ROFL, die heb ik eergisteren geinstalleerd, Audreyquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nu maar eens kijken of ik de bibliotheekVPN van de UvA aan de praat krijg op de iBook.
Bij UvAVPN is het simpelweg de VPN client van de UvA site downloaden, instellingen in die client instellen (zijn letterlijk maar iets van 4 / 5 vakjes) en je kan al connecten.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:28 schreef Geqxon het volgende:
Op de HU was het met mijn Macbook makkelijker dan mijn klasgenoten met Windows
Macbook: Settings inkloppen
Windows flaptop: Schoolpc gebruiken, vervolgens citrix opstarten en in een virtueele omgeving gaan, zodat je op sharepoint kan, daarna een hoop woekeren in pagina's, een vaag tooltje downloaden, naar jezelf mailen, op een usb-stick zetten en in je eigen laptop prikken.
Tranquilo, joh. Het ging idd moeiteloos.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
ROFL, die heb ik eergisteren geinstalleerd, Audrey. Is supereenvoudig, man, gewoon de handleiding volgen.
Dat is hier dus ook. Alleen moet je die client van een website halen die je dus alleen op deze manier kan bereikenquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:58 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Bij UvAVPN is het simpelweg de VPN client van de UvA site downloaden, instellingen in die client instellen (zijn letterlijk maar iets van 4 / 5 vakjes) en je kan al connecten.![]()
Waar heb je dat vandaan?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Apple schijnt de iPhone confirmed te hebben?
Hier op de UT hoef je niets te downloaden. Alleen wat instellen in Internetverbinding en klaar hupsakeequote:Op maandag 16 oktober 2006 22:58 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Bij UvAVPN is het simpelweg de VPN client van de UvA site downloaden, instellingen in die client instellen (zijn letterlijk maar iets van 4 / 5 vakjes) en je kan al connecten.![]()
Waar ga je wonen?quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb dus nu al een tijdje een iCurve en een kek Appletoetsenbord enzo dus he, maar ik heb nog geen bureau.. Heb ze 1x gebruikt op de keukentafel toen ik een opdracht moest maken en momenteel lig ik weer RSI-onverantwoord in de happende otterstand in mijn uitgezakte leunstoel. Ik leer het ook nooit. De vooruitgang is gelukkig dat ik gisteren eindelijk mijn nieuwe kamer heb opgemeten, dus de aanschaf van een bureau is weer een stapje dichterbij.
Oh en. Apple.
.
Nu maar eens kijken of ik de bibliotheekVPN van de UvA aan de praat krijg op de iBook.
Alle printers kunnen overweg met OSX, al is het een generic driver, ze kunnen ermee overweg.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:25 schreef GiSH het volgende:
als het nu allemaal een beetje mee zit ga ik toch eens over naar de apple
![]()
vandaag wezen kijken de 24" iMac, hij is wel lekker groot maar nou niet echt de ¤ 500,- meer waard.
Ik zit nog een beetje in dubio, 20" of een 24" ik denk wel dat ik voor de 20" ga,kan die ¤ 500 dan goed gebruiken voor een nieuwe printer.. de mijne is weer net een printer die niet met OS X overweg kan![]()
Bij ons IN de UvA ook, maar als je thuis zit en in speciale sites als Picarta wilt zoeken zal je VPN client moeten installeren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:07 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Hier op de UT hoef je niets te downloaden. Alleen wat instellen in Internetverbinding en klaar hupsakee![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Aha...mensen met een UvA-account: wiens inloggegevens mag ik hebben, zodat ik af en toe in de UvA electronische bibliotheek kan rondsnuffelelen..?
Ik woon al sinds 1 juli in dit huis, ben ondertussen nog een keer naar een andere kamer verhuisd, maar ben al die maanden te lamballig geweest om kasten/bureau/dat soort dingen te kopen.quote:
Je kan op het PCHoofthuis ook gewoon binnenlopen en daar op de pc in de bibliotheek je ding opzoeken en het dan daar op je USBstick zetten en mee naar huis nemen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dan post ik hier af en toe wel een requestje voor een electronic journal![]()
Niet de meest handige manier als je niet in (de buurt van) Amsterdam woont....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Je kan op het PCHoofthuis ook gewoon binnenlopen en daar op de pc in de bibliotheek je ding opzoeken en het dan daar op je USBstick zetten en mee naar huis nemen.
Heb je een UvA Net ID?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik woon al sinds 1 juli in dit huis, ben ondertussen nog een keer naar een andere kamer verhuisd, maar ben al die maanden te lamballig geweest om kasten/bureau/dat soort dingen te kopen..
Over die internetverbinding OP de UvA: hoe werkt dat precies ? Ik kreeg een paar keer gewoon verbinding, gewoon zomaar, een paar keer kreeg ik geen verbinding omdat er een wachtwoord opzat. Ik vond het ook al raar dat ik er zomaar opkon, dus ik denk dat ik nu toch echt dingen moet gaan instellen. Maar wat dan en waar dan ? Weet de mede-UvA-student hier dat toevallig ?
Tjsa, zit niets anders op, vrees ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Niet de meest handige manier als je niet in (de buurt van) Amsterdam woont....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |