Is toch leuk om iemand met zo veel geld naar huis te zien gaan.....ik kan er altijd wel van genieten...dit soort bedragen zijn altijd zeer welkom bij de meesten ....schulden inlossen...vakantietje....nieuwe )2de hands) auto...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik word er ook een beetje zat van. Zat ik net een spelletjesprogramma te kijken dankzij Jappie.![]()
Waar dan?quote:
vind je ze niet mooi danquote:
Dabenik... Snap dat danquote:
Is ook leuk om te zien, maar niet elke dag.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is toch leuk om iemand met zo veel geld naar huis te zien gaan.....ik kan er altijd wel van genieten...dit soort bedragen zijn altijd zeer welkom bij de meesten ....schulden inlossen...vakantietje....nieuwe )2de hands) auto...![]()
AH! oké.quote:
laat mom het maar niet horen...ik mocht ze van haar lenen...quote:
Je smilies doen het lekker niet...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is ook leuk om te zien, maar niet elke dag. [afbeelding]
Ik heb mijn lippen stevig op elkaar..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
laat mom het maar niet horen...ik mocht ze van haar lenen...![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:56 schreef flugeltje het volgende:
Is er trouwens nog iemand geïnteresseerd in het feit dat ik vanmiddag naar een auto ben wezen kijken?
We gaan 'm misschien kopen
Turbodiesel...injectiemotor ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:56 schreef flugeltje het volgende:
Is er trouwens nog iemand geïnteresseerd in het feit dat ik vanmiddag naar een auto ben wezen kijken?
ik denk dat de jap gewoon n beetje last heb van dooie pixelkesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
laat mom het maar niet horen...ik mocht ze van haar lenen...![]()
Weet ik niet, hoorde ineens een liedje en daar kwam dat in voorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af! Leg eens uit Manu
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:59 schreef flugeltje het volgende:
Het is fluugs jap
Gewoon weer een Alto dus, maar dan een nieuwere
Boeiuhhhhhhhhquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:56 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je smilies doen het lekker niet... [afbeelding]![]()
En heb zo'n alto dan geen turbodiesel injectie motert ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:59 schreef flugeltje het volgende:
Het is fluugs jap
Gewoon weer een Alto dus, maar dan een nieuwere
SWELquote:
Geen idee...ik kreeg hem allen te zien door eerst die smilie in een apart venster op te roepen......quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]Heb ik hier een plaatjesban ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |