abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:47:56 #157
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_96288867
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Sterker nog. Je leert er ook beter golFen van. :P
Fuck, die fout maak ik nou altijd he :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_96288942
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:47 schreef sanger het volgende:

[..]

Als hij al langere tijd op Par-3 banen loopt dan heb je best kans dat hij per direct al op zou kunnen gaan.
Dat weet de pro wel in te schatten. Voor mij wel heel erg lang geleden maar ik zou bijvoorbeeld ook eerst even met de pro de holes gaan lopen die je moet spelen als die mogelijkheid er is.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:55:43 #159
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96289148
quote:
Fuck, die fout maak ik nou altijd he :')
Ik ook, het is ook een compleet logische fout. Maakt het niet minder fout, maar ik moet mezelf ook regelmatig corrigeren.

Ik ga trouwens zondag met een vriendschappelijk wedstrijdje meedoen, speel met de pa van m'n vriendin. Denk dat het een goed plan is van de voren ff op de drivingrange te gaan staan :P

quote:
Als hij al langere tijd op Par-3 banen loopt dan heb je best kans dat hij per direct al op zou kunnen gaan.
Tja, de Par 3 holes waar ik examen op deed waren heel anders dan de Par 3 baan waar ik op oefende. Holes waren een stuk langer ook. En dan ga je fouten maken omdat je graag verder wil staan. De grootste pitfall bij je examen is die frustratie als het misgaat, dan ga je krampachtig spelen en verneuk je het zo als je niet uitkijkt. Ik zou echt voor lessen gaan in ieder geval.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96289183
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:55 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik ook, het is ook een compleet logische fout. Maakt het niet minder fout, maar ik moet mezelf ook regelmatig corrigeren.

Ik ga trouwens zondag met een vriendschappelijk wedstrijdje meedoen, speel met de pa van m'n vriendin. Denk dat het een goed plan is van de voren ff op de drivingrange te gaan staan :P
Even in slaan is altijd goed. Niet te lang. Paar ballen voor elke slag misschien even putten.
En gaan.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:58:51 #161
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96289246
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:56 schreef Godtje het volgende:
Even in slaan is altijd goed. Niet te lang. Paar ballen voor elke slag misschien even putten.
En gaan.
Putten komt wel goed. Probleem is dat het lang geleden is dat ik les had, en ik sindsdien weer meer gaan 'hockeyen' als ik een golfslag moet maken. Moet eigenlijk ook eens wat les nemen, ook omdat ik wil leren met een driver te slaan. Dat lukt me nu niet.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:58:59 #162
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_96289252
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:56 schreef Godtje het volgende:

En gaan.
Even pitchen, chippen en putten, een paar volle slagen en dan de baan in.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_96289280
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:58 schreef Catbert het volgende:

[..]

Putten komt wel goed. Probleem is dat het lang geleden is dat ik les had, en ik sindsdien weer meer gaan 'hockeyen' als ik een golfslag moet maken. Moet eigenlijk ook eens wat les nemen, ook omdat ik wil leren met een driver te slaan. Dat lukt me nu niet.
Nou ja ik speel al te lang maar juist putten is waar je de winst pakt. ;)
Is de green snel, traag, hobbelig, etc etc

Ik durf te zeggen de belangrijkste oefenslagen voor je de baan in gaat
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:03:41 #164
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96289418
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:59 schreef Godtje het volgende:
Nou ja ik speel al te lang maar juist putten is waar je de winst pakt. ;)
Is de green snel, traag, hobbelig, etc etc

Ik durf te zeggen de belangrijkste oefenslagen voor je de baan in gaat
Mee eens hoor, shortgame is 50% van het spel, maar toch gaat het daar bij mij niet echt op mis :) Maar je hebt wel een punt, ik ga zorgen dat we ruim op tijd zijn zodat we even in kunnen slaan, incluus wat oefenputts.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:11:23 #165
65960 sanger
pi_96289707
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:55 schreef Catbert het volgende:
Tja, de Par 3 holes waar ik examen op deed waren heel anders dan de Par 3 baan waar ik op oefende. Holes waren een stuk langer ook. En dan ga je fouten maken omdat je graag verder wil staan. De grootste pitfall bij je examen is die frustratie als het misgaat, dan ga je krampachtig spelen en verneuk je het zo als je niet uitkijkt. Ik zou echt voor lessen gaan in ieder geval.
Volgens mij is het examen ook op Par-4 holes ;)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:12:18 #166
65960 sanger
pi_96289735
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mee eens hoor, shortgame is 50% van het spel, maar toch gaat het daar bij mij niet echt op mis :) Maar je hebt wel een punt, ik ga zorgen dat we ruim op tijd zijn zodat we even in kunnen slaan, incluus wat oefenputts.
Welke baan ga je?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:42:40 #167
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96290778
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:11 schreef sanger het volgende:
Volgens mij is het examen ook op Par-4 holes ;)
Oeh, dat zou best eens kunnen :P Het is al weer even geleden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:12 schreef sanger het volgende:
Welke baan ga je?
De Haar.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:54:58 #168
65960 sanger
pi_96291215
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Oeh, dat zou best eens kunnen :P Het is al weer even geleden.

In Spaarnwoude in ieder geval wel :) Al is het examen wel aangepast met ingang van dit jaar.

Je moet in Spaarnwoude 3 Par-4 holes lopen en binnen 21 slagen. Lukt dat niet mag je een vierde hole doen.

quote:
De Haar.
Ken ik niet :P
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:57:52 #169
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96291301
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:54 schreef sanger het volgende:
In Spaarnwoude in ieder geval wel :) Al is het examen wel aangepast met ingang van dit jaar.

Je moet in Spaarnwoude 3 Par-4 holes lopen en binnen 21 slagen. Lukt dat niet mag je een vierde hole doen.
Ja, zo ging dat bij ons ook, alleen dan in lelykstad. Rotbaan ook.

quote:
Ken ik niet :P
Tot nu toe de mooiste baan die ik gezien heb.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:03:18 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_96291486
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:42 schreef Catbert het volgende:

De Haar.
Leuke 9-holes baan. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:23:20 #171
65960 sanger
pi_96292241
Jammer van de handicap vereiste :P Voor mij dus nog niet te spelen :D
pi_96292623
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:45 schreef sanger het volgende:

[..]

Wat doe je op een wat langere Par-3 baan gemiddeld genomen?

Als je die wel goed afgaan zou ik losse lessen nemen en dan je pro je voor de GVB laten doen. Niet zo een weekend iig, dan wordt je het truukje geleerd. Van lessen leer je beter golfen.
Ik doe een par 3 baan nu in gemiddeld 50-60 slagen: totaal nog niet naar wens dus. Vooral op de green verlies ik veel slagen waarbij ik soms 3 slagen of meer nodig heb om te putten :)

Ik wilde dus niet alleen een GVB-weekend gaan doen, maar daaraan voorafgaand ook nog een starterscursus zoals http://www.5voor50.nl/ om mijn techniek te verbeteren. Als dat allemaal naar wens gaat dan zou ik nog een GVB-cursusweekend pakken, of is dit geen handige opmars en kan ik beter meteen voor een volledige GVB-cursus gaan en die verkorte cursus laten schieten?
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:12 schreef Godtje het volgende:
Ik ben nooit voorstander van een spoedcursus. Niet voor GVB niet voor auto examen, etc etc.

Volgens mij moet het er om gaan dat je wilt leren golfen en het logisch gevolg is dat je je GVB weet te halen.

Niet je wilt je GVB halen dus snel even een paar lessen.

Als je lessen krijgt met persoonlijke aandacht kom je denk ik veel verder in een beperkte periode.
Het is echt binnen een paar weken te doen. Nu gaan lessen en oefenen en je kan zeker in Juli voor je GVB gaan.
Heb je eventueel nog aanraders qua cursussen, of wellicht waar ik op moet letten voor de aanvraag van een dergelijke cursus? :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:05 schreef Catbert het volgende:
Ik zou niet voor een GVB weekend gaan en gewoon les nemen. Ik heb zelf bij http://www.flogolf.nl/ gelest en dat beviel me erg goed. Dikke kans dat je jezelf toch het e.e.a. aangeleerd hebt kwa houding wat niet helemaal klopt (zelf ook last van, m'n hockeyswing verneukt m'n golfswing) en dat kan je aardig opbreken tijdens je praktijkexamen, je loopt dan wel op een 'grote' baan.
Dat is ook in Soest dus lekker in de buurt en niet eens erg duur :)
pi_96292626
De Haar is inderdaad een leuke baan.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:50:17 #174
65960 sanger
pi_96293144
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:34 schreef Misan het volgende:
Ik doe een par 3 baan nu in gemiddeld 50-60 slagen: totaal nog niet naar wens dus. Vooral op de green verlies ik veel slagen waarbij ik soms 3 slagen of meer nodig heb om te putten :)
Op de meeste banen zijn de puttinggreens gratis om te oefenen ;)

quote:
Ik wilde dus niet alleen een GVB-weekend gaan doen, maar daaraan voorafgaand ook nog een starterscursus zoals http://www.5voor50.nl/ om mijn techniek te verbeteren. Als dat allemaal naar wens gaat dan zou ik nog een GVB-cursusweekend pakken, of is dit geen handige opmars en kan ik beter meteen voor een volledige GVB-cursus gaan en die verkorte cursus laten schieten?
Als je die 5 voor 50 wilt doen dan heb ik daar nog bonnen voor die ik niet meer ga gebruiken. Als je interesse hebt PM me maar (anderen mogen natuurlijk ook :P).

quote:
Heb je eventueel nog aanraders qua cursussen, of wellicht waar ik op moet letten voor de aanvraag van een dergelijke cursus? :)
Ik ga losse lessen nemen en dan in overleg met de pro bepalen wanneer ik voor GVB ga. Voordeel is dat het echt op mij is toegespitst en intensiever.
pi_96298848
Zo terug van eerste keer DR dit seizoen. :)
Op naar de single handicap. Die moet weer eens terug komen. ;(
pi_96301518
Hulp nodig!!

Ons bedrijf wil graag gaan golfen. Alleen met de mensen die kunnen golfen in dit geval.
Dus geen clinic waar elke medewerker wat les krijgt maar echt de baan in met de mensen die minimaal GVB hebben.

Ons bedrijf is gevestigd in de omgeving Utrecht dus in die regio zoek ik eigenlijk de leukste baan.
Dus graag:

1: Een volledige baan, 18 holes en geen par 3/4 baan.
2: Een mooie baan uiteraard ;)
3: Een baan die mensen accepteert tegen greenfee vanaf gvb.

Banen met minimale handicap eisen zoals Hilversumsche, kennemer, Noordwijk, etc vallen dus helaas af.

Hebben jullie een idee? Het mag wel een stukje rijden zijn maar bijvoorbeeld Limburg, Groningen. etc zou wel erg ver worden.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:11:56 #177
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96301675
http://www.golfbaannaarderbos.nl/ is wel okay, kun je ook met alleen een GVB terecht. Hebben 4 9-holes lussen die je zelf kunt combineren. Het is niet de allermooiste baan, maar zeker niet de lelijkste (da's die bij Lelystad vermoed ik) en je kunt er zonder lidmaatschap of handicap terecht.
pi_96302027
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:11 schreef Catbert het volgende:
http://www.golfbaannaarderbos.nl/ is wel okay, kun je ook met alleen een GVB terecht. Hebben 4 9-holes lussen die je zelf kunt combineren. Het is niet de allermooiste baan, maar zeker niet de lelijkste (da's die bij Lelystad vermoed ik) en je kunt er zonder lidmaatschap of handicap terecht.
Top tnx
En ik zat zelf te kijken naar

http://www.golfclubanderstein.nl/
en
http://www.dehogedijk.nl/

Ken ze beide niet maar even aan het googlen. Dit is dus gelijk mijn notitieblok :7

/edit
en deze blijft altijd een optie maar die heb ik al zo vaak gedaan
http://www.golfbaanspaarnwoude.nl/
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:27:56 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_96302322
Hoge Dijk (Olympus) ligt ongeveer aan de snelweg en vind ik niet echt een leuke baan. Vrij veel water ook.
Poef.....gone! ©golfer
pi_96302507
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:27 schreef golfer het volgende:
Hoge Dijk (Olympus) ligt ongeveer aan de snelweg en vind ik niet echt een leuke baan. Vrij veel water ook.
En als je moet kiezen tussen die en Spaarnwoude? Spaarnwoude ligt ook aan de snelweg of is dat niet vergelijken?
Aangezien je aangeeft dat het geen leuke baan is?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:35:57 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_96302580
Spaarnwoude ligt stukken meer beschut.
Spaarnwoude is natuurlijk vooral massa-golfen. Leuk om een paar keer te lopen, niet echt heel uitdagend of moeilijk.
Bijna iedereen heeft er wel eens gespeeld.
Poef.....gone! ©golfer
pi_96302636
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:35 schreef golfer het volgende:
Spaarnwoude ligt stukken meer beschut.
Spaarnwoude is natuurlijk vooral massa-golfen. Leuk om een paar keer te lopen, niet echt heel uitdagend of moeilijk.
Bijna iedereen heeft er wel eens gespeeld.
Ja Spaarnwoude ken ik te goed. Voor mij minder leuk.
Vandaar ook de vergelijking die ik vroeg. Voordeel is wel dat het idee is met gvb spelers te gaan dus we kunnen de normale 18 holes op.

Maar een andere baan die ik nog niet ken zou leuker zijn.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:44:12 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_96302871
Met alleen GVB heb je inderdaad niet zo vreselijk veel mogelijkheden in deze buurt.
Weet eigenlijk niet of die Burggolf banen ook GVB-ers toestaan?
Poef.....gone! ©golfer
pi_96303100
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:44 schreef golfer het volgende:
Met alleen GVB heb je inderdaad niet zo vreselijk veel mogelijkheden in deze buurt.
Weet eigenlijk niet of die Burggolf banen ook GVB-ers toestaan?
Dat is bijna geheel par 3 banen toch?
Zo te zien Veldhoven (eindhoven volgens google maps) niet.
Die zal ik morgen even verder onderzoeken.

Ik zie dat ze ook hebben.

Zaturday Golf Fever

* Zaterdagmiddag vanaf 15:00 uur
* 9 holes golf voor 25 euro
* 18 holes golf voor 35 euro

Dat zou nog best leuk kunnen zijn. Wel beetje laat eten.
Als we nog 4 uur moeten lopen. Misschien net te doen.

Al mag het eigenlijk ook wel wat meer kosten volgens mij van de baas.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:27:35 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_96304589
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:50 schreef Godtje het volgende:

Dat is bijna geheel par 3 banen toch?

Nee hoor. Ik heb regelmatig Purmerend gespeeld en dat zijn gewone 18 holes banen met allerlei combinatiemogelijkheden met in totaal 45 holes.

http://www.burggolf.nl/-CBSM-/golfbanen-new/purmerend/
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:39:02 #186
65960 sanger
pi_96305139
Burggolf staat GVB'ers gewoon toe :)

Mijn broer werkt er toevallig :P
pi_96314119
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:39 schreef sanger het volgende:

Mooi. Gaat op de lijst. :)
Verder gekeken en het stond inderdaad alleen wat onduidelijk op de site over het par3 gedeelte.
pi_96319406
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:39 schreef sanger het volgende:

De Par-3 van Burggolf Den Bosch is ook erg prima trouwens :Y
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:55:59 #189
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_96320649
burggolf :r
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:00:13 #190
65960 sanger
pi_96329895
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef Knuck-les het volgende:
burggolf :r
Hoezo dat? Purmerend is een erg mooie baan, veel chip en putt faciliteiten en een Par-3 baan.
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:27:58 #191
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_96336760
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:00 schreef sanger het volgende:

[..]

Hoezo dat? Purmerend is een erg mooie baan, veel chip en putt faciliteiten en een Par-3 baan.
Het zijn vaak banen die erg 'makkelijk' ontworpen zijn, er is totaal geen moeite gedaan om de holes een beetje er mooi uit te laten zien of uitdagend te maken (bunkers en water liggen op totaal de verkeerde plekken waar je toch niet komt of juist totaal de hole verpesten). Daarnaast zijn ze veeél te commercieel. Vaak genoeg wordt er voordat een (competitie)wedstrijd start nog even een vierbal GVB'ers de baan ingestuurd.

Ook zijn de prijzen in het restaurant belachelijk en zijn de leden nogal omhooggevallen.

Het onderhoud is trouwens wel goed. Zeker als je ziet hoeveel mensen de baan aan het omploegen zijn daar.
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:50:41 #192
65960 sanger
pi_96337648
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:27 schreef Knuck-les het volgende:
Het zijn vaak banen die erg 'makkelijk' ontworpen zijn, er is totaal geen moeite gedaan om de holes een beetje er mooi uit te laten zien of uitdagend te maken (bunkers en water liggen op totaal de verkeerde plekken waar je toch niet komt of juist totaal de hole verpesten).
Nu ben ik nog niet heel ervaren, maar in Purmerend heb ik die twee keer dat de 'echte' baan op was echt wel een uitdagende baan gezien....

quote:
Daarnaast zijn ze veeél te commercieel. Vaak genoeg wordt er voordat een (competitie)wedstrijd start nog even een vierbal GVB'ers de baan ingestuurd.
Burggolf is de exploitant van de banen, niet de vereniging die de wedstrijden organiseert (en de baan gewoon huurt). Daarnaast is het op die manier beter dan wat GMG deed toch :P

quote:
Ook zijn de prijzen in het restaurant belachelijk
Dat valt ook wel weer mee. Een lekker stukkie vlees met wat aardappeltjes en groenten zit op ca. ¤ 15- ¤ 17,50. Niet duur imo.

quote:
en zijn de leden nogal omhooggevallen.
Kan ik niet over oordelen.

quote:
Het onderhoud is trouwens wel goed. Zeker als je ziet hoeveel mensen de baan aan het omploegen zijn daar.
Net als op iedere baan volgens mij (tenzij een minimum hcp vereist is).
pi_96421785
En ik heb een nieuwe driver. Tenminste als hij bevalt.
Vanmiddag en morgen even testen op de DR.

vrijdag 6 mei 2011 @ 09:32:09 #194
65960 sanger
pi_96421951
Mooi ding hoor :Y

Ik heb een nieuwe set. Tenminste, hij is in bestelling :) Een Callaway Diablo Edge :)
pi_96422150
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 09:32 schreef sanger het volgende:
Mooi ding hoor :Y

Ik heb een nieuwe set. Tenminste, hij is in bestelling :) Een Callaway Diablo Edge :)
Nieuwe spullen zijn altijd leuk. :)
Ik laat vanmiddag weten hoe die heeft geslagen. Als ik er aan toe kom want officieel moet ik ook nog iets nuttigs doen (niet dat golf niet nuttig is).

Wanneer komt je set?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:09:38 #196
65960 sanger
pi_96422923
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 09:40 schreef Godtje het volgende:

[..]

Nieuwe spullen zijn altijd leuk. :)
Ik laat vanmiddag weten hoe die heeft geslagen. Als ik er aan toe kom want officieel moet ik ook nog iets nuttigs doen (niet dat golf niet nuttig is).

Wanneer komt je set?
Als het goed is van de week :) heb er wel al mee geslagen, althans hetzelfde model dan :P
  Official ESF Kreviewer vrijdag 6 mei 2011 @ 10:13:07 #197
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_96423036
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 09:32 schreef sanger het volgende:
Daar heb ik een Driver van. Heerlijk spul.

@Godt: ik had toch wel tenminste een 6.5 verwacht. B-).
pi_96423163
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Daar heb ik een Driver van. Heerlijk spul.

@Godt: ik had toch wel tenminste een 6.5 verwacht. B-).
Ik heb een 8.5 geen 9.5 :P
Verschillen zijn overigens minimaal meestal.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 6 mei 2011 @ 10:20:10 #199
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_96423246
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik heb een 8.5 geen 9.5 :P
Verschillen zijn overigens minimaal meestal.
Ik heb een 10.5, maar ik ben dan ook vrij newbie op de grote baan.
Maar lekker is dat hè, met zo'n nieuwe drivert ballen kapot slaan.
pi_96423353
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb een 10.5, maar ik ben dan ook vrij newbie op de grote baan.
Maar lekker is dat hè, met zo'n nieuwe drivert ballen kapot slaan.
Ik heb geen idee. ;( Ik moet nog. :P
Maar een driver blijft inderdaad een ding. Een hoop mensen faalangst op zo een ding en het is ook nooit mijn beste club geweest maar als die eenmaal gaat is het echt heerlijk!

Vorig jaar een arrogant rondje gespeeld waar ik inderdaad mezelf weer heb verbaasd met 3 driver slagen. Of eigenlijk die club die mij wist te verbazen. Zo ver en zo recht abnormaal/
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:15:02 #201
65960 sanger
pi_96425278
Mijn driver is ook verreweg mijn slechtste club :P Ik sla wel recht, redelijk ver (180+) alleen zijn het allemaal laagvliegers. Als ik wat hoogte weet te vinden kom ik nog veel verder.

Mijn golfmaatje heeft een Callaway Big Bertha en die heeft op de DR van Heemskerk over het hek geslagen laatst. Dat wil ik ook kunnen :P

Voorlopig hou ik het op mijn houten 3. Daar heb ik mezelf afgelopen weekend mee weten te verbazen.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:17:49 #202
65960 sanger
pi_96425380
Overigens, hebben jullie dat ook? Ik ben nu mooi bruin geworden door het mooie weer. Maar ik heb 1 witte hand :')
  Official ESF Kreviewer vrijdag 6 mei 2011 @ 11:59:10 #203
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_96427310
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:15 schreef sanger het volgende:
Mijn driver is ook verreweg mijn slechtste club :P Ik sla wel recht, redelijk ver (180+) alleen zijn het allemaal laagvliegers. Als ik wat hoogte weet te vinden kom ik nog veel verder.
Misschien dan toch een iets te weinig hoek qua driver gekocht voor jouw soort/kwaliteit slag. Ik ben niet uitzonderlijk goed, maar ik neem wel stukjes wolk mee als ik em lekker raak.
pi_96429172
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:17 schreef sanger het volgende:
Overigens, hebben jullie dat ook? Ik ben nu mooi bruin geworden door het mooie weer. Maar ik heb 1 witte hand :')
nu je het zegt wel ja :D
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:05:29 #205
65960 sanger
pi_96430042
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Misschien dan toch een iets te weinig hoek qua driver gekocht voor jouw soort/kwaliteit slag. Ik ben niet uitzonderlijk goed, maar ik neem wel stukjes wolk mee als ik em lekker raak.
Mwah, het moet toch echt richting de 15 gr. gaan wil ik een beetje airborne willen. Heb nog geen driver gezien met die loft :P
  Official ESF Kreviewer vrijdag 6 mei 2011 @ 14:01:03 #206
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_96432507
Dan doe je iets niet goed.
pi_96432615
Dit is geslagen door een pro met een 8.5
Dit is ook een vrij normale zo niet de perfecte vlucht vor een driver slag.

Veel hoger en lager wil je eigenlijk alleen als je er op speelt.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 6 mei 2011 @ 14:06:33 #208
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_96432748
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:03 schreef Godtje het volgende:
Dit is geslagen door een pro met een 8.5
Dit is ook een vrij normale zo niet de perfecte vlucht vor een driver slag.
[ afbeelding ]

Veel hoger en lager wil je eigenlijk alleen als je er op speelt.
Da's dus dik boven de wolken. Zelfs boven de berg. Zie plaatje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')