ik ken uquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:34 schreef ChrisJX het volgende:
Hoi. Ik kom me ook met jullie bemoeien
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:39 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Gelukkig, scheelt mij weer een keer voorstellen
Stel je eens aan mij voorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:39 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Gelukkig, scheelt mij weer een keer voorstellen
Is er eens iemand dich zn werk goed doet is het weer niet goed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:31 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer zo op tivoli. Was er laatst. Bestelde ik aan de bar een whiskytje. Krijg ik de vraag of ik wel ID bij me heb!
Nee ik heb geen ID bij me.
Hoe ben je dan binnengekomen ?
Gewoon kaartje gekocht.
Wat is je geboortedatum dan ?
1982, verdomme ik ben 24.
Oooow jaa ik moet het checken sorry.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was mij tot op dat moment nog nooit overkomen.![]()
(was trouwens met de FOK meeting in de Piekendisco)
Leuk!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:45 schreef SCH het volgende:
Zullen we zo af en toe een Utrecht-verkiezinkje doen met een leuke slowchat erom heen, zo van: wat zijn je favoriete 3 mooiste Utrecht-plekjes, je 3 favoriete winkels, je 3 favoriete restaurants etc?
Ah!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:23 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Studenten team van de UU: Odysseus '91. Mja, pas mn eerste wedstrijd... ben benieuwd hoe t met mn conditie gaat...
heerlijk plekje daar jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:01 schreef ioko het volgende:
1) Wijkje achter Il Mulino (bemuurde weerd): kleine doorgangetjes met water, en groen.
2) Dakterras van de V&D (la Place): op een herfstige zonnige dag als vandaag, uitkijken over utrecht.
3) Wilhelmina park
(Park Transwijk, ledig erf, mariaplaats, onder de dom, janskerkhof en de bemuurde weerd zelf zijn ook leuk)
Hoorde ik laatst iemand over, lijkt me ook echt super om eens heen te gaan, wat voor iets is het?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:05 schreef VoreG het volgende:
Over mooi uitzicht gesproken
De voormalige Railroad Bar in NH Utrecht. Je kan vanuit daar over heel Utrecht kijken en dat ziet er echt geweldig uit.
Het was een bar, helemaal bovenin het NH Hotel, overal ramen en daardoor een geweldig uitzicht.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:14 schreef ioko het volgende:
[..]
Hoorde ik laatst iemand over, lijkt me ook echt super om eens heen te gaan, wat voor iets is het?
Kan niet meer ... ik geloof dat het begin oktober gesloten isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:14 schreef ioko het volgende:
[..]
Hoorde ik laatst iemand over, lijkt me ook echt super om eens heen te gaan, wat voor iets is het?
Te algemeen. Welke zomeravond, welk terrasje.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:10 schreef Eilanden het volgende:
2) Op een zomeravond op een terrasje aan de Oude Gracht
En de geldkamerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kan niet meer ... ik geloof dat het begin oktober gesloten is
Je kan nog wel in de Nijntje-suite slapen
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Te algemeen. Welke zomeravond, welk terrasje.
Ik heb ook weleens gehad dat mensen compleet beledigd waren als ik vroeg hoe oud ze waren. Maar ik roep dan altijd "Ah joh, over 10 jaar vat je het op als een compliment." Bovendien, ik vraag liever 100 mensen ten onrechte om hun ID dan dat het een keer fout gaat. Je kan daar als horeca zo ontzettend gezeik mee krijgen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:31 schreef peleetje het volgende:
Ik heb het niet meer zo op tivoli. Was er laatst. Bestelde ik aan de bar een whiskytje. Krijg ik de vraag of ik wel ID bij me heb!
Nee ik heb geen ID bij me.
Hoe ben je dan binnengekomen ?
Gewoon kaartje gekocht.
Wat is je geboortedatum dan ?
1982, verdomme ik ben 24.
Oooow jaa ik moet het checken sorry.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was mij tot op dat moment nog nooit overkomen.![]()
(was trouwens met de FOK meeting in de Piekendisco)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |