je doet toch hbo ictquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:49 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben even lekker bezig geweest met het schonen van de bestanden op mijn externe HDD, maar ik wil graag mijn partities wat anders hebben.
Momenteel is het 222gb HFS en 10gb FAT32. Is er een programma waarmee ik deze verhouding wat aan kan passen, zonder al mijn data te hoeven wissen? Partition Magic kan dit, echter kan PM volgens mij niet met HFS schijven omgaan.
In OS X zelf, bij dat speaker icoontje rechtsbovenin, de alt toets inhouden en op het speakertje klikken. Dan naar beneden sliden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:23 schreef nonzz het volgende:
Hoe krijg je het geluidje uit wat je hoort als je hem opstart, nog voordat je in OS X komt? Het klinkt best hard....
en dan bij een volgende reboot is hij uit?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
In OS X zelf, bij dat speaker icoontje rechtsbovenin, de alt toets inhouden en op het speakertje klikken. Dan naar beneden sliden.
Dat denk ik wel? Proberen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:46 schreef GertJanB het volgende:
[..]
en dan bij een volgende reboot is hij uit?
Nee. Mid-2007.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Wat ik me net zit af te vragen: Bestaat office voor Intel Macs al?
quote:
Jep. De Mac Unit van Microsoft zuigt, bigtime.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn baas voor nix blij gemaakt
![]()
Heel de MacBU moest naar Xcode overstappen, dat was het excuus.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:00 schreef Geqxon het volgende:
Het Universal maken van een app als Office is toch niet zo lastig? Of zitten er soms vrij veel processor-specifieke functies in ala VirtualPC? Lijkt mij van niet....
Net zoals ik hoop dat Adobe dit gaat doen met Photoshop en Illu. A la Lightroom. Die donkere interface bevalt me ook wel eigenlijk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:07 schreef Geqxon het volgende:
Zolang ze het losse zijpaneel maar weer intergreren in de menubalk vind ik het hele ribbon gedeelte prima.
Enige reden dat Microsoft hun office pakket genaamd Office 2004 niet Universal maakt is heel simpel:quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:00 schreef Geqxon het volgende:
Het Universal maken van een app als Office is toch niet zo lastig? Of zitten er soms vrij veel processor-specifieke functies in ala VirtualPC? Lijkt mij van niet....
Blijkbaar is MS Office voor OS X niet in Xcode ontwikkeld. Het overzetten van zo'n groot project naar een andere ontwikkelomgeving is geen kleine klus. Adobe heeft hetzelfde probleem.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:00 schreef Geqxon het volgende:
We kunnen iig betere en vriendelijkere UI's verwachten in toekomstige versies. Microsoft heeft beloofd Office 2007 volledig volgens de Apple Interface Guidelines te ontwerpen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blijkbaar is MS Office voor OS X niet in Xcode ontwikkeld. Het overzetten van zo'n groot project naar een andere ontwikkelomgeving is geen kleine klus. Adobe heeft hetzelfde probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |