abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42617232
Belachelijk! Katholieken doen toch ook niet moeilijk over Guy Fawkes Day? Gewoon weer angst voor de achterlijke cultuur die zo'n moeite heeft met relativeren...
pi_42618724
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 18:16 schreef clowncloon het volgende:

Als de spanjaarden mohammed uiteen willen doen spatten moet dat kunnen!
Meen je dit nou serieus?
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  donderdag 12 oktober 2006 @ 19:39:04 #53
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42619171
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 18:20 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Dat is niet de "echte Islam", de echte Islam die predikt liefde.
Ja, maar dat zijn verschillende mensen helaas vergeten
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_42619349
Ik geloof dat wij zo'n beetje de laatsten zijn die de Spanjaarden een verwijt mogen maken, wij zijn het land dat een beetje moeilijk ging lopen doen over negerzoenen en zwarte pieten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 20:38:35 #55
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_42621228
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:08 schreef buachaille het volgende:

[..]

bron: www.nd.nl
Goede beslissing van de Spanjaarden, deze traditie is een zware belediging voor moslims en kan het beste maar worden afgeschaft. Het enige bezwaar wat men tegen deze beslissing kan hebben is dat het lijkt alsof men zwicht voor bedreigingen vanuit Islamitische hoek. De nadruk had meer moeten liggen op het respect voor andersgelovigen, ook als die andersgelovigen een foute religie aanhangen.
Goede beslissing ? Waarom moet de westerse wereld zich in allerlei kronkels werpen voor de islam, terwijl zij maar één oplossing bieden voor het probleem van de Kafir, ongelovige. De westerse wereld moet de opmars van deze met haatvervulde religie met alle mogelijke middelen een halt toe roepen.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_42621569
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:08 schreef buachaille het volgende:

[..]

bron: www.nd.nl
Goede beslissing van de Spanjaarden, deze traditie is een zware belediging voor moslims en kan het beste maar worden afgeschaft. Het enige bezwaar wat men tegen deze beslissing kan hebben is dat het lijkt alsof men zwicht voor bedreigingen vanuit Islamitische hoek. De nadruk had meer moeten liggen op het respect voor andersgelovigen, ook als die andersgelovigen een foute religie aanhangen.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen maar jah dan moet je het niet doen uit angst maar uit respect.
pi_42625590
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 20:38 schreef sooty het volgende:

[..]

Goede beslissing ? Waarom moet de westerse wereld zich in allerlei kronkels werpen voor de islam, terwijl zij maar één oplossing bieden voor het probleem van de Kafir, ongelovige. De westerse wereld moet de opmars van deze met haatvervulde religie met alle mogelijke middelen een halt toe roepen.
De spanjaarden hebben het volste recht om het einde van de aggressie oorlog van de moslims te vieren. Het Iberische schiereiland werd onaangekondigd en zonder provocatie aangevallen.
pi_42627083
En terecht, dit past een moderne democratie waar plaats voor ieder individu is ongeacht religie die zich aan de wet houdt niet om te doen.

Goede zaak dus
X
pi_42627271
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 23:17 schreef Alulu het volgende:
En terecht, dit past een moderne democratie waar plaats voor ieder individu is ongeacht religie die zich aan de wet houdt niet om te doen.

Goede zaak dus
Huh?
pi_42627399
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 23:22 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Huh?
Ja, ik snap hem ook niet helemaal.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 23:26:34 #61
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_42627415
Goede vrijdag & Pasen ook maar afschaffen. Wellicht dat de Joden boos worden...
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 00:08:07 #62
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_42628593
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 17:57 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

oh , hersi ali mag dus zeggen wat ze wil en gewoon submision 2 maken en in denemarken mogen ze mooi cartoons maken

ja hoor
Ze mag dat ja, dat recht heeft ze hier in het westen, dat we niet blij zijn met deze nutteloze provocaties is wat anders.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_42632016
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ze mag dat ja, dat recht heeft ze hier in het westen, dat we niet blij zijn met deze nutteloze provocaties is wat anders.

²
Klopt dat het mag, daarom ook kreeg je vriend Theo van Gogh een brief op zijn borst gespeld met een liefdesverklaring richting Ayaan.

Hebben moslims nog steeds niet in gaten dat ze het zich in de wereld steeds onmogelijker maken door misplaatste respect af te dwingen voor aanhangers van een sprookjesboek met dito nog immer een gevaarlijke dooie gek met een kort lontje?
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 07:19:37 #64
3542 Gia
User under construction
pi_42632174
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
"Niet blij zijn", is dat niet een zware understatement?
pi_42632237
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:28 schreef Gia het volgende:
Ik vind het niet goed dat ze dat afschaffen. Iets wat eeuwenlang traditie is afschaffen uit angst voor agressieve moslims. Stom.
Je kan het ook als persoonlijke groei zien. Als je poppen van Mohammed mag verbranden omdat je moslims hebt verjaagd, mogen wij (of de Amerikanen) dan ook Duitse poppen verbranden?

Het feest moet gewoon blijven idd, het blijft een feestsdag.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 07:34:13 #66
13462 BansheeBoy
pi_42632245
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 06:10 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Klopt dat het mag, daarom ook kreeg je vriend Theo van Gogh een brief op zijn borst gespeld met een liefdesverklaring richting Ayaan.
Even voorop gesteld. Wijlen Theo van G. was mijn vriend niet, zijn dood zag ik als een criminele afrekening, zowel Mohammed B. als Theo van G. zijn in mijn ogen criminelen. Maar vergeet niet dat Mohammed B. slechts een individu is, ik heb niet veel andere Moslims hetzelfde zien doen, zelfs als er pakweg 100 van dit soort gasten zouden zijn in Nederland (en dit is echt veel meer dan de feiten aangeven) op een bevolking van 1 miljoen Moslims zijn het nog steeds minder dan 1% gekke gasten, totaal niet vertegenwoordigend dus.
quote:
Hebben moslims nog steeds niet in gaten dat ze het zich in de wereld steeds onmogelijker maken door misplaatste respect af te dwingen voor aanhangers van een sprookjesboek met dito nog immer een gevaarlijke dooie gek met een kort lontje?
Op dit stukje trollen heb ik geen reply.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_42632262
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 07:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Even voorop gesteld. Wijlen Theo van G. was mijn vriend niet, zijn dood zag ik als een criminele afrekening, zowel Mohammed B. als Theo van G. zijn in mijn ogen criminelen.
²
Volgens mij ben je pas crimineel als je ook daadwerkelijk bent veroordeeld, of veroordeeld had kunnen worden, voor je daden en niet omdat iemand je beledigd
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 07:46:15 #68
3542 Gia
User under construction
pi_42632311
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 07:33 schreef FJD het volgende:

[..]

Je kan het ook als persoonlijke groei zien. Als je poppen van Mohammed mag verbranden omdat je moslims hebt verjaagd, mogen wij (of de Amerikanen) dan ook Duitse poppen verbranden?

Het feest moet gewoon blijven idd, het blijft een feestsdag.
Gewoon een Duitse pop niet, natuurlijk, maar een Hitlerpop zie ik geen probleem in.

Hoewel neo-nazi's dat ook niet zo fijn zullen vinden, natuurlijk. Want die vereren Hitler nog steeds.

Stel dat er hier een traditioneel feest was met een Hitlerverbranding/ophanging of zo. En dat feest wordt al sinds 1945 gevierd. Maar neo-nazi's willen dat afgeschaft zien, omdat zij zich er door aangevallen/beledigd voelen. Zou je dat dan ook doen?

En ja, dat kun je gerust vergelijken. Nazi's zijn aanhangers van Hitler, ook al is het geen geloof. Moslims zijn aanhangers van Mohammed. Beide hebben oorlog gevoerd en verloren. Dus voor beide overwinningen mag gefeest worden.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 07:49:27 #69
3542 Gia
User under construction
pi_42632319
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 07:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Even voorop gesteld. Wijlen Theo van G. was mijn vriend niet, zijn dood zag ik als een criminele afrekening, zowel Mohammed B. als Theo van G. zijn in mijn ogen criminelen. Maar vergeet niet dat Mohammed B. slechts een individu is, ik heb niet veel andere Moslims hetzelfde zien doen, zelfs als er pakweg 100 van dit soort gasten zouden zijn in Nederland (en dit is echt veel meer dan de feiten aangeven) op een bevolking van 1 miljoen Moslims zijn het nog steeds minder dan 1% gekke gasten, totaal niet vertegenwoordigend dus.
Maar die kleine groep gekken weet het toch voor elkaar te krijgen dat de hele wereld zwicht voor terreur. En uit postings in dit topic ben je daar wel blij mee.

Die Spanjaarden schaffen die mohammedverbranding niet af uit respect voor de Islam, maar puur uit angst voor terreur.
pi_42632338
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 07:46 schreef Gia het volgende:
Maar neo-nazi's willen dat afgeschaft zien, omdat zij zich er door aangevallen/beledigd voelen. Zou je dat dan ook doen?
Ja. Met als verschil dat ik het niet af zou schaffen vanwege de neo-nazis maar omdat ik graag wil geloven dat ik in een samenleving leef die zich niet schuldig maakt aan barbaarse gebruiken. Natuurlijk blijft het slechts een pop maar er wordt wel een vergelijking gemaakt.

Kortom, verbrandingen van poppen horen niet thuis in een moderne samenleving. Het feest daarentegen wel, je historie mag gevierd worden, net als dat je je als land ook kan schamen voor je historie.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 08:08:30 #71
13462 BansheeBoy
pi_42632438
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 07:49 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar die kleine groep gekken weet het toch voor elkaar te krijgen dat de hele wereld zwicht voor terreur. En uit postings in dit topic ben je daar wel blij mee.
Waar laat ik dit blijken? En kom niet opdraven met dat ik blij ben dat ze nu stoppen met het bespotten van Mohammed vrede zij met hem, dat heeft niks met terreur te maken, maar met respect en eerbied.
quote:
Die Spanjaarden schaffen die mohammedverbranding niet af uit respect voor de Islam, maar puur uit angst voor terreur.
Dat is hun probleem, ik zie het als een nobele daad, een teken van respect en eerbied.

²
pi_42633357
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 08:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waar laat ik dit blijken? En kom niet opdraven met dat ik blij ben dat ze nu stoppen met het bespotten van Mohammed vrede zij met hem, dat heeft niks met terreur te maken, maar met respect en eerbied.
[..]

Dat is hun probleem, ik zie het als een nobele daad, een teken van respect en eerbied.

²
Alleen uit respect voor de overtuiging van de moslims denk ik, niet uit eerbied voor mohammed (de duivel hale hem).
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:34:14 #73
13462 BansheeBoy
pi_42633780
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:11 schreef buachaille het volgende:

[..]

Alleen uit respect voor de overtuiging van de moslims denk ik, niet uit eerbied voor mohammed (vrede zij met hem).
Geeft niet, met dat 1ste ben ik blij.

²
pi_42633847
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 17:37 schreef Mutant01 het volgende:
Ik snap niet waarom de Spanjaarden dit afschaffen, al eeuwen doen ze het, en er is ook nooit over gehuild door de moslimlanden. Spanje heeft als buurland zelfs een moslimland, die klagen er ook nooit over. Het gaat al eeuwen goed, beetje vreemd om het nu ineens af te schaffen.
Ik snap het ook niet zo goed. Misschien dat ze bedreigd zijn?
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 17:37 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je doet niet alleen als een griezel maar je bent blijkbaar werkelijk een griezel.
Mee eens. Gelly is een engerd.
pi_42633927
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 22:36 schreef oheng het volgende:

[..]

De spanjaarden hebben het volste recht om het einde van de aggressie oorlog van de moslims te vieren. Het Iberische schiereiland werd onaangekondigd en zonder provocatie aangevallen.
Naa, het was een bevrijdingsactie van het kalifaat, die voortkwam uit het feit dat men in Spanje destijds geen vrijheid van godsdienst kende. De Spanjaarden werden door hun katholieke overheersers wreed onderdrukt.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')