We have a winner!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:29 schreef SilverBullet het volgende:
Een makkie, dat zijn de woontorrens van het Chassépark in Breda.
Je moet dan ook even een puntje geven.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoofdkantoor Albert Heijn te Zaandam
[afbeelding]
Ah mên die had ik toch moeten weten, ben er anderhalf jaar iedere dag twee keer langs gekomen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoofdkantoor Albert Heijn te Zaandam
[afbeelding]
Het Afrika Museum in Berg en Dalquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nieuwe:
[afbeelding]
graag naam van afgebeelde dingen (zijn er 2) en juiste plaatsnaam
Dan wissel ik Heiligland Stichting in voor Casa Nova (Congrescentrum) te Groesbeek.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
mis, close but mis
Correctie op mijn vorige antwoord.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:03 schreef _jero_ het volgende:
Bijbels openlucht museum en Casa Nova congres centrum, allebei te Heilig Landstichting (Gemeente Groesbeek) ?
ja wie? Ik heb nog een leuke...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:05 schreef Gizlijntje het volgende:
next ?
Ik heb het gecontroleerd, klopt!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 05:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Fort Pannerden op de kop van de splitsing van de Waal en het Pannerdens kanaal. Weggetje op de foto heet Sterreschans.
ergens waar ze redelijk rijden, gezien de minimale hoeveelheid strepen op de textquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De volgende
Welk bedrijf en waar. Deze kan niet zo heel moeilijk zijn
[afbeelding]
Het gebouw van de Telegraaf in Amsterdam??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De volgende
Welk bedrijf en waar. Deze kan niet zo heel moeilijk zijn
[afbeelding]
Neequote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het Dorp bij Arnhem?
Je bent in ieder geval goed op wegquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Weet je wel hoeveel psychiatrische ziekenhuizen ik inmiddels bijlangs geklikt ben?
Tnx iig voor de uitgezoomde foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |