volgens mij niet, maar ik weet het niet zekerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:22 schreef methodmich het volgende:
Is het in het echt niet 5, 3 en 1 punt?
Hoe dan ook:
1. Fabio Cannavaro
2. Deco
3. Andrea Pirlo
Oh nee. Edit je post dan ff.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je gewoon zelf spelers aan de lijst gaat toevoegen![]()
Het is ook niet de bedoeling dat jequote:
Dat is de enige speler dit jaar geweest van wie ik echt kon genieten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat jeZidane
gaat noemen
Hij was toch geblesseerd een paar wedstrijden?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:25 schreef Bombardier het volgende:
1. Pirlo
2. Ballack
3. Cannavaro
En vergeet niet dat Ballack wel een héél sterk WK speelde!
Klopt. Poulefase. Maar misschien wel de uitblinker van het toernooi. Al is zijn pech dat hij niet bij het winnend elftal speelde, dus het iets minder opvalt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij was toch geblesseerd een paar wedstrijden?
Riquelme, wat een overschatte voetballer is dat toch. Een meisje, tsjah, volgens mij meer op looks gestemd dan op voetbal kwaliteitenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:14 schreef Dupje het volgende:
Owja, een meisje die als eerst stemt
Ik stem op:
1 punt: Riquelme
3 punten: Deco
5 punten: Pirlo
Het zou niet meer dan terecht zijn als Ronaldinho wint. Barca landskampioen gemaakt en de EC-1 bezorgd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:43 schreef DIGGER het volgende:
1: Pirlo
2: Henry
3: Cannavaro
(De echte uitslag zelf wel iets van Ronaldinho, Zidane, Pirlo zijn of zo).
En Cannavaro heeft als nadeel de niet denderende start bij Real Madrid, anders was ie nr. 1 geweest.
Leg mij dat dan eens uit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:49 schreef Sensation89 het volgende:
En waarom stemt iedereen op Lampard dan? Echt zo'n overgewaardeerde speler. Neemt wat penalty's en die schiet hij er niet eens altijd in, verder is hij voetballend ook niet zo geweldig. Het zal zn uitstraling wel zijn.
2. Ronaldinho
niet zeuren he we worden kampioen dit jaarquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:48 schreef tong80 het volgende:
Ik zou als AS Roma fan ook verdedigers nomineren.
Na een seizoen als dit verdient Ronaldinho het gewoon niet. Het aantal wedstrijden dat hij echt een mindere was op het veld, lag echt veel te hoog. Hij had ook erg vaak balverlies de laatste tijd viel me op. Hij is zijn lek overigens nog niet te boven. Hij was dit seizoen echt een stuk slechter dan de Ronaldinho zoals wij die kennen, van het seizoen 2004-2005. Als Ronaldinho wordt geselecteerd, kan ik wel 10 andere middenvelders noemen die ook daar gestaan konden hebben.quote:Valt me trouwens tegen hoeveel mensen Ronaldinho kiezen, zal dat alleen aan het WK en de slechte CL finale liggen?
En dan zet je zelf Zidane in de top - 3quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:27 schreef WeebI het volgende:
Mensen die Ronaldinho stemmen kijken echt enkel CL-samenvattinkjes
1. Steven Gerrard
2. Zinedine Zidane
3. Frank Lampard
Hij speelde bij real hequote:Op zondag 15 oktober 2006 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan zet je zelf Zidane in de top - 3
kuyt is niet genomineerd, of je veranderd van naam of het ene puntje gaat naar niemandquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:14 schreef renz0r het volgende:
1: Ronaldinho (Ik heb gewoon van zijn acties genoten het afgelopen jaar).
2: Cannavaro (Gewoon één van de vele goeie).
3: Kuyt (Om zijn inzet en doen. Geweldig persoon).
Zidane ja, die het afgelopen seizoen, als ie speelde, gewoon goed speelde voor Real. Niet de snelste meer, maar zijn passes kwamen wel altijd aan. En hij loodste eigenhandig Frankrijk naar de WK-finale. Zonder hem waren ze daar nooit gekomen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan zet je zelf Zidane in de top - 3
Zonder Zidane waren ze misschien wereldkampioen geworden. Verder speelde Real één van de slechtse seizoenen van de afgelopen 20 jaar. Ronaldinho loodste Barca naar het kampioenschap en de EC-1 winst. Kwam mede omdat Rijkaard wel taktisch inzicht heeft en het elftal om hem heen vreëerde. Bij Brazilië stonden 6 spelers die dachten de ster van het elftal te zijn. Ronaldinho had geen schijn jvan kans.quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:39 schreef WeebI het volgende:
[..]
Zidane ja, die het afgelopen seizoen, als ie speelde, gewoon goed speelde voor Real. Niet de snelste meer, maar zijn passes kwamen wel altijd aan. En hij loodste eigenhandig Frankrijk naar de WK-finale. Zonder hem waren ze daar nooit gekomen.
Ronaldinho heeft het afgelopen seizoen niet slecht gespeeld, integendeel. Maar hij speelde alleen goed in de Champions League, zoals die pass op Giuly. In de Liga was ie gewoon te wisselvallig, veel balverlies en egoïstische schoten. Uiteindelijk werd Barça toch wel kampioen, maar zoniet dan was dat hem mede aan te rekenen. Bovendien was zijn WK uitermate belabberd, en dus verdient hij imo gewoon niet om in zo'n rijtje voor te komen.
over een maand normaal gesproken, kan ook wel een week/ paar weken naar voren worden gehaaldquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef toma het volgende:
wanneer word de uitslag trouwens bekent gemaakt ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |