En de demo was ook al zo mooi op tijdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:28 schreef MosPos het volgende:
De PC en PS2 versie komen 9 november uit ipv 2 november
de tv reclame zegt nog altijd 2 novemberquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:02 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
En de demo was ook al zo mooi op tijd![]()
Dit is de link van de EA zelf.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:51 schreef Arnold_fan het volgende:
Zo te horen is de demo er, nog niet op usenet gezet zodat ik tenminsten met een respectable snelheid kan downloaden?
-Edit- Ik zie niets op usenet, en ook niet op de site van NFS zelf???
Hij staat bijna in a.b.bonelessquote:
Ja iddquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:34 schreef switchboy het volgende:
Ja idd en in plaats van menus is dit echt een directe console poort die niet fftjes voor PC geoptimaliseerd is met een degelijke menu structuur.
fuck breedbeeldquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:17 schreef Bravebart het volgende:
Wat er kut aan is, is dat er nog steeds geen breedbeeldresoluties bij zitten en dat je zo super weinig in kan stellen
Nee man, ziet er niet uitquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef X-fi het volgende:
[..]
fuck breedbeeld1280x1024 op een 19" WS is ook nog steeds goed...
Wtf heeft dat nou weer met het scherm te makenquote:
Ja of je krijgt zwarte balkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf heeft dat nou weer met het scherm te maken![]()
Dat het er niet uit ziet ligt eraan dat het beeld uitgerekt wordt omdat het geen WS ondersteunt he
Nee, kan volgens mij niet eens bij mijn schermquote:
Ik vond het eerlijk gezegd meer weg hebben van 'Auto's dansen op het ijs'. Maar ik heb driften dan ook nooit leuk gevonden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:35 schreef Daantke het volgende:
Driften is juist vet.
Inderdaad. Kan er niet echt warm van worden. Ik had uiteindelijk nog mijn hoop gevestigd op die Canyon-race. Maar die was ook dodelijk simpel. Ik heb hem na een paar bochten gewoon ingehaald, een stuk voor hem uitgereden en toen had ik al gewonnen. Dat was dus ook zo'n 30 seconden plezier.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik heb de demo ff gespeelt, een beetje veel van hetzelfde...
Ik had het na een kwartier al gezienquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:23 schreef i2Them2 het volgende:
Hoplijk is dit een demo die al maanden lang in de ijskast staat om uitgebracht te worden, want dit is echt bagger. Het is saai, ziet er niet echt lekker uit (filmpje canyon), na kwartier had ik 't wel gezien. De demo van Most Wanted heb ik echt uren gespeeld
.
Inderdaad, een demo moet je warm zien te krijgen voor een spel. Maar daar faalt deze demo, in mijn ogen, compleet in. De race is nou niet echt moeilijk en het Canyon-gedeelte heeft uiteindelijk ook weinig om het lijf. Nee, deze sla ik mooi over.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:23 schreef i2Them2 het volgende:
Hoplijk is dit een demo die al maanden lang in de ijskast staat om uitgebracht te worden, want dit is echt bagger. Het is saai, ziet er niet echt lekker uit (filmpje canyon), na een kwartier had ik 't wel gezien.
De demo van Most Wanted heb ik echt uren gespeeld.
de bedoeling van een demo is je een indruk te geven van het 'echte' spel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:58 schreef X-qlusive. het volgende:
bla bla, wacht eens op de volledige game, whiners![]()
![]()
Daar ga je de fout in. Als ik tegen je zeg dat Metal Gear Solid/Legend of Zelda/Ninja Gaiden/wat voor topper dan ook een enorm kutspel is ga je dat dan ook geloven? Vooral doenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:11 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
de bedoeling van een demo is je een indruk te geven van het 'echte' spel.als ik het zo hoor...
Volgens mij sloeg die ''als ik het zo hoor...'' op de kwaliteit van het spel, niet wat de bedoeling van een demo is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:24 schreef the_idiot het volgende:
[..]
Daar ga je de fout in. Als ik tegen je zeg dat Metal Gear Solid/Legend of Zelda/Ninja Gaiden/wat voor topper dan ook een enorm kutspel is ga je dat dan ook geloven? Vooral doen![]()
Idd. Lijkt nergens op. Totaal onrealistisch. Doe dan gewoon driften net als in de Underground series.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:03 schreef LoggedIn het volgende:
en wat is dat driften gay!Dat slaat echt helemaal nergens op
Dat irri wou reageren, en toen stond hij nog op MosPos dus ben ik opeens irri ventje....stomme broerquote:
of 2 pc'squote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:28 schreef switchboy het volgende:
aparte windows accounts maken!
nou, ik vind die gfx wel tegenvallen..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:11 schreef Badabingea het volgende:
Demo ziet er goed uit, alleen vrij makkelijk, maar de graphics zijn geweldig!
Foto's nog welquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:08 schreef Arnold_fan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Eerste met foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |