quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:02 schreef Domo-Kun het volgende:
wat voor supermarkt ga jij?
Zuurkool Hawai met rookworts
ik vrees het wel jaquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:06 schreef EL_REY het volgende:
aldi paupert
Oja. Of je worts lust.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:48 schreef Snelkookbami het volgende:
Wat? (sublieme hint)
ik had hem niet gekocht!@@!!!!EINSA!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:50 schreef robert-dirksen het volgende:
Weggooien er zit giv in !!!
Dus erop stampen mag je ook niet?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had hem niet gekocht!@@!!!!EINSA!
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:55 schreef MosPos het volgende:
Rookworts...
Ik ga thuis ook ff photoshoppe met producten![]()
Dom wijf dus.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:28 schreef NrSiX het volgende:
![]()
collega vroeg waarom ik moest lachen.. ze vond het zelf niet zo grappig
![]()
eneeheneeehe, stiekem foto's maken in een winkel he !quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had hem niet gekocht!@@!!!!EINSA!
iedereen keek welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:06 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
eneeheneeehe, stiekem foto's maken in een winkel he !
ja en ik kan een koprolquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:09 schreef Fetai het volgende:
Hawaï kan met 1 i geschreven worden mijn vrind, mits er een ï gebruikt wordt.![]()
ja maar dat is er in dit geval toch niet, schele homo, dus minder fout is het nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:09 schreef Fetai het volgende:
Hawaï kan met 1 i geschreven worden mijn vrind, mits er een ï gebruikt wordt.![]()
Klacht: TS koop een betere cameraquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:12 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja maar dat is er in dit geval toch niet, schele homo, dus minder fout is het niet![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
www.pearle.nl![]()
en nu weg voordat ik stamppot van je maak![]()
handig ja als je den boodschappers gaat doenquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
handig ja als je den boodschappers gaat doen
je moet het doen met een gsm cam foto
de hawai? of de worts?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:47 schreef PeZu het volgende:
nu begin ik met toch af te vragen, hoe het zal smaken
aub niet in dit topicquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:07 schreef opgebaarde het volgende:
kut maikuul
wil jij beweren dat maikuul niet achter die fout zit of dat hij niet de oorzaak ervan is dan?quote:
nee man hij pwnt de lollergroentes en komt helegaar niet in de buurt van de klant & kaar maaltijdersquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wil jij beweren dat maikuul niet achter die fout zit of dat hij niet de oorzaak ervan is dan?![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:15 schreef opgebaarde het volgende:
nah, misschien was het maikuul niet, dan had er wel roflzuurkool gestaan
Het spijt me PeZu, kan je het me vergeven?
Dan zou er hebben gestaan: "Hendig sjieke roflkools Hawaaai met lollerworts, boh gek"quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:07 schreef opgebaarde het volgende:
kut maikuul
Best lekker hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vrees het wel ja
ik durfde alleen niet verder te lezen![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:34 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Best lekker hoor.
Wij maken meestal zuurkoolschotel.
Doen we ook rozijnen en ananas bij![]()
The Man Ánd The Legend comes in 1 handy packagequote:
en toch denk ik niet dat ik het ga kopenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:39 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
The Man Ánd The Legend comes in 1 handy package![]()
Nahh, gewoon zelf maken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
en toch denk ik niet dat ik het ga kopen![]()
thanks, lijkt me heerlijk behalve dan van dat pureequote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nahh, gewoon zelf maken.
1 Pak zuurkool, 1 halve zak krenten/rozijnen 1 beschuit(kan ook 2) een blikje ananas plakjes en natuurlijk gehakt.
Ananas in stukjes snijden.
Krenten/Rozijnen in lauw warm water laten wellen (zorgt ervoor dat ze niet uitdrogen.)
Aardappelpuree
Roomboter.
Gehakt.
Doe de gehakt even voor braden zodat het mooi rul is.
Doe dan de gehakt in een ovenschaal. (deze wel even invetten natuurlijk)
Daarover heen de zuurkool en de rozijnen/krenten + ananas stukjes.
Dit af dekken met de puree.
Doe dan het beschuit kruimelen over de puree.
En als finishing Touch: een paar beste plakken roomboter erover heen gooien.
En dan 30 minuten in de oven op 200graden (hete lucht).
Heerllijk![]()
![]()
Tsja, je kan het dan ook met aardappel schijfjes doen, maar dat is dan meteen heel anders. Meer aardappel andersquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
thanks, lijkt me heerlijk behalve dan van dat puree![]()
daar zat ik zelf ook al aan te denkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:02 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tsja, je kan het dan ook met aardappel schijfjes doen, maar dat is dan meteen heel anders. Meer aardappel anders![]()
Geen worts?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nahh, gewoon zelf maken.
1 Pak zuurkool, 1 halve zak krenten/rozijnen 1 beschuit(kan ook 2) een blikje ananas plakjes en natuurlijk gehakt.
Ananas in stukjes snijden.
Krenten/Rozijnen in lauw warm water laten wellen (zorgt ervoor dat ze niet uitdrogen.)
Aardappelpuree
Roomboter.
Gehakt.
Doe de gehakt even voor braden zodat het mooi rul is.
Doe dan de gehakt in een ovenschaal. (deze wel even invetten natuurlijk)
Daarover heen de zuurkool en de rozijnen/krenten + ananas stukjes.
Dit af dekken met de puree.
Doe dan het beschuit kruimelen over de puree.
En als finishing Touch: een paar beste plakken roomboter erover heen gooien.
En dan 30 minuten in de oven op 200graden (hete lucht).
Heerllijk![]()
![]()
met worts heh!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:17 schreef Sapstengel het volgende:
Zuurkool Hawai.
Volgens mij is Nederland het enige land ter wereld waar ze die gerecyclede kots eten.
Bedankt voor mn nieuwe sigquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:29 schreef Cinch het volgende:
[..]
Dan zou er hebben gestaan: "Hendig sjieke roflkools Hawaaai met lollerworts, boh gek"
En dat past niet op de etikets, je weet![]()
Wtf heb ik daarmee te maken ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:07 schreef opgebaarde het volgende:
kut maikuul
Supermarkt - Maikuuulquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf heb ik daarmee te maken ?
Jong zeg
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:02 schreef Domo-Kun het volgende:
wat voor supermarkt ga jij?
Zuurkool Hawai met rookworts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |