Waarschijnlijk niet, ik woon erquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:44 schreef _Floddertje_ het volgende:
Dat de Van Vollenhovenlaan wordt genoemd als slechtste plek in Nederland is volslagen absurd. [afbeelding]
3553 (Amsterdamse Straatweg t.o. Julianapark)quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan woon je ook nog best dichtbij. Stalk je me ofzo. HKU, nu dit weer.
3525.
Ik heb deze week wel extra om me heen gekeken op school, maar ik heb je ook nog niet gezien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:00 schreef ma_jojo het volgende:
[..]. Wat grappig dit. Ik ben wel een slechte stalker, heb je hier nog nooit gezien
.
Ik zal blijven volhoudenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb deze week wel extra om me heen gekeken op school, maar ik heb je ook nog niet gezien.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:03 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik zal blijven volhouden. Tentamenweek
.
Ya think?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Heren en lellebellen, ik zie jullie vanavond bij Pann..
Het wil niet vlotten, me dunkt dat ik me ziekmeld en ga shoppenquote:
Dat is een echt goede studentenmentaliteit.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:49 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Het wil niet vlotten, me dunkt dat ik me ziekmeld en ga shoppen.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:39 schreef DennisMoore het volgende:
Verhip, het ziet ernaar uit dat ik ga...
Waar woon je dan precies?quote:
Truequote:Op zondag 22 oktober 2006 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is een echt goede studentenmentaliteit.
Eightties verantwoord is alle handjes de lucht in op The Final Countdown. Met veel bier. En dertigers die compleet losgaan omdat hun kinderen bij oma zijn. Een beetje het Derrick gevoel, denk ik. (Ben zelf nog nooit in de Derrick geweest.) Wat je denkt dat het is, dat is het ook. Alleen, dat hoeft niet perse vervelend te zijn, als je je erop instelt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:04 schreef speknek het volgende:
Hoe is eighties verantwoord, Audrey?
Oh, ik ben gisteren in de Stockholm geweest, shoot me.
Het spijt me vreselijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:03 schreef AudreyHepburn het volgende:. Waar was je nou ?
.
Ik kreeg alleen maar proleterige homo's uit Maarssen aan de bar die allemaal heel hard tegen me gingen schreeuwen. Ik snakte wel naar een beetje verfijnd overhemd met grote reebruine ogen. Maar toen kwam je maar niet.
Ik kijk ook op de molenquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:11 schreef speknek het volgende:
Bemuurde Weerd Oostzijde. Bij de trappetjes. Kijk zelf alleen uit over de molen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |