Kom maar,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo van de bloemetjes en de bijtjes.
" maar wat doen die dan?"quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo van de bloemetjes en de bijtjes.
mhawquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, alleen is ook maar alleen he.
Je hebt toch twee handenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, alleen is ook maar alleen he.
Neen. Krikken is hetzelfde als dat wanneer hij bij de buurman naar de slaapkamer verwdijnt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:44 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
" is dat hetzelfde als wat papa altijd doet? Als hij bij de buurvrouw de auto maakt?
Hij had er een ahndig gat in zitten in die hand, kan je ook jezelf leuk mee vermaken als man zijnde.quote:
" Maar ik snap je nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Krikken is hetzelfde als dat wanneer hij bij de buurman naar de slaapkamer verwdijnt.
Ja, ik heb daar weer niks aan hequote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij had er een ahndig gat in zitten in die hand, kan je ook jezelf leuk mee vermaken als man zijnde.
Neen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
" Maar ik snap je nietkun je het niet uitleggen dmv van plaatjes of gebaren? "
Net als pappa.quote:
NK ff wegkijkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
" Maar ik snap je nietkun je het niet uitleggen dmv van plaatjes of gebaren? "
Slaap lekker Zwaf,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:48 schreef Zwaffel het volgende:
I'm going to do some sleeping. Morgen lange trein reis voor de buch. (Ik zei buch hihihiihi)
Trusten![]()
Is dat net als dat de kraan een stukje open staat en er steeds een druppel uit komt?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Die had een druiper. Das heul wat anders
dat jij dat nog weetquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:48 schreef Zwaffel het volgende:
I'm going to do some sleeping. Morgen lange trein reis voor de buch. (Ik zei buch hihihiihi)
Trusten![]()
Ja want bij een druiper hangt er ook een duppel aanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat net als dat de kraan een stukje open staat en er steeds een druppel uit komt?
Volgens mij mag jij best Erik zeggen hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:57 schreef NanKing het volgende:
Schop!
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij best Erik zeggen hoor![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vind het altijd leuk als mensen enthousiast doen als ik binnenkom.
Misschien ben je wel een hoedje van een hoertje. Ben je dan medeplichtig?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:01 schreef NanKing het volgende:
Liever een hoedje dan een hoertje.
Ssssssssssstquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Misschien ben je wel een hoedje van een hoertje. Ben je dan medeplichtig?
slaap lekker fijne Erikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was een expresse typefout, en ik ga nu slapen
Truste, schatten!
Zal ik alvast het kamerscherm uit het vorige topic erbij halen ?quote:
De sorry was voor het openbaren van een geheimpje.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen als je wilt neuken hoor.
Slaap lekker,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga naar bed Nan, kom je zo ook (hihi![]()
)
dag allemaal
Hihi, ik ben er ook nog!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou zijn wij aan elkaar over geleverd
de rest laat ons hier in de steek![]()
Alleen die neger niet,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:34 schreef wonderer het volgende:
Cats was ook leuk.
Jeumigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Alleen die neger niet,.
Moguh allemaal,.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jeumig
dus ik had toch vanuit huis moeten posten om eerder te zijn dan jij![]()
Morruguh allemaal![]()
Opruimen, dat vindt ik een veel te link onderwerp zo vroeg op de ochtendquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:52 schreef Sitethief het volgende:
[..], begeleiding komt over een half uur, snel snel beetje opruimen, maar niet teveel ander denkt ze dat ze niet meer nodig is,
.
Ja ook zonder jouw lukt het ons wel om het tempo vast te houdenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:12 schreef Sebasser het volgende:
jeeuzes
jullie gingen wel snel opeens gister
En heb jij een beetje goed geslapen de afgelopen uren ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:13 schreef Sebasser het volgende:
goeiemorgen ook
Ja, ongeveer 15 minuten nadat ik voor de laatste keer trusten had gezegt sliep ik..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En heb jij een beetje goed geslapen de afgelopen uren ?
Maar dit was voor lesbeau wel een record dacht ik hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ook zonder jouw lukt het ons wel om het tempo vast te houden![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Zending gesorteerd op sorteercentrum 12-10-2006 Amsterdam , intern transport pakketten Zending gesorteerd op sorteercentrum 13-10-2006 Zwolle , intern transport pakketten Zending ontvangen op distributielocatie 13-10-2006 Groningen , pakkettendistributie |
was volgens mij inderdaad wel bijzonder 3 topics op 1 dagquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar dit was voor lesbeau wel een record dacht ik hoor
Onderandere, maar ook de snelheid waarmee het laatste topic was gevult/d/td/dtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was volgens mij inderdaad wel bijzonder 3 topics op 1 dag![]()
neequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga je er weer een wortel in stoppen?
ik zal het zelf wel doen maar niet nuquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet Stroekie het even voor je doen?
Hij is een soort van lesbeau.
zo is dit een verkapte koppelpoging ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet Stroekie het even voor je doen?
Hij is een soort van lesbeau.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat jij dat nog weet
dat is toch alweer jaren geleden dat dat op tv was
en hopelijk ben jij minder zonnebank bruin
maar slaap lekker Zwaffel![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|