Wel iets ergens hips. Want Mac users zijn nu eenmaal hip.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hop...nog 11 en dan meeten!
We moeten Dudok in Den Haag crashen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:10 schreef Furious het volgende:
[..]
Wel iets ergens hips. Want Mac users zijn nu eenmaal hip.
Is de Paradiso nog hip? Of onderhand uitgewoond?
Rotterdam is hip.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:10 schreef Furious het volgende:
[..]
Wel iets ergens hips. Want Mac users zijn nu eenmaal hip.
Is de Paradiso nog hip? Of onderhand uitgewoond?
Ook goed, ook een stuk dichterbij.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
We moeten Dudok in Den Haag crashen.
dat sowiesoquote:
Daar kan ik heen kruipenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
We moeten Dudok in Den Haag crashen.
Huppelthepub is niet hip, maar wel heel gezellig!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:17 schreef Furious het volgende:
Den Haag it is, ChOas woont er, Xilantof volgens mij ook. Ik ook.
De rest moet maar komen fietsen.(Al weet ik niets hips in Den Haag.
!)
Zelfs ik ken hippe plaatsen in Den Haag, en ik ben er 3 x uitgeweest ofzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:17 schreef Furious het volgende:
Den Haag it is, ChOas woont er, Xilantof volgens mij ook. Ik ook.
De rest moet maar komen fietsen.(Al weet ik niets hips in Den Haag.
!)
Oh gezelligs genoeg. Maar aan de andere kant, we gaan toch zonder Mac, dus we kunnen het net zo goed gezellig maken, dan hip.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:20 schreef ChOas het volgende:
[..]
Huppelthepub is niet hip, maar wel heel gezellig!
Da's maar anderhalve keynote!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:21 schreef skiczukie het volgende:
Jah, maar goed, het duurt nog 11 topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |