Die ene in de vorm van Hoog Catherijne?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:19 schreef SCH het volgende:
Het moedervlekje op de linkerbil van DennisMoore is ook 1 van de mooiste plekjes van Utrecht trouwens
Nee, dit zit naast zijn navel. Ik bedoel die wat dikkere, je hebt daar 300 van die kleine zitten en dan is het die beetje vierkante met een puntje naar rechts.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die ene in de vorm van Hoog Catherijne?![]()
Nouja gewoon gewoon, praat eens niet zo minachtend over utrechtquote:
Of de vrouwenoplossing: je neukt jezelf gewoon de Dom in.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:07 schreef DennisMoore het volgende:
Mag je wel enige pecunia meebrengen, denk ik zo?
en waarom geldt dat niet voor mannen ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Of de vrouwenoplossing: je neukt jezelf gewoon de Dom in.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:04 schreef Christine het volgende:
SCH.... ik heb op het allerlaatste moment besloten om naar mijn ouders te gaan dit weekend. Ik kan je dus morgen niet in John Travoltabroek bewonderen. Volgende keer beter.
Waarschijnlijk ga ik zondag trouwens wel naar Oudaen voor DOM vs TDDV, maar dat ligt eraan hoe laat ik thuis ben.
En dat er toen niemand reageerde, en dat iedereen je zo aan keek van: "die is gekquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:34 schreef Christine het volgende:
Whehe, je hebt toch niet echt "Christine bigmouth" naar voren laten komen?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:34 schreef SCH het volgende:
Had ik niet gelezen, ik heb alle 123 vrouwen gevraagd of ze misschien Christine waren.
Vrouwen zijn geen mensen. Jeweettog..quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:42 schreef Nuno_G het volgende:
50 mensen en 123 vrouwen
15.00 uur theatersportwedstrijd D.O.M tegen Totdat de Dom Valt in Oudaen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:44 schreef Nuno_G het volgende:
iemand nog plannen voor vanmiddag ?
Ja dat ken ikquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:21 schreef Aurelium het volgende:
Kennen jullie trouwens die spot waar je op een bruggetje staat, vervolgens een heel eind over een klein kanaal of slootje uitkijkt met aan het einde daarvan de dom? Bus 1 CS - overvecht komt er langs.
[afbeelding]
Weet niet zeker of het dit kanaal is maar ziet er wel vet mooi uit altijd als ik er langs kom.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:25 schreef Aurelium het volgende:
Ik zit trouwens even op google earth te spieken, en aan de andere kant van die brug wonen mensen vet mooi aan het water. Die stappen hun huis uit, zitten meteen op een terras aan het water en hebben aan hun linker hand de dom! Ik wil ook
Over die brug loop ik altijd naar mijn werkquote:
quote:
Ga slapen!quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:48 schreef Q. het volgende:
En ik heb de levensgevaarlijke voettocht over de Van Vollenhovelaan ook weer overleefd maar het scheelde niet veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |