quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:02 schreef Domo-Kun het volgende:
wat voor supermarkt ga jij?
Zuurkool Hawai met rookworts
ik vrees het wel jaquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:06 schreef EL_REY het volgende:
aldi paupert
Oja. Of je worts lust.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:48 schreef Snelkookbami het volgende:
Wat? (sublieme hint)
ik had hem niet gekocht!@@!!!!EINSA!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:50 schreef robert-dirksen het volgende:
Weggooien er zit giv in !!!
Dus erop stampen mag je ook niet?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had hem niet gekocht!@@!!!!EINSA!
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:55 schreef MosPos het volgende:
Rookworts...
Ik ga thuis ook ff photoshoppe met producten![]()
Dom wijf dus.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:28 schreef NrSiX het volgende:
![]()
collega vroeg waarom ik moest lachen.. ze vond het zelf niet zo grappig
![]()
eneeheneeehe, stiekem foto's maken in een winkel he !quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had hem niet gekocht!@@!!!!EINSA!
iedereen keek welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:06 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
eneeheneeehe, stiekem foto's maken in een winkel he !
ja en ik kan een koprolquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:09 schreef Fetai het volgende:
Hawaï kan met 1 i geschreven worden mijn vrind, mits er een ï gebruikt wordt.![]()
ja maar dat is er in dit geval toch niet, schele homo, dus minder fout is het nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:09 schreef Fetai het volgende:
Hawaï kan met 1 i geschreven worden mijn vrind, mits er een ï gebruikt wordt.![]()
Klacht: TS koop een betere cameraquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:12 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja maar dat is er in dit geval toch niet, schele homo, dus minder fout is het niet![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
www.pearle.nl![]()
en nu weg voordat ik stamppot van je maak![]()
handig ja als je den boodschappers gaat doenquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
handig ja als je den boodschappers gaat doen
je moet het doen met een gsm cam foto
de hawai? of de worts?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:47 schreef PeZu het volgende:
nu begin ik met toch af te vragen, hoe het zal smaken
aub niet in dit topicquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:07 schreef opgebaarde het volgende:
kut maikuul
wil jij beweren dat maikuul niet achter die fout zit of dat hij niet de oorzaak ervan is dan?quote:
nee man hij pwnt de lollergroentes en komt helegaar niet in de buurt van de klant & kaar maaltijdersquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wil jij beweren dat maikuul niet achter die fout zit of dat hij niet de oorzaak ervan is dan?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |