had ook weg kunnen gaan, maar dan had queen Mo hem uit haar kliek gezet.![]()
ze heeft thuis veel om uit tevechten dat weet tijn dus tijn vertoont nu een beetje puppoie gedrag om haar over te halenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Queen Bee Mo drops the Tijn (momentarily)![]()
Offtopic.... Nog Harder ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:17 schreef Coraatje het volgende:
tijn lul is wat harder kan je niet verstaan ...
Tijn heeft dat niet nodig..... Hij weet dat hij in een doodlopende straat loopt....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:20 schreef neferhone het volgende:
[..]
ze heeft thuis veel om uit tevechten dat weet tijn dus tijn vertoont nu een beetje puppoie gedrag om haar over te halen
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:21 schreef Coraatje het volgende:
zal het dan nu echt zz tijd zijn?
Laat het maar escaleren......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:22 schreef Kaleddis het volgende:
BB zet het geluid ook maar ff een tikkie harder![]()
ehhh ze zij tegen Tijn voel maar?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:23 schreef Kaleddis het volgende:
Wat kan alleen Mo voelen ?
Zou jij aan een doodlopende straat verklaren dat je verliefd bent en dat voor een uur lang? *verleden hoerenfeestje*quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tijn heeft dat niet nodig..... Hij weet dat hij in een doodlopende straat loopt....
Dat is het dualisme van Tijn... emotie en ratio gaan nog niet samen bij hem....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zou jij aan een doodlopende straat verklaren dat je verliefd bent en dat voor een uur lang? *verleden hoerenfeestje*
En 2 kisten champagnequote:
Same time, same frequency.....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:25 schreef Coraatje het volgende:
geweten v/s gevoel
Gevoedt door de aandachtgeilheid van Mo en de totale vaagheid van haar acties en motieven. Het is gewoon een cockteaser en dat vinden mannen misschien wel geinig maar roept juist dit soort problemen op. Mon zou de grens zelf aan moeten geven, ik vind Tijn verbazingwekkend kalm en terughoudend. Heel wat meer dan Mon.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat is het dualisme van Tijn... emotie en ratio gaan nog niet samen bij hem....![]()
Mon kent haar grens waarschijnlijk niet. Haar aandachtgeilheid wint het steeds...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gevoedt door de aandachtgeilheid van Mo en de totale vaagheid van haar acties en motieven. Het is gewoon een cockteaser en dat vinden mannen misschien wel geinig maar roept juist dit soort problemen op. Mon zou de grens zelf aan moeten geven, ik vind Tijn verbazingwekkend kalm en terughoudend. Heel wat meer dan Mon.![]()
Zie hier een demonstratie cockteasing van de eerste plank...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:33 schreef Kaleddis het volgende:
En Mo laat even weten dat ze toch nog wakker is...
En Tijn speelt er weer op in. Zucht .....
We zijn het dus eenschquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mon kent haar grens waarschijnlijk niet. Haar aandachtgeilheid wint het steeds...
Tijn houdt het niet lang meer, hoor, ik vond hem erg onrustig overkomen. Maa rhet is dan ook iemand die respect voor mensen heeft. Mo heeft dat een stuk minder...Iig met Tijn.
De innnerlijke strijd van Tijn....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:35 schreef Coraatje het volgende:
als ik zo naar hun lichaams taal lees ...
tijn treelt mo door der haar mo stop af en toe haar hoofd in het kussen ,volgens mij heeft mij het (ook) ergens moeilijk mee
Ja, met haar tegenstrijdige emoties, mannen kunnen dat niet filteren, ik als vrouw zie dat wel en Mon zou dat inmiddels ook allang moeten weten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:35 schreef Coraatje het volgende:
als ik zo naar hun lichaams taal lees ...
tijn treelt mo door der haar mo stop af en toe haar hoofd in het kussen ,volgens mij heeft mij het (ook) ergens moeilijk mee
Een H. in Edele Kleren....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:37 schreef Kaleddis het volgende:
en kijk linksonderin het handje van Mo gaan![]()
Maar ik geloof dat die toch echt naar dromenland is vertrokken ondertussen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een H. in Edele Kleren....
Ze blijft maar aandacht vragen aan Tijn....
Mannen willen graag duidelijkheid, en daarom dragen ze daar oplossingen voor aan...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, met haar tegenstrijdige emoties, mannen kunnen dat niet filteren, ik als vrouw zie dat wel en Mon zou dat inmiddels ook allang moeten weten.![]()
of het is echt een hele open relatiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:41 schreef Zeehond het volgende:
Volgens mij is dat huwelijk van Rob en Mo toch al niet zo best. Als Mo drie maanden zonder camera's naar het buitenland was gegaan, was ze nu dus waarschijnlijk vreemd gegaan? Stof tot nadenken voor beiden na BB (of zou Rob haar even flink door de kamer meppen?)
Mwah, tis gewoon geilheid van beide kanten, begrijpelijk wel maar dit had vooral Mon kunnen voorspellen dat het zo zou gaan voordat ze het huis inging. Of ze kent zichzelf echt niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:40 schreef El_Rolando het volgende:
Opposites?
Gelukkig voor hem.... Hoeft hij deze Tantaluskwelling niet langer te ondergaan..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar ik geloof dat die toch echt naar dromenland is vertrokken ondertussen.
Jouw ratio ja, maar als je echt verliefd bent dan is het een ander verhaal. En dat is hij dus. Wat voor oplossing zou Tijn nu moeten opperen dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mannen willen graag duidelijkheid, en daarom dragen ze daar oplossingen voor aan...
Ik begrijp Tijn goed. In zijn gevoel dan. Mijn ratio had mij in de positie van Tijn allang naar een ander gedreven.
Afstand nemen, maar dat valt daar ook niet echt mee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jouw ratio ja, maar als je echt verliefd bent dan is het een ander verhaal. En dat is hij dus. Wat voor oplossing zou Tijn nu moeten opperen dan?
Ja, laat hem maar ff slapen. Heeft straks weer 12 uur kwelling voor de boegquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem.... Hoeft hij deze Tantaluskwelling niet langer te ondergaan..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |