Ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Is het afgelopen dan zet ik mijn video uit
Hear, hear.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:58 schreef golfer het volgende:
De grootste penis is natuurlijk degene die verzonnen heeft om Witteman dagelijks naast Pauw te zetten.![]()
is dat een grote of een kleine?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:58 schreef golfer het volgende:
De grootste penis is natuurlijk degene die verzonnen heeft om Witteman dagelijks naast Pauw te zetten.![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:55 schreef OllieA het volgende:
Ik heb nou een aantal afleveringen gezien, en ik vind het eigenlijk maar een zeikerig programma. Beetje gelul over niks. De woestijnruiters had meer inhoud. Lang leve de nieuwe zenderkleuring/indeling.
Ton van Dijk moesten ze van een hoge kerktoren op een roestig punthek smijten, imho.
En ook toen waardeerden we dat (volgens mij) in stiltequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:01 schreef OllieA het volgende:
Dan gooi ik 'm er hier nog even opnieuw in.
[..]
Ik vind P&W wel okee, vult de leemte die BvD heeft achtergelaten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:01 schreef OllieA het volgende:
Voor mij heeft BvD geen leemte achter gelaten. Ik keek er al jaren niet meer naar. Zonde van de tijd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind P&W wel okee, vult de leemte die BvD heeft achtergelaten.
Nou ja, behalve W, die moet nog even vervangen worden door iemand die niét vervelend is.
Ja, en ze hebben vast leuke tv-fragmenten van de afgelopen dagquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
Ach, binnenkort komt de 'echte' opvolger van B&vD bij Talpa. Een dagelijkse talkshow met Bridget Maasland en Cees Geel.
Dat zal vast nog wel iets 'diepgravender' worden dan P&W.![]()
Hahaha. Ik denk dat ie dat niet eens zou willen. Het interesseert hem ongetwijfelt gene reet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:29 schreef Aoristus het volgende:
Kan Bos het echt allemaal terugdraaien, Ollie?
Volgens mij heeft hij dat wel een paar keer voor de camera verteld. Ik hoop dat het 'm wel lukt, maar ik denk eigenlijk ook dat er weinig van terecht komtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:33 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hahaha. Ik denk dat ie dat niet eens zou willen. Het interesseert hem ongetwijfelt gene reet.![]()
Gezien je smiley , geloof je daaar gzd zelf niet in.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
Ach, binnenkort komt de 'echte' opvolger van B&vD bij Talpa. Een dagelijkse talkshow met Bridget Maasland en Cees Geel.
Dat zal vast nog wel iets 'diepgravender' worden dan P&W.![]()
Je ziet dus de PO als een soort van achtergrondverschaffer, waarbij je met een oog op de tv en de andere op je monitor nog weer eens een kuttopic op Fok kan openen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:29 schreef SunChaser het volgende:
Ja hoor, beetje behang, niks mis mee.
Joh.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:38 schreef maril het volgende:
Gezien je smiley , geloof je daaar gzd zelf niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |