Dan heb je behalve een kapotte iBook ook nog blaren op je borstenquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
of een kop koffie bij me heb.
Welnee. Weet je hoe moeilijk het is om de flight simulator uit Excel te porten? Daarom duurt het zo lang.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blijkbaar is MS Office voor OS X niet in Xcode ontwikkeld. Het overzetten van zo'n groot project naar een andere ontwikkelomgeving is geen kleine klus. Adobe heeft hetzelfde probleem.
Wat voor games speel je? Er zijn heel wat games voor de mac beschikbaar (alhoewel ze niet allemaal Universal zijn).quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg, kan je op die intel Imacs nu een beetje behoorlijk de nieuwste games draaien in de native resolutie (met bootcamp uiteraard)?
Vast wel. Ik heb Bootcamp er niet meer opstaan, omdat ik Parallels lekkerder vind werken. Maar je kreeg gewoon ATI drivers (dacht ik) erbij geleverd.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg, kan je op die intel Imacs nu een beetje behoorlijk de nieuwste games draaien in de native resolutie (met bootcamp uiteraard)?
Waar kan je eigenlijk Mac games kopen? Ik heb ze nog bij bar weinig winkels zien staan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:10 schreef magnifor het volgende:
[..]
Wat voor games speel je? Er zijn heel wat games voor de mac beschikbaar (alhoewel ze niet allemaal Universal zijn).
http://www.apple.com/nl/games/
Bij zowel MacHouse als Apple Centers kun je ze kopen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:34 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waar kan je eigenlijk Mac games kopen? Ik heb ze nog bij bar weinig winkels zien staan.
En het vinden op *andere plaatsen* is ook totaal onmogelijk.![]()
Dat weet ik, maar die zijn een stuk duurder dan de windows equivalent. En met de komst van bootcamp is even een spelletje spelen natuurlijk rete eenvoudigquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:10 schreef magnifor het volgende:
[..]
Wat voor games speel je? Er zijn heel wat games voor de mac beschikbaar (alhoewel ze niet allemaal Universal zijn).
http://www.apple.com/nl/games/
Ik speel Far Cry en FEAR op m'n MBP en dat gaat primaquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Macbooks iig niet. Veel speller draaien uberhaupt niet vanwege directx errors, en de spellen die wel draaien draaien voor geen meter.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar dat is ook niet zo gek met een Intel videochip en shared videogeheugen. Mac mini's zullen ook wel bagger presteren. Maar alle andere Macs bieden best behoorlijke grafische prestaties.quote:
Dat zal best gaan. Er zit namelijk wel een fatsoenlijke videochip in. Zelfs de chip in mijn iBook is beter dan dat Intel dingquote:
Dat heet OCR en dat bestaat inderdaadquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:58 schreef skiczukie het volgende:
Bestaan er programma's die een gescande tekst in een boek kan omzetten naar tekst in Word ofzo, dus geen plaatje, maar bewerkbare tekst? Volgens mij, en volgens mij heeft dat ook een naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |