Nee, totaaaaaaaal nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:50 schreef droks het volgende:
Is dat driften een beetje realistisch?
soortje dansen op ijsquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:51 schreef Jump het volgende:
Een combinatie van dronken zijn, banden die geen grip hebben op de baan, en op ijs rijden tegelijkertijd
Dat is een redelijke omschrijving jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:51 schreef Jump het volgende:
Een combinatie van dronken zijn, banden die geen grip hebben op de baan, en op ijs rijden tegelijkertijd
Geen problemen, heb alles direct onder de knie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:50 schreef droks het volgende:
Is dat driften een beetje realistisch?
Yup, het is inderdaad meer 'Auto's dansen op het ijs'. Al is het als je het eenmaal door hebt wel wat gemakkelijker. Alleen was de beloning in de vorm van de Canyon Race wel heel erg mager.quote:
wat is daar zo matig aan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, het is inderdaad meer 'Auto's dansen op het ijs'. Al is het als je het eenmaal door hebt wel wat gemakkelijker. Alleen was de beloning in de vorm van de Canyon Race wel heel erg mager.
Aangezien ik het een te moeilijke opdracht vond om achter die slome knakker te blijven rijden heb ik hem na een paar bochten maar ingehaald. Na daar eenmaal paar seconden voor te hebben gereden had ik al gewonnen. Noem ik toch vrij matig als je dan al binnen 30 seconden klaar bent met die Canyon Race.quote:
ik weet dat het makkelijk is heb de demo ook al gespeeldquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, het is inderdaad meer 'Auto's dansen op het ijs'. Al is het als je het eenmaal door hebt wel wat gemakkelijker. Alleen was de beloning in de vorm van de Canyon Race wel heel erg mager.
Tja. Zo is het nou eenmaal. Ik had die knakker naar 1 bocht al ingehaald. Met de Mustangquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Aangezien ik het een te moeilijke opdracht vond om achter die slome knakker te blijven rijden heb ik hem na een paar bochten maar ingehaald. Na daar eenmaal paar seconden voor te hebben gereden had ik al gewonnen. Noem ik toch vrij matig als je dan al binnen 30 seconden klaar bent met die Canyon Race.
En toch slaag ik er nog niet inquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:00 schreef dekkered het volgende:
het driften in de underground serie was eigenlijk veel moeilijker als wat het nu is.
nu hoef je alleen van de ene kant naar de andere kant te sturen en beetje gas te geven
maar als je achter hem blijft moet je na de race dat jij achter zit nog een race doen en dan zit je van vorenquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Aangezien ik het een te moeilijke opdracht vond om achter die slome knakker te blijven rijden heb ik hem na een paar bochten maar ingehaald. Na daar eenmaal paar seconden voor te hebben gereden had ik al gewonnen. Noem ik toch vrij matig als je dan al binnen 30 seconden klaar bent met die Canyon Race.
hehe, probeer dat maar niet in realiteit. die bak vliegt alle kanten op met zijn olifanten gewichtquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef X-fi het volgende:
[..]
Tja. Zo is het nou eenmaal. Ik had die knakker naar 1 bocht al ingehaald. Met de Mustang. Mên wat een ding
Wat eenonzin, het kan echt wel, als je dat ding maar van alle ballast stript, en alles aanpast. (zeg niet dat wat er in die film gebeurd ook kan) maar in theorie moet het wel kunnen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:14 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
hehe, probeer dat maar niet in realiteit. die bak vliegt alle kanten op met zijn olifanten gewicht![]()
same shit als in F&F tokio driftwat een onzin met die shelby
![]()
Komt omdat je al achterstevoren staat als je het gaspedaal keihard intrapt en ietsjes meestuurtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:38 schreef Lircky het volgende:
En trouwens, weet niet of je FormulaDrift ook wel eens kijkt, daar rijden ze met drie nieuwe mustangs en twee dikke vipers nou die zijn niet bepaald de lichtsten maar ze winnen wel van een nissan / supra
jij denkt dat EA daarover na gedacht heeft ? humor.... tuurlijk ken je elke auto goed rijdend maken qua balans... maar dan is het geen muscle car meer, meer een EU/JA car met de body (ook die aangepast) van een US...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:38 schreef Lircky het volgende:
[..]
Wat eenonzin, het kan echt wel, als je dat ding maar van alle ballast stript, en alles aanpast. (zeg niet dat wat er in die film gebeurd ook kan) maar in theorie moet het wel kunnen.
En trouwens, weet niet of je FormulaDrift ook wel eens kijkt, daar rijden ze met drie nieuwe mustangs en twee dikke vipers nou die zijn niet bepaald de lichtsten maar ze winnen wel van een nissan / supra
quote:
niet beter om 8 uur te wachten danquote:Op woensdag 1 november 2006 11:29 schreef Jump het volgende:
Geen linkjes posten
Hij gaat toch traag genoeg zodat je in de 8 uur wel zelf een link kan vinden
Hehe, hier is hij over 1,5 uur binnen hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 11:29 schreef Jump het volgende:
Geen linkjes posten
Hij gaat toch traag genoeg zodat je in de 8 uur wel zelf een link kan vinden
Bij mij heeft 'ie een kwartiertje over het downloaden van de demo gedaan... Gewoon op google gezocht naar de bestandsnaam (nsf_carbon_demo_eu.exe, ofzo) en wat downloadlocaties getest.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:01 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hehe, hier is hij over 1,5 uur binnen hoor![]()
De demo of de full-versionquote:Op woensdag 1 november 2006 12:01 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hehe, hier is hij over 1,5 uur binnen hoor![]()
Buig voor mijn 1500kB/squote:Op woensdag 1 november 2006 12:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bij mij heeft 'ie een kwartiertje over het downloaden van de demo gedaan... Gewoon op google gezocht naar de bestandsnaam (nsf_carbon_demo_eu.exe, ofzo) en wat downloadlocaties getest.
Vervolgens gewoon leechget aan laten vallen met zeven tasks... goed voor een snelheid rond de 800KB/s
Relaxtquote:
Ik kom uit op iets meer dan de helftquote:Op woensdag 1 november 2006 12:52 schreef Jordy-B het volgende:
En dan doet 'ie er anderhalf uur over? Oh wacht... de full version...
like foei, dude...
Payservertje van 7,50 in de maandquote:Op woensdag 1 november 2006 12:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Relaxt
Hoeveel heb je ervoor betaald
Whaha, relaxtquote:Op woensdag 1 november 2006 12:59 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Payservertje van 7,50 in de maand![]()
Ow okquote:
voor 30 euroquote:Op woensdag 1 november 2006 12:04 schreef dekkered het volgende:
ik speel et op de 360 heb via bol.com gekregen had hem net binnen en eerste opzicht best net spel tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |