Ja, het enige wat er nog aan ontbreekt is dat iemand Ali B. vol op z'n smoel hoekt.quote:
quote:Ja, het enige wat er nog aan ontbreekt is dat iemand Ali B. vol op z'n smoel hoekt.
Yeah right.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:58 schreef Aoristus het volgende:
Ali B doet tenminste lekker waar hij zin in heeft. Dat heet innoveren
Lange Frans er de volgende keer bij dan maarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, het enige wat er nog aan ontbreekt is dat iemand Ali B. vol op z'n smoel hoekt.
Ken jij andere Marokkanen die wel serieus genomen worden?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Yeah right.
in·no·ve·ren (ov.ww.)
1 als nieuwigheid invoeren
Ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:02 schreef Aoristus het volgende:
Ken jij andere Marokkanen die wel serieus genomen worden?
Najib Amhali en Ahmed Aboutaleb ? Het is eindelijk eens wat anders dan : ze moeten het land uit en de steker was een Marokkaan.quote:
Vind ik zeer onbeleefd van die Ali B !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:10 schreef golfer het volgende:
Dat getutoyeer tegen Balkenende van AliB.![]()
Wat is er nou weer mis met tutoyeren? Het is de jaren 50 niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Vind ik zeer onbeleefd van die Ali B !
In dit geval vond ik dat iemand met een fout baardje en een debiel petje op z'n kop wel "u" tegen de minister-president kon zeggen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met tutoyeren? Het is de jaren 50 niet.
Mee eens.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:45 schreef Lamon het volgende:
Tegen een minister-president vind ik normaal dat je tutoyeert met 'u'quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |