Kom maar,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo van de bloemetjes en de bijtjes.
" maar wat doen die dan?"quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo van de bloemetjes en de bijtjes.
mhawquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, alleen is ook maar alleen he.
Je hebt toch twee handenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, alleen is ook maar alleen he.
Neen. Krikken is hetzelfde als dat wanneer hij bij de buurman naar de slaapkamer verwdijnt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:44 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
" is dat hetzelfde als wat papa altijd doet? Als hij bij de buurvrouw de auto maakt?
Hij had er een ahndig gat in zitten in die hand, kan je ook jezelf leuk mee vermaken als man zijnde.quote:
" Maar ik snap je nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Krikken is hetzelfde als dat wanneer hij bij de buurman naar de slaapkamer verwdijnt.
Ja, ik heb daar weer niks aan hequote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij had er een ahndig gat in zitten in die hand, kan je ook jezelf leuk mee vermaken als man zijnde.
Neen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
" Maar ik snap je nietkun je het niet uitleggen dmv van plaatjes of gebaren? "
Net als pappa.quote:
NK ff wegkijkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
" Maar ik snap je nietkun je het niet uitleggen dmv van plaatjes of gebaren? "
Slaap lekker Zwaf,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:48 schreef Zwaffel het volgende:
I'm going to do some sleeping. Morgen lange trein reis voor de buch. (Ik zei buch hihihiihi)
Trusten![]()
Is dat net als dat de kraan een stukje open staat en er steeds een druppel uit komt?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Die had een druiper. Das heul wat anders
dat jij dat nog weetquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:48 schreef Zwaffel het volgende:
I'm going to do some sleeping. Morgen lange trein reis voor de buch. (Ik zei buch hihihiihi)
Trusten![]()
Ja want bij een druiper hangt er ook een duppel aanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat net als dat de kraan een stukje open staat en er steeds een druppel uit komt?
Volgens mij mag jij best Erik zeggen hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:57 schreef NanKing het volgende:
Schop!
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij best Erik zeggen hoor![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vind het altijd leuk als mensen enthousiast doen als ik binnenkom.
Misschien ben je wel een hoedje van een hoertje. Ben je dan medeplichtig?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:01 schreef NanKing het volgende:
Liever een hoedje dan een hoertje.
Ssssssssssstquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Misschien ben je wel een hoedje van een hoertje. Ben je dan medeplichtig?
slaap lekker fijne Erikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was een expresse typefout, en ik ga nu slapen
Truste, schatten!
Zal ik alvast het kamerscherm uit het vorige topic erbij halen ?quote:
De sorry was voor het openbaren van een geheimpje.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen als je wilt neuken hoor.
Slaap lekker,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga naar bed Nan, kom je zo ook (hihi![]()
)
dag allemaal
Hihi, ik ben er ook nog!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou zijn wij aan elkaar over geleverd
de rest laat ons hier in de steek![]()
Alleen die neger niet,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:34 schreef wonderer het volgende:
Cats was ook leuk.
Jeumigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Alleen die neger niet,.
Moguh allemaal,.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jeumig
dus ik had toch vanuit huis moeten posten om eerder te zijn dan jij![]()
Morruguh allemaal![]()
Opruimen, dat vindt ik een veel te link onderwerp zo vroeg op de ochtendquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:52 schreef Sitethief het volgende:
[..], begeleiding komt over een half uur, snel snel beetje opruimen, maar niet teveel ander denkt ze dat ze niet meer nodig is,
.
Ja ook zonder jouw lukt het ons wel om het tempo vast te houdenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:12 schreef Sebasser het volgende:
jeeuzes
jullie gingen wel snel opeens gister
En heb jij een beetje goed geslapen de afgelopen uren ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:13 schreef Sebasser het volgende:
goeiemorgen ook
Ja, ongeveer 15 minuten nadat ik voor de laatste keer trusten had gezegt sliep ik..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En heb jij een beetje goed geslapen de afgelopen uren ?
Maar dit was voor lesbeau wel een record dacht ik hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ook zonder jouw lukt het ons wel om het tempo vast te houden![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Zending gesorteerd op sorteercentrum 12-10-2006 Amsterdam , intern transport pakketten Zending gesorteerd op sorteercentrum 13-10-2006 Zwolle , intern transport pakketten Zending ontvangen op distributielocatie 13-10-2006 Groningen , pakkettendistributie |
was volgens mij inderdaad wel bijzonder 3 topics op 1 dagquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar dit was voor lesbeau wel een record dacht ik hoor
Onderandere, maar ook de snelheid waarmee het laatste topic was gevult/d/td/dtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was volgens mij inderdaad wel bijzonder 3 topics op 1 dag![]()
neequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga je er weer een wortel in stoppen?
ik zal het zelf wel doen maar niet nuquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet Stroekie het even voor je doen?
Hij is een soort van lesbeau.
zo is dit een verkapte koppelpoging ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet Stroekie het even voor je doen?
Hij is een soort van lesbeau.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat jij dat nog weet
dat is toch alweer jaren geleden dat dat op tv was
en hopelijk ben jij minder zonnebank bruin
maar slaap lekker Zwaffel![]()
![]()
Ik heb het blijkbaar wel gemistquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:54 schreef maedel het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom een lesbeau met een wortel geassocieerd wordt. Of mis ik nou iets?
Hier komt nog een edit?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:56 schreef Sitethief het volgende:
Kijk eens hier.........
Dat is ook met een wortel enzoot...........:P .
ik zeg aubergine en witte bonen in tomatensausquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:51 schreef Zwaffel het volgende:
[..]wie kent sex voor de buch nou niet
Nee, ik snap er geen zak van.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:57 schreef Zwaffel het volgende:
Ik snap hem al
Snap je hem ook maedel?
Troost je met de gedachte dat ook wij soms wat missen bij de reakties van Sebasserquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:54 schreef maedel het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom een lesbeau met een wortel geassocieerd wordt. Of mis ik nou iets?
Ken je dat stukje niet? Van Hands Teeuwen dacht ikquote:
Oh, op die manier, ik ken niks van meneer Teeuwen. Misschien ooit 10 minuten gezien, daar is het bij geblevenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:05 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ken je dat stukje niet? Van Hands Teeuwen dacht ik
Als ik het me goed herinner heeft sararaats wel eens openlijk bekend gemaakt dat ze groenten in dr kut steekt. O.A wortel.quote:
gatverdamme. Die witte bonen in dat badquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zeg aubergine en witte bonen in tomatensaus![]()
Oe, lekker,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:06 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner heeft sararaats wel eens openlijk bekend gemaakt dat ze groenten in dr kut steekt. O.A wortel.
en nu weet jij niet hoe jij dit tijd moet doorkomenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:07 schreef Sitethief het volgende:
Zoo, ik zit nog lekker thuis, tot 12:30 afwezig gemeld bij bedrijf, maar de begleiding is nu al weg,.
Ja dat werd toen toch niet voor niets na 22.00 uur uitgezondenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:07 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
gatverdamme. Die witte bonen in dat bad
OMG wat was ik toen nog jong zeg
sletjahquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:09 schreef Rhanna het volgende:
Sloeriessssss
Ik sta in de OP
En nog 5 dagen
en dan en dan en dan
en dan./
Dan ben ik jarig![]()
Daar heb ik jullie toch voor?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu weet jij niet hoe jij dit tijd moet doorkomen![]()
OMG, aardige binnenkomer hier dan...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:06 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner heeft sararaats wel eens openlijk bekend gemaakt dat ze groenten in dr kut steekt. O.A wortel.
Ja maar ik luister bij dat soort dingen altijd heul slecht. Ik kan me nog herinneren dat mama op het moment van die aubergine binnen kwam onder het mom van "ja waarom kijk jij tv?"quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat werd toen toch niet voor niets na 22.00 uur uitgezonden
jij had toen al lang en breed op bed moeten liggen
de omroepster vertelde er toch niet voor niets bij dat de uitzending niet geschikt was voor de jongere kijkers![]()
Ik was wel heul jong geloof ik ja. Wanneer is dat programma voor het eerst uitgezonden?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:11 schreef maedel het volgende:
[..]
OMG, aardige binnenkomer hier dan...
Dat stel met die aubergine sloeg wat mij betreft trouwens alles in dat programma. Zeg Zwaffel, volgens mij was dat 18+, en dat ben je nu nog niet eens. Zat jij als kleuter daarnaar te kijken ofzo?![]()
ik word 20quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:10 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
sletjahAlvast feli
![]()
mocht ik het over 5 dagen vergeten
Hoe oud wordt je?
och cristus. Als je nou 30 zou worden. 20quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:13 schreef Rhanna het volgende:
[..]
ik word 20
Oud. Voor je het weet rimpels en shit.AHHHHH ik wil niet!
Help! Als je merkt dat de oil of olaz uitverkocht is, weet je waaromquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:14 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
och cristus. Als je nou 30 zou worden. 20
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:15 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Help! Als je merkt dat de oil of olaz uitverkocht is, weet je waarom
quote:Sex voor de Buch
Veronica, 1998
Menno Buch, de menshatende broer van Boudewijn, creëerde in zijn programma Sex voor de Buch een podium voor idioten die hun sexuele fantasiën willen delen met heel Nederland. In dit fragment (de enige aflevering waar fragmenten uit vertoond mogen worden) laat een echtpaar zien wat zij met luipaarden hebben. De echtgenoot (kaal met snor en voorzien van pruik) geeft zich bloot voor de camera door zich als luipaard te laten bodypainten, waarna hij zijn vrouw onder luid gebrul bespringt. Als zij hem vervolgens te lijf gaat met de onvermijdelijke zweep, kan de pret beginnen. Het dieptepunt van de aflevering valt samen met het hoogtepunt van het stel, als de man met zijn tanden een kralenketting uit het anale kanaal van zijn vrouw trekt. Het toppunt van ranzigheid wordt in beeld gebracht als een ode aan de vrije liefde.
Ik herinner me echt bijna niks van dat programma, iets van dat ze in de tuin een tent gemaakt hadden en dan een opblaasbad met vla er in... Heel amateuristisch eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:12 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik was wel heul jong geloof ik ja. Wanneer is dat programma voor het eerst uitgezonden?
En ik herinner me ook die opblaaspop"Ik ga je neuken pop! Ik ga je lekker neuken!"
Het was zo genant dat het gewoon leuk was.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik herinner me echt bijna niks van dat programma, iets van dat ze in de tuin een tent gemaakt hadden en dan een opblaasbad met vla er in... Heel amateuristisch eigenlijk.
En dan die lui met die aubergine, verkleed als indiaan, met tipi en al.
Ik vind dat dan meer sneu dan dat ik moet lachen eigenlijk. Kweenie, heel genant eigenlijk.
Misschien geeft een tipi wel een extra dimensiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:21 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Het was zo genant dat het gewoon leuk was.
Die mensen waren best wel ziek
Ja, duidelijkheid is natuurlijk wel het begin van allesquote:
Ja, en dan die plaatjesquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:06 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Lieviequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, en dan die plaatjes
Iets met hans teeuwen en wortels
Nee, dat wat zwaffel zei dus, dat bedoel ik.
Pardon, plaatjes?quote:
Ik had nog geëdit maar was te laat.quote:
Ze was ook verliefd op een FA of zo, daar waren die plaatjes voor dacht ik.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:36 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik had nog geëdit maar was te laat.
@sararaats, was je heel erg dronken ofzo???
Had je dat plaatje van die behaarde oerwoud van dr ook gezien?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, en dan die plaatjes
Iets met hans teeuwen en wortels
Nee, dat wat zwaffel zei dus, dat bedoel ik.
Geen idee, post eens?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:39 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Had je dat plaatje van die behaarde oerwoud van dr ook gezien?
Ik heb het nog wel ergens geloof ik
Ja daagquote:
Welkom @ fokquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:41 schreef maedel het volgende:
Ik krijg het weer hoor...
Gaat dit allemaal niet veel te ver? Is het niet een jeugdzonde van Sararaats? Ofwel, is het wel een goed idee om dat allemaal wel op te rakelen.
En, nog veel belangrijker, is Sararaats nou lesbeau of niet?
op wat voor pakket wacht je danquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:47 schreef Sebasser het volgende:
brb, ff deur checken of die faggots van TPG geen briefje hebben achtergelaten of zo..
De reden dat ik al vaak fok verlaten heb in de afgelopen 6 jaar. En ook al toe ben aan mijn 3e account...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:45 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Welkom @ fokje wil niet weten hoevaak mijn zondes zijn opgerakeld
zal ik dan maar een factuurtje sturenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:10 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Daar heb ik jullie toch voor?....
En toch weer terug gekeerd?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:51 schreef maedel het volgende:
[..]
De reden dat ik al vaak fok verlaten heb in de afgelopen 6 jaar. En ook al toe ben aan mijn 3e account...
Gelukkig niet vanwege een opgerakelde zonde, dat niet.
Maar goed, we kunnen in dit topic toch wel een beetje netjes tegen elkaar doen?
Al vind ik het zelf ook niet handig om foto's van een groente(n)tuin in combinatie met je pleasurecentre te posten. Daar krijg je geheid problemen mee lijkt me.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Een pakketje met inhoud
Lens voor camera
En ook een item over 2 jongens in een overall in het hooiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:12 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik was wel heul jong geloof ik ja. Wanneer is dat programma voor het eerst uitgezonden?
En ik herinner me ook die opblaaspop"Ik ga je neuken pop! Ik ga je lekker neuken!"
Ja, "op het oude nest" zeg maar.quote:
Dat dacht ik niet, maar je maakt me nu wel nieuwsgierigquote:En nee,voordat je denkt dat mijn zondes ook uit groentes in mijn poesje duwen bestond : snie zo
Veel plezier.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:00 schreef Sitethief het volgende:
Zo, wasje draaien, en dan naar stage,.
zoek maar op google naar Qwea + kixass456quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, "op het oude nest" zeg maar.
Ik ben een echte ouwe user, nog van vóór bb1 zelfs, of van net tijdens denk ik (nee, mijn profieldatum verraadt dat niet, maar ik ga ook niet mijn oude profielnaam noemen). De plek waar ik mijn eerste forumpost-stapjes zette. De thuishaven zeg maar
[..]
Dat dacht ik niet, maar je maakt me nu wel nieuwsgierig
Hm, je hebt met hem geneukt, en nu?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:05 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zoek maar op google naar Qwea + kixass456
of Qwea + pizza's
jeugdzonde, ik ben al 27 hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:41 schreef maedel het volgende:
Ik krijg het weer hoor...
Gaat dit allemaal niet veel te ver? Is het niet een jeugdzonde van Sararaats? Ofwel, is het wel een goed idee om dat allemaal wel op te rakelen.
En, nog veel belangrijker, is Sararaats nou lesbeau of niet?
Dan ben je te oud voor lesbeau.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
jeugdzonde, ik ben al 27 hoor
en jup, ik ben lesbeau
Nou lekker dan, ik ben 33.quote:
Welke FA was het dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
jeugdzonde, ik ben al 27 hoor
en jup, ik ben lesbeau
Nee, ik kan niet zeggen dat ik lesbeau ben neequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou lekker dan, ik ben 33.
Maar wel lesbeau, en dat kun jij niet zeggen volgens mij
Nou dan...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet zeggen dat ik lesbeau ben nee
tedju is een Belgische vloekquote:
En ik altijd maar denken dat dat een man is...quote:
Een man met een vrouwennaam?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:27 schreef maedel het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat dat een man is...
Ja, dat vind ik eerlijk gezegd nog het minst vreemde op internet hoor. Ik heb me jarenlang onder een mannennaam bewogen op internet.quote:
Om een lang verhaal erg kort te maken. Hij was erg aant ouwehoeren en bedriegen dus heb ik hem bulten met pizza's gestuurd. Inclusief taarten,bloemen,grafstukken ect ect.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, je hebt met hem geneukt, en nu?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
tedju is een Belgische vloek
@maedel: Lucille
maar... ik ben nu op een lekkere Belgische vrouw
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:27 schreef maedel het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat dat een man is...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Om een lang verhaal erg kort te maken. Hij was erg aant ouwehoeren en bedriegen dus heb ik hem bulten met pizza's gestuurd. Inclusief taarten,bloemen,grafstukken ect ect.
En ik heb 3 kuub zand in zn tuin laten dumpen
Nee, dingen als pizza's betaald de ontvanger gewoon hoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:38 schreef maedel het volgende:
Het lullige van dat soort bezorgacties is dat de ondernemen betaalt, en niet de ontvanger.
Ja? ook als ie zegt dat ie dat niet besteld heeft en de bezorger terugstuurt met pizza's en al?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, dingen als pizza's betaald de ontvanger gewoon hoor.
Niet iedereen doet/durft datquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja? ook als ie zegt dat ie dat niet besteld heeft en de bezorger terugstuurt met pizza's en al?
Nopequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geweldig
Maar die grafstukken?
Die moet je vaak toch zelf in elkaar laten zetten, en meteen betalen?
waarna ze dan pas bezorgen?
Net als dat zand?
Gewoon gebeltquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet iedereen doet/durft dat
Die bezorgers gaan dan echt heel lastig doen..
Maar goed, ik denk dat je dan niet hoeft te betalen nee.
Maar dat weet ik verder niet.
Vertel eens Zwaffel, hoe heb je dat gedaan
Je telefoneerd gratis?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:51 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Terwijl ik nooit een rooie cent heb uitgegeven![]()
Je was in de uitzending, terwijl je een loodgieter belde?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:51 schreef Zwaffel het volgende:
Het leukste was nog dat ik een loodgieter heb gebelt terwijl fokradio bezig was![]()
(die loodgieter heb ik dus naar fokradio gestuurd)
Ik zat thuis fokradio te luisterenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je was in de uitzending, terwijl je een loodgieter belde?
En die stuurde je naar de fokradio studio?
Of wat
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:57 schreef Sebasser het volgende:
Copy past in een nieuw venster:
http://img285.echo.cx/img285/608/fokkeensukke493dv.jpg
Like I give a fuckquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:56 schreef maedel het volgende:
ja sorry hoor, maar als hier een bezorger aan de deur staat met 20 pizza's, dan ga ik die dus echt niet betalen.
En dan blijft die pizzabakker dus zitten met 20 pizza's. Met dank aan Zwaffel.
Hetzelfde geldt voor de bloemist en die andere gedupeerde ondernemers. Die overigens ook al tijd en arbeid er in gestoken hebben dus.
Dus, met deze methode naai je dus anderen ipv het "slachtoffer".
Moraalridder? Ik zeg alleen maar dat je diegene er niet mee naait maar een ander. En dat vind ik dus wel heel stom ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:59 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Like I give a fuck
Ik heb er lol aan gehaden ga nou maar mooi niet de moraalridder uithangen
Daarom nieuw venster...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:06 schreef maedel het volgende:
hotlinking blah blah
Zelfde resultaat bij mij.quote:
heeeeeeeeeeeeel erg oud. Dat was de foto waar ik in een paar vorige topics op doelde.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:11 schreef Sebasser het volgende:
Hey zwaf, hoe oud is deze foto van je?
http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/82580566.jpg
omdat ie nog in je cache staat.quote:
ik eis een nieuwe fotoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:16 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeel erg oud. Dat was de foto waar ik in een paar vorige topics op doelde.
thank god zie ik er stukken anders uit nu
Zo en daar is het zonnetje van het topicquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Dag schatten.
Ja maar toen ik een half uurtje geleden buiten was had het zonnetje ook lunchpauze net als ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zonnetje staat trouwens ook lekker aan de strakblauwe hemel.
Spannend hé,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Benje nu in Eindhoven?
Zeg ff waar,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, omdat ik straks de stad even in moet.
Neu, maar dan speel ik ff TomTom voor Stroek,quote:
jazekerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Benje nu in Eindhoven?
Heeft Adam Curry nog steeds Helikopters te huur, of was dat een andere BN'er?quote:
Doe je dan wel even naar me zwaaien ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, omdat ik straks de stad even in moet.
Zou me toch heel erg verbazen als hij jou komt opzoeken,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Erger nog, Erik weet waar mijn kantoor staat![]()
Ja? Ik weet niet zeker of ik het vergetenbenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Erger nog, Erik weet waar mijn kantoor staat![]()
Mij ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zou me toch heel erg verbazen als hij jou komt opzoeken,,
.
Ja dat route gevoel van mij is niet altijd even betrouwbaarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neu, maar dan speel ik ff TomTom voor Stroek,.
Uitproberen, loop voor de zekerheid ff naar binnen dan weet je zeker dat je het nog weet,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja? Ik weet niet zeker of ik het vergetenben.
ok, ik weet wel zeker datik het vergeten benquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Uitproberen, loop voor de zekerheid ff naar binnen dan weet je zeker dat je het nog weet,.
Dat Rotorjet bedrijf van hm is al jaren faillietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Heeft Adam Curry nog steeds Helikopters te huur, of was dat een andere BN'er?
Mag hij zich beneden aan de receptie melden en vragen of topic opa naar buiten komtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zou me toch heel erg verbazen als hij jou komt opzoeken,,
.
even een hint, Schootse Poort, Strijp, oude EPZ kantoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja? Ik weet niet zeker of ik het vergetenben.
Bel ff naar mijn mobiel,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ok, ik weet wel zeker datik het vergeten ben.
Oh, maar daar ben ik helemaal niet in de buurt, en ik heb overigens nog steeds geen idee welk gebouw je het over hebt. Da's toch ook stom, ik woon al bijna heel mijn leven in Eindhoven, maar ben qua coördinatie echt een ramp.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
even een hint, Schootse Poort, Strijp, oude EPZ kantoor
vlakbij AH XL en Evoluon
Nou de Phileas en dan lijn 402 of 401 is veel gemakkelijker voor hemquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Bel ff naar mijn mobiel,.
Na honderd meter linksaf slaan
Sla hier linksaf
KEER OM
KEER OM
Gelukkig hebben we een lichtbak op het dak staan met letters die 2 meter hoog zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, maar daar ben ik helemaal niet in de buurt, en ik heb overigens nog steeds geen idee welk gebouw je het over hebt. Da's toch ook stom, ik woon al bijna heel mijn leven in Eindhoven, maar ben qua coördinatie echt een ramp.
Ja ik weet niet hoe knoeibestendig jij bentquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:31 schreef Zwaffel het volgende:
over 45 min richting station
Zeg 1 broek extra mee en 2 x een blouse extra mee.
(ik heb dus nu een broek + blouse aan) is tich voldoende tot maandag morgen?
Als je gaat modderworstelen niet. En extra ondergoed is ook fijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:31 schreef Zwaffel het volgende:
ja dat ondergoed hek wel. Jij en MM dachten hetzelfdequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je gaat modderworstelen niet. En extra ondergoed is ook fijn.
ja de ene keer dan moet ik me 3 x per dag verkleden en de andere x is 1 blouse voor 2 dagen voldoende. Anders gaat MM maar wassen voor mequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe knoeibestendig jij bent
als ik mezelf na ga zou ik nog wel een extra stel inpakken![]()
Jou inschattend zul je toch de helft van de tijd niks aan hebben,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:31 schreef Zwaffel het volgende:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jou inschattend zul je toch de helft van de tijd niks aan hebben,.
En toch warm blijven, hoe doe je dat,.
Hey,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een lichtbak op het dak staan met letters die 2 meter hoog zijn
maar volgens mij kan ik veel beter zeggen hoe laat ik vanavond bij de chocolade afdeling van de bijenwinkel ben![]()
Keukentafel?quote:
Nou dan koop ik een doos bonbons voor hem, maar mag hij slechts de ene helft opeten, en moet hij de andere helft aan jou gevenquote:
Ja maar ik vind alles na 18.00 uur al avond hoorquote:
Ja want als jullie dat kamerscherm zoeken, dat staat nog bij Nannie en Twistquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Neen, orkestrepetitie.
Dat is wel te vinden hoor,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Neen, orkestrepetitie.
Maar dit is met een ander orkest, namelijk waarmee ik naar China gaquote:
Je gaat hem zwaffelen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En als je me gaat stalken dan zwaait er wat...
Bwhehe, Ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou tolgeld eisen. Slagboompje erbij, rijk in een paar dagen.
In ieder geval, ik ga de bus nemen en moet wel mijn spulletjes even pakken en dan vertrekken. Tschüß!
Veel plezier Erik,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
In ieder geval, ik ga de bus nemen en moet wel mijn spulletjes even pakken en dan vertrekken. Tschüß!
tot straks bij de bonbonsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Weer het verkeerde orkestquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:57 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hier is een goeie plek, om te meeten, vanavond nog,.
SS wil echt wel, er loopt een quiz op fok waar ze die gebruiken, en je kunt er ook direct naar linken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:59 schreef Sebasser het volgende:
Waarom kan ik geen plaatjes kopieeren van google maps
sla ik het plaatje op, dan is het een andere, en veeeeeeel kleiner
(ik denk dat ze het in stukje's doen of zo)
En als ik een screenshot maak, dan is heel mijn beeld zwart
jam gemorst of zo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
omdat ik mn witte blouse die ik nog geen 3 uur aanhad vies had gemaakt![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:00 schreef Zwaffel het volgende:
ik flikker mn pc uit en ga richting amsterdam
Fijn weekend mocht ik jullie niet meer spreken![]()
SS?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
SS wil echt wel, er loopt een quiz op fok waar ze die gebruiken, en je kunt er ook direct naar linken.
Maar vertel maar wat je nodig hebt,.
En geen dingen met MM doen hij ook niet wilquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:00 schreef Zwaffel het volgende:
ik flikker mn pc uit en ga richting amsterdam
Fijn weekend mocht ik jullie niet meer spreken![]()
TPG kan mn reet likkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bullshit, pas als TPG langs is geweest is het weekend.
Ach, soms lopen er wel lekkere jonge dames rond jaquote:
Krijg je een kado ofzo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, soms lopen er wel lekkere jonge dames rond ja
Maar hier zijn het vooral van die ouderen, van diegene die al 65+ zijn, en toch wat te doen willen hebben of zo.
Wedden dat mijn bezorger een hartaanval heeft of zo?
Met kogels?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neh, was op de 5de al jarig.
Ik verwacht nu een pakketje
Jij gevaarlijk mennekequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom?, die heb ik hier nog genoeg.
Holle punten natuurlijk,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij gevaarlijk menneke
Nee, met wat erin?
Inhoud.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij gevaarlijk menneke
Nee, met wat erin?
Neh, ik heb een 6tal kogels, van de vader van de vader van mijn moeder, ofwel de opa van mijn moeder.quote:
Camera lensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |