Ja, ik werd om 8 uur wakker gemaakt door de poes. "Zou je me niet eens brokjes gaan geven?" En ineens was het al na tienen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:44 schreef JAM het volgende:
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik werd eerder vandaag om een uurtje of elf wakker gemaakt door mijn vriendin die net naar haar werk wilde gaan en zei: 'Wordt het niet eens tijd dat je uit bed komt?'
Toen zei ik: 'Shit. Hoe laat is het?'
'Elf uur.'
'OK.'
En toen raakte ik ergens drie uur kwijt en was het twee uur 's middags.
Dat zegt meer over Augustina dan over Lienekien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:44 schreef Augustina het volgende:
Ze moet nog een beetje opgehitst worden. Leg even je piemel op de scanner.
't Is net echt, JAM.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:46 schreef JAM het volgende:
Ik heb goed nieuws trouwens; ik mag volgende week op twee verschillende privescholen voor taalonderwijs een dag proef komen draaien. Als het mij en de mensen aldaar bevalt, kan ik een contract voor een jaar krijgen.
Dat is goed nieuws.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:46 schreef JAM het volgende:
Ik heb goed nieuws trouwens; ik mag volgende week op twee verschillende privescholen voor taalonderwijs een dag proef komen draaien. Als het mij en de mensen aldaar bevalt, kan ik een contract voor een jaar krijgen.
Een ongerijmd rijmpje, Jam?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:49 schreef JAM het volgende:
Nee, laat maar. Ander onderwerp.
Laten we een rijmpje maken, Lienekien.
Nou ja, 't Is een begin in ieder geval. Eerst moet ik nog maar ook daadwerkelijk een van die twee baantjes krijgen en dan moet ik ook nog even een maand zien te overbruggen totdat m'n eerste salaris binnen is...Ik heb nog iets van 3000 yen. Dat is...20 euro ofzo?quote:
Hoeveel pakjes sigaretten zijn dat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:52 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, 't Is een begin in ieder geval. Eerst moet ik nog maar ook daadwerkelijk een van die twee baantjes krijgen en dan moet ik ook nog even een maand zien te overbruggen totdat m'n eerste salaris binnen is...Ik heb nog iets van 3000 yen. Dat is...20 euro ofzo?
Kom maar hier/met je natte kier/ik spuit in je kut/vuile teringtrut/doe maar niet zo stoer/gore typhushoer/doe niet zo verlegen/voor m'n spermaregen.quote:
Iets van 10. John Player Special is 290 yen, Gauloises 320.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:54 schreef Augustina het volgende:
[..]
Hoeveel pakjes sigaretten zijn dat?
Ik had net alle stekkers in het scanapparaat gestokenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:54 schreef JAM het volgende:
[..]
Kom maar hier/met je natte kier/ik spuit in je kut/vuile teringtrut/doe maar niet zo stoer/gore typhushoer/doe niet zo verlegen/voor m'n spermaregen.
Zoiets?
't Is niet mijn eigen tekst. Helpt dat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had net alle stekkers in het scanapparaat gestoken
Maar door deze vuns zie ik mij tot staken van verdere actie genopen.
![]()
Je lepelt het wel gemakkelijk op.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:56 schreef JAM het volgende:
[..]
't Is niet mijn eigen tekst. Helpt dat?
Jazeker. Het is van een vent die ooit tegen mij de magische woorden sprak: 'JAM, als ooit iemand tegen mij zegt dat de Satan in mijn leven is geweest, dan weet ik gelij-ij-ijk over wie ze het hebben! Verdorven mannetje dat je bent, hehe.'quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je lepelt het wel gemakkelijk op.
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:16 schreef Augustina het volgende:
Ik ben zo benieuwd wanneer ik eens een mail van je krijg, Lienekien.
Hoezo bijna? En hoezo pas nu? Dat was het toch al lang?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:19 schreef zodiakk het volgende:
Ja, en nu moet ik concluderen dat positief denken bijna kansloos is!
Jeetjeminee. Wat zijn de plannen zoal?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed, de vakantie is voor mij begonnen vandaag.
Ik ben nog plannenloos, en dat vind ik best prettig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:03 schreef JAM het volgende:
[..]
Jeetjeminee. Wat zijn de plannen zoal?
Ja, daar kan ik me alles bij voorstellen. Plannen leiden meestal tot verdriet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben nog plannenloos, en dat vind ik best prettig.
Ik heb er nog 6, de twee pagina's met alleen foto's heb ik achterwege gelaten. Ik ga ze nu versturen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:59 schreef JAM het volgende:
Lienekien, hartstikke bedankt. Ik wou net een `ik ga even kijken, alvast bedankt`-berichtje posten toen de een of andere Jap kwam vertellen dat m`n half uur gratis internet voor buitenlanders die een keer internet willen gebruiken in het gratis internetcentrum voor buitenlanders erop zat. Ik ben nu weer thuis, daar zat even een ritje met de metro, avondeten en 20 pagina`s Jack Kerouac tussen, vandaar de late reactie. Hartstikke bedankt.
(Hoeveel delen zijn het in totaal?)
(En is het hardstikke of hartstikke? Ik ben voor het laatste gegaan...)
O, dat duurt nog even.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Jazeker, derde kerstdag vertrek ik voor tien dagen. Met een orkest he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |