Oh jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:35 schreef Xilantof het volgende:
Je vergeet de Ba-meet!
Hoi daar!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Een helegoeie avond allemaalik kom hier ook eens langswippen
Thnxquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoi daar!
Welkom terug
Alles goed?
ja lekker hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Thnxtijdje niet aan foto's maken geweest, momenteel behoorlijk druk
Met mij is alels goed en met jou dan?
Website, weericonen, momenteel ook bezig met Tmin kaarten website enzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja lekker hoor.
Waar ben je zo druk mee dan?
Ah! nouja! lekker toch? Als je daar mee bezig kan zijn?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Website, weericonen, momenteel ook bezig met Tmin kaarten website enzoach iig allemaal met het weer te maken
je moet het maar snappen
![]()
Nou zoals je mijn site ziet staan er flink aantal op, echter begin ik aan mijn MAX aan webspace te komen. Ik heb een webhosting gezien, echter moet ik nog even kijken hoe snel die webhosting is aangezien die niet in NL staat, maar 200 gig aan webspace en 2 terrabyte aan dataliemiet is niet mis, en dat voor 94 euro per jaarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ah! nouja! lekker toch? Als je daar mee bezig kan zijn?
Staan er nog wel fotografische dingen op planning ooit? of is dat echt op de lange baan gezet?
Ik heb momenteel geen forum meer te draaien, Myreact wil niet op deze webhosting helaas dus overstappen is iig een goed plan aangezien Myreact toch een zeer goed forum is (vergelijk het met deze forum).quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:23 schreef Xilantof het volgende:
Klinkt als mooie plannen Speedy!
Hoe wil je dat geen doen met die fotografiefrontpage dan?
En je hebt nu toch een forum m.b.t. het weer?
Ah ja, dat verklaard het dan wel!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Yup, ben al volop met voorbereidingen bezigdaarom dus die drukte
Ja foto's zijn ook belangrijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iddmisschien dat ik morgen even wat foto's ga schieten, maar dat zie ik nog wel even
goeie morgen zeg....jij bent ook een vroege vogel altijdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:45 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Morning u2all
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |