ja dat dacht ik ook al, maar het blijkt dat ze dus postcodegebieden hebben genomenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:17 schreef _Floddertje_ het volgende:
De wijk 'Van Vollenhovenlaan'?? Haha.
tja, misschien juist door verkeersoverlast enzo.. ik weet het ook niet precies.. veel delen in Overvecht zijn ook niet echt prettig ofzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
Dan nog snap ik 't niet.
Als je de verhalen hoort, is Kanaleneiland toch veel erger?
De Van Vollenhovenlaan lijkt me gewoon een saaie weg met wat flats.
van de grote steden (de NOS was niet zo genuanceerdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:44 schreef _Floddertje_ het volgende:
Dat de Van Vollenhovenlaan wordt genoemd als slechtste plek in Nederland is volslagen absurd. [afbeelding]
ach ja, ene oor in, andere oor uitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:50 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ook als slechtste plek van de grote steden is het nog steeds absurd.
Ik was dus ook alleen in Tivoli ! Uiteindelijk Sjoe nog gebeld (die in Tilburg onder de plak zat) en ben toen lekker met collega's gaan dansen en veel te lang blijven hangen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:48 schreef Christine het volgende:
Ik wil ook naar Tivoli, maar heb niemand om mee te gaan.
Dan maar een rustig avondje thuis, ik heb sowieso behalve gisteren tot nu toe nog elke avond in de kroeg gehangen..
Volgende keer bel ik jouquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 05:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik was dus ook alleen in Tivoli ! Uiteindelijk Sjoe nog gebeld (die in Tilburg onder de plak zat) en ben toen lekker met collega's gaan dansen en veel te lang blijven hangen..
volgens mij zijn de speerpunten: Rommel op straat, Hondenpoep, Vernieling, Bekladding, Overige Geluidshinder, Geluidshinder Verkeer, Huisartsen, Winkels, Basisscholen. Aan de hand van Fysieke Verloedering, de Hinder en de Voorzieningen die deze dingen opleveren komen ze dan tot een oordeel. Althans, dat denk ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:46 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb niet zoveel zin om die hele PDF door te lezen, maar ik vraag me af op basis van welke zaken ze tot die conclusie gekomen zijn dat de Vollenhovelaan de slechtste plek is?
Ik fiets er 4x per week over, heb nog nooit iets slechts gemerktquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
'k Fietste net over de Van Vollenhovelaan... en ik heb het overleefd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |