Maar dan is het ineens niet meer zo'n gezellige famile voorstelling,quote:Yep, de hoerenbuurten van toen zijn niet meer te vergelijken met die van nu. Hadden ze moeten actualiseren in de musical, nu slaat het nergens op.
moet een vrouw in de overgang je zoiets vertellen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:30 schreef Luccide het volgende:
[..]
Maar dan is het ineens niet meer zo'n gezellige famile voorstelling,![]()
Maar Ik ben het helemaal met je eens Betty![]()
Niet zo naar meester prikkebeen ......quote:moet een vrouw in de ....... je zoiets vertellen?
heeft vast met de oerknal op televisie te maken zeker?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:26 schreef Luccide het volgende:
Prostitutie........ niks romatisch aan![]()
Het enige wat ik kan goedkeuren is prostitutie waar geen enkele pooier of andere uitbuiter bij komt kijken!!! Maar dan hou je volgens mij nog maar 5% over. De andere 95% is exploitatie en uitbuiting, niks romatisch aan dus!![]()
soms kan ik je niet helemaal volgen Aoristusquote:heeft vast met de oerknal op televisie te maken zeker?
nu is het onderwerp: als het kalf verdronken is, dempt men de adequate putquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:42 schreef Luccide het volgende:
[..]
soms kan ik je niet helemaal volgen Aoristus![]()
quote:
komt-ie weer met die 2 maten van hem , die voetbalvirtuozenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:52 schreef golfer het volgende:
Gatver, morgen die vreselijke AliB weer.
Amen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:52 schreef golfer het volgende:
Gatver, morgen die vreselijke AliB weer.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hoeft je privé-leven nou ook weer niet hier op Fok! te plaatsen hoor, maril.
pffttt en dat ge-je en ge-jijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:07 schreef golfer het volgende:
Gelijk weer die grote muil van die Ali.
maar er glipte 1 'u' tussendoor, laten we het een 'slip, of the tong noemen'quote:Dat getutoyeer tegen Balkenende van AliB.
zeg ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:10 schreef golfer het volgende:
Dat getutoyeer tegen Balkenende van AliB.![]()
Ik kan er echt niet naar luisteren naar die oelewapper.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:07 schreef golfer het volgende:
Gelijk weer die grote muil van die Ali.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:20 schreef Aoristus het volgende:
Ali B is belangrijker dan Balkenende, Golfer. Balkenende zien we toch niet meer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |