Foto's nog welquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:08 schreef Arnold_fan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Eerste met foto's
Screenshotsquote:
alles glimt veel te overdreven.. en de performance is extreem kut voor wat je ervoor terug krijgtquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
ScreenshotsMaar er is wel op te zien dat het er best leuk uitziet toch? En dat kan alleen nog maar beter worden met het echte spel
![]()
Je kunt de reflextion zo lager zetten, dan loopt hij nog beter ookquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:54 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
alles glimt veel te overdreven.. en de performance is extreem kut voor wat je ervoor terug krijgt
Ja hoor, het is wat kort om te spelen, maar het is verder wel leuk als je tenminste een goede pc hebt, anders loopt hij waarschijnlijk slecht....quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:43 schreef Jump het volgende:
Is het de moeite waard om de demo te downloaden?
De demo dus
Dat is geen probleem. Even downloaden danquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:09 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ja hoor, het is wat kort om te spelen, maar het is verder wel leuk als je tenminste een goede pc hebt, anders loopt hij waarschijnlijk slecht....
Dat kost je alvast niets, dus downloaden kan nooit kwaad.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:16 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat is geen probleem. Even downloaden dan
staat allemaal op ea.comquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:57 schreef Drumpie het volgende:
wie kan me vertellen wat dit spel vereist, grafische kaart etc...
Wat voor systeem heb je?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:24 schreef Drumpie het volgende:
kan het niet vinde, link?
Precies, ik was er ook niet superenthousiast over.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:25 schreef Rosbief het volgende:
Wat een baggerdemo! Als de inspiratie echt op is bij EA, maak dan gewoon een fatsoenlijke NFS Porsche unleashed of Road Challenge remake in plaats van zulke crap!![]()
Ik had hem gister ff op de pc van mn pa geinstalleer met een MX440 en dat werd een grijs spel met witte auto's en onleesbare tekstquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:28 schreef Arnold_fan het volgende:
Systeemeisen:
Minimale systeemeisen
- Processor: 1.7 GHz of sneller
- Geheugen: 512 MB RAM - Hardeschijf: 4.7 GB
- DVD Drive: 8 SPEED
- Videokaart: 64 MB*
- Geluidskaart: DirectX 9.0c compatible DirectX - Version 9.0c
- Online Multiplayer: 512 Kbps or faster; 2-8 Players
Aanbevolen systeemeisen
- Besturingsysteem : Windows 2000/XP/Vista
- Proccesor : 3.0 GHz
- RAM Geheugen : 1024 MB
- Videokaart : 256 MB Direct3D
- Geluidskaart : Direct X 9. -compitabel
*Ondersteunde chipsets: NVIDIA GeForce4 Ti-4200 of hoger (GeForce MX serie word niet ondersteund); ATI Radeon 8500 of hoger. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.
Ik denk eerder andersomquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:23 schreef Drumpie het volgende:
Ehm waar kan ik zien wat ik allemaal heb wat ik me uit me hoofd weet
Grafishe kaart: 2600+
Processor: 9600Pro
Glimt niets overdreven.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:54 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
alles glimt veel te overdreven.. en de performance is extreem kut voor wat je ervoor terug krijgt
Dxdiag intypen in het venster uitvoeren bij start. En het is inderdaad andersom....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:23 schreef Drumpie het volgende:
Ehm waar kan ik zien wat ik allemaal heb wat ik me uit me hoofd weet
Grafishe kaart: 2600+
Processor: 9600Pro
Payservertje nemen? Bij www.gamershell.com kun je wel een goede server vinden voor gewoon downloaden denk ik.....quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:39 schreef EricG het volgende:
Kutzooi als ik de demo wil downloaden zegt ie bij 17% dat het bronbestand niet kan worden gevonden en dan kapt hij ermee
Met Usenet lukt het ook niet want ik krijg zwaar veel incompletes.
Die komen niet uit de demo tochquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:08 schreef Arnold_fan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Eerste met foto's
En in normale auto ipv. playmobilesquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:49 schreef Dacide het volgende:
Zo heb de demo op mijn laptop gezet.... spel speelt lekker vloeiend(radeon mobility 9600)
vind het een leuk spel en weet zeker dat ie me de wintermaanden door zal helpen.
canyon lijkt me erg frustrerend als ie wat moeilijker wordt. driften is leuk.. vond ikook al bij nfs:underground.
voor de rest ziet t er goed uit en t geluid is ook prima.. alleen jammer dat het weer zon donkere setting is.. ik race liever overdag
hoezo zo goedkoop??quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Krijg ik vandaag een email van bol.com
Ik krijg toch Need For Speed Carbon voor 29,99 euro![]()
Netjes van ze
Bron: www.nfscarbon.nlquote:Demo Addon Mod 1.0
1. Je kunt meer auto's kiezen, sommige hebben autosculpt andere niet. Dit geldt ook voor het geluid etc.
2. Mogelijkheid om de filmpjes te skippen
3. De demo in een 'window' draaien.
Instellingen kun je handmatig aanpassen in addon.ini
Die komen uit mijn demo ja.....quote:
Hmm, mij lukt het nog niet.... Ik heb die map uitgepakt in de installatiemap van NFSC maar er verandert niets...quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:20 schreef MosPos het volgende:
Ja hoor, de eerste mod voor de demo is al binnen![]()
[..]
Bron: www.nfscarbon.nl
Klik
Oh bij mij wel, lees de readme maar es goedquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:38 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hmm, mij lukt het nog niet.... Ik heb die map uitgepakt in de installatiemap van NFSC maar er verandert niets...
hoezo kut? moeilijk?quote:
Bijna alle instellingen op hoogst mogelijk, dan loopt hij bij mij nog primaquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:20 schreef MosPos het volgende:
Zie het verschil
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe heb jij je instellingen ooit?
Hoe kan jij in de ¿ MAZDA/VW ? rijden?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:20 schreef MosPos het volgende:
Zie het verschil
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe heb jij je instellingen ooit?
Door die modquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:40 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hoe kan jij in de ¿ MAZDA/VW ? rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |