ja hij heeft net gegeten natuurlijk, dus vol energie helaasquote:
de cda-propagandamachine draait op volle toeren, of is er iemand die de kamervragen over het lingo programma ook als volwaardig beschouwd?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:28 schreef golfer het volgende:
Gratis reclamezendtijd voor het CDA met dat flutboekje van Balkenende.
Viel mij ook al op.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:31 schreef milagro het volgende:
beetje onhandig gebracht van Van Dis, maar we begrijpen wat-ie bedoelt, alleen Balk niet even
nou, de vraag kwam ook wel erg uit het niets en mega onhandig gebracht, hij was echt van slag en dan luister je niet meer na de uitleg achterafquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel mij ook al op.
Hij wilde het gewoon niet begrijpen.
kijk eens de hogere psychologie ......... helemaal mee eens!quote:nou, de vraag kwam ook wel erg uit het niets en mega onhandig gebracht, hij was echt van slag en dan luister je niet meer na de uitleg achteraf
Ik negeer zijn geleuter zoveel mogelijk en luister liever naar Van Dis.quote:
erg, hè, hetwordt zo nadrukkelijk gedaan steeds, als statement of zoquote:
Oh, ik luister naar iedereen liever dan naar Ali B.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef golfer het volgende:
Ik negeer zijn geleuter zoveel mogelijk en luister liever naar Van Dis.
Echt wel! Die denkt zo iets als ST*&PID MTF'uh! Hoe beter ik mezelf met de jaren inde hand heb, hoe erger de ziektes die ik degene die mij irriteren, toewensquote:Zal Balkenende zich nou ook niet dood ergeren aan die oelewapper?
Ja, het enige wat er nog aan ontbreekt is dat iemand Ali B. vol op z'n smoel hoekt.quote:
quote:Ja, het enige wat er nog aan ontbreekt is dat iemand Ali B. vol op z'n smoel hoekt.
Yeah right.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:58 schreef Aoristus het volgende:
Ali B doet tenminste lekker waar hij zin in heeft. Dat heet innoveren
Lange Frans er de volgende keer bij dan maarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, het enige wat er nog aan ontbreekt is dat iemand Ali B. vol op z'n smoel hoekt.
Ken jij andere Marokkanen die wel serieus genomen worden?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Yeah right.
in·no·ve·ren (ov.ww.)
1 als nieuwigheid invoeren
Ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:02 schreef Aoristus het volgende:
Ken jij andere Marokkanen die wel serieus genomen worden?
Najib Amhali en Ahmed Aboutaleb ? Het is eindelijk eens wat anders dan : ze moeten het land uit en de steker was een Marokkaan.quote:
Vind ik zeer onbeleefd van die Ali B !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:10 schreef golfer het volgende:
Dat getutoyeer tegen Balkenende van AliB.![]()
Wat is er nou weer mis met tutoyeren? Het is de jaren 50 niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Vind ik zeer onbeleefd van die Ali B !
In dit geval vond ik dat iemand met een fout baardje en een debiel petje op z'n kop wel "u" tegen de minister-president kon zeggen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met tutoyeren? Het is de jaren 50 niet.
Mee eens.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:45 schreef Lamon het volgende:
Tegen een minister-president vind ik normaal dat je tutoyeert met 'u'quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |