wyccie +1quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:11 schreef wyccie het volgende:
Witte Huys?
uhh... juist jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
He he, eindelijk goed. Ik kwam er op de moeilijke manier achter dat als ik op edit drukte, ik de originele post moest editten, en niet mijn edit. Dus eerst plaatje en dubbele punten goed gezet, toen link, waarna plaatje en dubbele punten weer terugkwamen.
Ik snap er niks van, maar ik geloof jequote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
He he, eindelijk goed. Ik kwam er op de moeilijke manier achter dat als ik op edit drukte, ik de originele post moest editten, en niet mijn edit. Dus eerst plaatje en dubbele punten goed gezet, toen link, waarna plaatje en dubbele punten weer terugkwamen.
Het zou nu eindelijk goed moeten zijn
Sanders Zeep - Eau de Colognegebouw is kikkerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik noem dat altijd het Westermeijer-gebouw.Weer wat geleerd.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, maar ik geloof je
Ja!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Ergens in italië?
't Is een tuin!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gelukkig maar
Staat het in een park?
Die dan weer niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Rome
Tivoli, maar geen idee hoe het heetquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, maar ik geloof je
Hopelijk is deze niet te lastig.
Wie herkent dit? En "Ikke" is geen geldig antwoord.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:27 schreef Nesle het volgende:
Punten behaald in topic 330!!!
erkel +6
Gooitzen +4
Sjaak-ie +2
Its-Jojo-4you +4
Etcetera +2
Hawaii_Tim + 6
NrSix +2
Roofingburner +4
Homdeck +2
Neleos +2
MarkPeterse +6
Jajong +2
Bolkesteijn +2
zo is t goed volgens mij![]()
ey!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:28 schreef geenaam het volgende:
Goeiemiddag iedereenIk ben ook maar weer eens op komen dagen hier..
Nee, 't is die andere.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:28 schreef MarkPeterse het volgende:
hadrianusvilla? (puur gokje, nooit geweest, geen idee hoe die eruit ziet, maar ligt in tivoli)
Ik had er 4quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:27 schreef Nesle het volgende:
Punten behaald in topic 330!!!
erkel +6
Gooitzen +4
Sjaak-ie +2
Its-Jojo-4you +4
Etcetera +2
Hawaii_Tim + 6
NrSix +2
Roofingburner +4
Homdeck +2
Neleos +2
MarkPeterse +6
Jajong +2
Bolkesteijn +2
zo is t goed volgens mij![]()
Oh, ja. Ik weet het wel. Ben alleen even de naam vergeten.quote:
Ik zat al op jou te wachten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ja. Ik weet het wel. Ben alleen even de naam vergeten.
quote:De Villain Tivoli, Italië is met zijn paleis en tuinen één van de beste voorbeelden van de geraffineerde cultuur van de renaissance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |