Ik had bij de demo geen framedrops, misschien nieuwe pc kopen?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:41 schreef jorienvdherik het volgende:
maar zijn de framedrops er uit ?
Heb hem wel binnen maar nog niet geinstalleerd, ik moest even weg.... Ik ga hem vanavond even installeren en spelen denk ikquote:Op woensdag 1 november 2006 15:14 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
gaat nog wel tijdje duren, torrent is niet super snel atm![]()
is de drift nou t zelfde als uit de demo ?![]()
mensen hebben dan wel je adres nodigquote:Op woensdag 1 november 2006 15:27 schreef melluk het volgende:
welke torrent site gebruiken jullie...
mail anders naar mijn email
Wat hij zegt. De enige downloadbare versie die hier besproken wordt is de demo!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:
pleur lekker op met die warez
En de add-onquote:Op woensdag 1 november 2006 15:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat hij zegt. De enige downloadbare versie die hier besproken wordt is de demo!
en de mods, updates, wallpapers, etcquote:
okay gaan we het daar over hebben hahaquote:Op woensdag 1 november 2006 16:22 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
en de mods, updates, wallpapers, etc
Downloadend kopen, het kost me alleen niets.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:28 schreef melluk het volgende:
[..]
is dat een nieuwe term?
wat is downkopen
Ja hoe duur is dat ? Je hebt dan geen 'hardware' zeg maarquote:Op woensdag 1 november 2006 16:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Downloadend kopen, het kost me alleen niets.
gewoon bij de shopquote:Op woensdag 1 november 2006 17:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Net me 1e unranked race gewonnen online, me tegenstander schokte door de map
erg tof spel zeg, career op 11 procent, maar hoe kan je in de career een nieuwe auto kopen ?
Reloaded en Razer. Reloaded levert het altijd goed.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:42 schreef Devrim_ het volgende:
Weet iemand wat verschil is tussen rld en rzr?
ik ook, krijg alleen maar 100 punten dan ofzo,quote:Op woensdag 1 november 2006 21:28 schreef Jump het volgende:
Op dat driften zal ik nog veel mogen oefenen
razor..niet razerquote:Op woensdag 1 november 2006 21:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Reloaded en Razer. Reloaded levert het altijd goed.
Par files.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
razor..niet razer
rld (standard edition?) = 4.12gb
rzr (collectors edition?) = 3.95gb![]()
![]()
!!
Die worden pas zichtbaar als je ervoor staat zoals bij NFSU2? Ik heb ze niet gezien toen ik net speeld, ik heb er ook niet bewust op gelet overigens...quote:
denk het, zag ook nog niksquote:Op woensdag 1 november 2006 22:14 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Die worden pas zichtbaar als je ervoor staat zoals bij NFSU2? Ik heb ze niet gezien toen ik net speeld, ik heb er ook niet bewust op gelet overigens...
kijk op je map (weet niet op wat je het speelt??) op de 360 is het de cursor naar links en dan krijg je je map te zien (met icoontjes er bij)quote:Op woensdag 1 november 2006 22:14 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Die worden pas zichtbaar als je ervoor staat zoals bij NFSU2? Ik heb ze niet gezien toen ik net speeld, ik heb er ook niet bewust op gelet overigens...
Overclockenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:29 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
mensen hebben dan wel je adres nodig![]()
ik ga trouwens maar ff me vid-kaart overclockenaangezien mijn nieuwe rig pas klaar is over 2 maanden
http://www.overclock.net/(...)lowies-tt-armor.html << build met pics.
Ik heb die van Razor en die werkt ook primaquote:Op woensdag 1 november 2006 21:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Reloaded en Razer. Reloaded levert het altijd goed.
is al de 2e keer,quote:Op woensdag 1 november 2006 22:58 schreef Jump het volgende:
Oh, kunnen we die warez handel achterwege laten?
oh dus jij gaat mij sponseren !quote:Op woensdag 1 november 2006 22:52 schreef WesHell het volgende:
[..]
OverclockenKoop dan gelijk goeie snelle shit man...
kan, hoef niet... geef eens volledige (nodige) specs van je pc !quote:Op woensdag 1 november 2006 23:07 schreef depax het volgende:
zal eerlijk zijn heb hem ook gedownload, maar ik ga hem kopen voor de Wii.
Wilde hem alleen even testen.
Maar ik krijg dus echt proberen als er films zijn dan trekt mijn radeon 8500 het niet meer en hangt het spel zich op. Overigens run ik windows 2003 zou dat het probleem zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |