Waarschijnlijk niet, ik woon erquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:44 schreef _Floddertje_ het volgende:
Dat de Van Vollenhovenlaan wordt genoemd als slechtste plek in Nederland is volslagen absurd. [afbeelding]
3553 (Amsterdamse Straatweg t.o. Julianapark)quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan woon je ook nog best dichtbij. Stalk je me ofzo. HKU, nu dit weer.
3525.
Ik heb deze week wel extra om me heen gekeken op school, maar ik heb je ook nog niet gezien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:00 schreef ma_jojo het volgende:
[..]. Wat grappig dit. Ik ben wel een slechte stalker, heb je hier nog nooit gezien
.
Ik zal blijven volhoudenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb deze week wel extra om me heen gekeken op school, maar ik heb je ook nog niet gezien.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:03 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik zal blijven volhouden. Tentamenweek
.
Ya think?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Heren en lellebellen, ik zie jullie vanavond bij Pann..
Het wil niet vlotten, me dunkt dat ik me ziekmeld en ga shoppenquote:
Dat is een echt goede studentenmentaliteit.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:49 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Het wil niet vlotten, me dunkt dat ik me ziekmeld en ga shoppen.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:39 schreef DennisMoore het volgende:
Verhip, het ziet ernaar uit dat ik ga...
Waar woon je dan precies?quote:
Truequote:Op zondag 22 oktober 2006 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is een echt goede studentenmentaliteit.
Eightties verantwoord is alle handjes de lucht in op The Final Countdown. Met veel bier. En dertigers die compleet losgaan omdat hun kinderen bij oma zijn. Een beetje het Derrick gevoel, denk ik. (Ben zelf nog nooit in de Derrick geweest.) Wat je denkt dat het is, dat is het ook. Alleen, dat hoeft niet perse vervelend te zijn, als je je erop instelt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:04 schreef speknek het volgende:
Hoe is eighties verantwoord, Audrey?
Oh, ik ben gisteren in de Stockholm geweest, shoot me.
Het spijt me vreselijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:03 schreef AudreyHepburn het volgende:. Waar was je nou ?
.
Ik kreeg alleen maar proleterige homo's uit Maarssen aan de bar die allemaal heel hard tegen me gingen schreeuwen. Ik snakte wel naar een beetje verfijnd overhemd met grote reebruine ogen. Maar toen kwam je maar niet.
Ik kijk ook op de molenquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:11 schreef speknek het volgende:
Bemuurde Weerd Oostzijde. Bij de trappetjes. Kijk zelf alleen uit over de molen.
Idd. Dat is het lot tarten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:24 schreef ioko het volgende:
Helemaal down! (laten we nou maar geen grapjes maken Q)
Dus Gezocht: KAMER UTRECHT gaat niet meer op?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik woon sinds een week ook in Utrecht..
Hopakker (Vogelenbuurt) (Dicht bij de molen)
Lekker nederlands weer. Niet eens typisch Utregs.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:27 schreef ma_jojo het volgende:
Wat een hurrrlijk regenachtige avond. Matcht met m'n humeur.
hehe, ik ben ook precies 10 minuten buiten geweestquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, is dat die herrie, regen.
Bijna november!quote:Met een krachtige zuidelijke stroming
wordt morgen warme lucht aangevoerd.
In de middag ligt de temperatuur op veel
plaatsen zelfs tussen 19 en 23 graden.
True, maartoch...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker nederlands weer. Niet eens typisch Utregs.
vind je het ook leuk als je haast hebt?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:58 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
True, maartoch...
Utreg. Ik word er zo vrolijk van als er markt is, en ik daar overheen moet 's ochtends om bij m'n school te komen
.
Ik heb nooit haast. Ik verslaap me standaard, dus of ik nou 10 minuten te laat kom of een kwartierquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:00 schreef Joesse het volgende:
[..]
vind je het ook leuk als je haast hebt?
Dat wordt lang wachtenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Morgen naar hetkantoortje van de IBgroep
omdat die fuckers niet doorhebben dat ik tegenwoordig toch echt nogsteeds studeer en daarom volledig recht heb op stufi.
STFU zeg ik dan.
plof-limsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:29 schreef ioko het volgende:
Wat een knal net!! (te horen op de a'straatweg)
Die markt gaat ook wel vervelen op een gegeven moment hoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:58 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
True, maartoch...
Utreg. Ik word er zo vrolijk van als er markt is, en ik daar overheen moet 's ochtends om bij m'n school te komen
.
Verpest de weinige kleine pleziertjes die ik heb nou nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die markt gaat ook wel vervelen op een gegeven moment hoor.
ah klopt.. haal ik wegquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:11 schreef X. het volgende:
[..]
Dus Gezocht: KAMER UTRECHT gaat niet meer op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |