tussen de 0 ons (periode week je kent het wel) en de 10 ons maar over het algemeen 6 ons per weekquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:56 schreef vamperotica het volgende:
Hoeveel vallen jullie eigenlijk af per week? ( gezien vanaf week 1 zeg mar..)
Same as here.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:54 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Daar zit ook ik al weer een poosje,onder welke naam post jij daar?
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga niet erg goed deze week. Ook niet extreem slecht, maar afvallen doe ik niet denk ik.
Sollicitatiestress en gister een baan aangeboden gekregen en aangenomen!!! Dusss, a.s. maandag beginnen, discipline! Dan maar een nieuwe poging gaan doen.
Dankje! Jij gefeliciteerd met je streefgewichtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:39 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga niet erg goed deze week. Ook niet extreem slecht, maar afvallen doe ik niet denk ik.
Sollicitatiestress en gister een baan aangeboden gekregen en aangenomen!!! Dusss, a.s. maandag beginnen, discipline! Dan maar een nieuwe poging gaan doen.
ook jij gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:39 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik zit nu op mijn streefgewicht!
Dinsdag was mijn weegdag en ik ben 12.1 kg afgevallen.
Ook heb ik het boekje uit,ik ben wel weer met week 1 begonnen maar dan met meer eten.
Ik ben in mijn eerste week 1.7 kg afgevallen ondanks het zondigen!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:56 schreef vamperotica het volgende:
Hoeveel vallen jullie eigenlijk af per week? ( gezien vanaf week 1 zeg mar..)
Als het op 1 schaaltje is, voor 1 persoon, zou ik zeggen een klein eetlepeltje?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:44 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Hoeveel yoghurtdressing moet je eigenlijk op het bakje rauwkost dumpen?![]()
Snoepen doe ik niet echt, maar ik eet wel snel nog een boterham extra. Maar goed, ik ben benieuwd. We zullen het wel zien. Ik zal het boek morgen binnen hebben en dan ga ik maandag beginnen!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:49 schreef Brighteyes het volgende:Dat wilde ik net gaan voorstellen. Dat is toch de beste graadmeter of je het wel of niet wil gaan doen, Gewoon eens het boek lezen, een week bekijken etc. etc.
En voor die 13 euro... ach, die versnoep ik anders zo in een maand.
Hier wordt het ritme ook weer opgepakt, en de dagen anders invullen dat herken ik wel. Zo neem ik wel eens een boterham ipv 2 krekkers, of doen we wat anders met het avondeten, maar wel even gezond enzo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:18 schreef Martineke het volgende:
wij zitten nu in week 7 alweer. manlief is 11.8 kg afgevallen tot nu toe
en ik 10.4
manlief moet er nog 10 kg afkrijgen, en ik nog maar liefst 18heb mezelf de tijd gegeven tot mijn verjaardag, dan moet ik gewoon 80 wegen! (en dat is in mei volgend jaar)
wij merken wel dat we steeds minder zin hebben om de menu's te volgen. wij doen ook weleens dagen op onze eigen (met ideeen van sb) manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |