Ik wou het net zelf doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik denk ik maak de nieuwe omdat pcfreak te lui is![]()
Mwah, ik zou geen terminale ziekten in de TT zetten.quote:
okquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah, ik zou geen terminale ziekten in de TT zetten.
Nee joh, gek, tis kwart voor vier.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Laat je fantasie er maar op los dan meid![]()
Ok!quote:
kleren mogen uitblijvenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ok!
*kleren aantrekt en naar buiten rent..
Nee, ik ga wel slapen..
Gezellig !quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
kleren mogen uitblijven
![]()
nb is dood
nu ben ik maar hier
met zo'n tt eerder gezwelligquote:
koeliejoeliequote:
X |__ |__quote:
wij winnen!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
X |__ |__
__|_X |__
... |.... |X
Ik win![]()
ja, jij ook!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Gefeliciteerd !
ja en nu?quote:
Jottem !quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en nu?
zijn we beide winnaars op fok![]()
mooi woord is dat toch ookquote:
mag het niet beide?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Zullen we gewoon voortaan hier posten ipv NB ?
nee en neequote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
mag het niet beide?
en kunnen we niet een plan bedenken zodat jottem het nieuwe ding word?
mag ik ja en neequote:
Dat NB dicht is hoeft niet te betekenen dat je elders mag baggeren natuurlijk. *wijst naar R&P.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
mag ik ja en nee
want jottem is het toch niet eigelijk
Wat is het verschil tussen dat wij hier slowchatten, of andere mensen ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat NB dicht is hoeft niet te betekenen dat je elders mag baggeren natuurlijk. *wijst naar R&P.
anders lees je het topic nog eens doorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat NB dicht is hoeft niet te betekenen dat je elders mag baggeren natuurlijk. *wijst naar R&P.
ja ook dat jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen dat wij hier slowchatten, of andere mensen ?
Zo bedoel ik het helemaal niet, het ging over een topic in erenpee waarin pezu had gereageerd :8.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen dat wij hier slowchatten, of andere mensen ?
waarin ik zou baggeren nietwaar?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het helemaal niet, het ging over een topic in erenpee waarin pezu had gereageerd :8.
Karateschop.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:09 schreef JDude het volgende:
Och gut, de baggerkinders hebben BeF ontdekt?
Sterker nog, de baggerkinders hebben BeF uitgevonden!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:09 schreef JDude het volgende:
Och gut, de baggerkinders hebben BeF ontdekt?
Niet, dat was een modje! Ken je klassiekersquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sterker nog, de baggerkinders hebben BeF uitgevonden!
Dat is mazzel hebbenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Karateschop.
Je verslapen voor je oppasbeurt, maar dat de afspraak waardoor je moest oppassen niet doorgaat, is dat helderziend?
Dus moderators zijn per definitie kwaliteitsusers? uchebiogarderemlofucheuchequote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet, dat was een modje! Ken je klassiekers
Stik voorzichtig heh.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dus moderators zijn per definitie kwaliteitsusers? uchebiogarderemlofucheuche
DirkH om precies te zijnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet, dat was een modje! Ken je klassiekers
Hallo, donkerharig klein opdondertje.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:49 schreef Memento-Mori het volgende:
hoi
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hallo, donkerharig klein opdondertje.
OP?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bijna, Havoc.
Het staat verdammt noch mal in de OP!
Ik heb er laatst een keer een spelfout uitgehaald die er denk al vanaf het begin van deze OP inzatquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
OP?
die lap text in de eerste post die niemand leest bedoel je?
whehehehe, ach boeie, ik sta er toch niet met een quote in ofzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb er laatst een keer een spelfout uitgehaald die er denk al vanaf het begin van deze OP inzat
Plezier!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:42 schreef Janetje het volgende:
Hoi, tests overleefd, vertrek nu naar Aken.
Dag liefjes.
Dank je.. en op je berichtje: De 20equote:
Duidelijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dank je.. en op je berichtje: De 20e![]()
*schietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:58 schreef rompompom het volgende:
*voorzichtig om de hoek kijkt
Doe maar een fles whiskey.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:21 schreef mcDavid het volgende:
*biertje geeft aan Mt.
Prima, als er maar veel alcohol in zit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een beetje Jagermeister staan, is dat ook goed?
Aangevuld met een knuffel [afbeelding]
Jazeker!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:46 schreef Mokster het volgende:
Jawel!
*Spiritus aangeeftquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Prima, als er maar veel alcohol in zit.
Doe legoland de groeten!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:31 schreef JDude het volgende:
Ajuus weer, ik ben naar Denemarken!
Zie de TS.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:31 schreef Dagonet het volgende:
Wat is dit voor een kuttitel?
Het niveau van BeF daalt de laatste tijd.quote:
Met rasse schreden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het niveau van BeF daalt de laatste tijd.
Tijd voor kwaliteit.quote:
Ik ben er al.quote:
En ik.quote:
Een enorme vooruitgang al.quote:
Wie missen we nog verder?quote:
c_c en J, onder andere.quote:
C.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
c_c en J, onder andere.
Ow en Lits, die is hier ook steeds minder te vinden.
RIP voor de nabestaanden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:47 schreef Misstique het volgende:
Al een tijdje, server van Lits heeft het begeven.
Zakdoekje leggen, niemand zeggen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:48 schreef Misstique het volgende:
*snif
Aaahhhh, de geneugten van het boerenland.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:50 schreef Misstique het volgende:
Liever busketrap.
Zegt me ook niets lief. Ik kom uit de grote stad he.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:52 schreef Misstique het volgende:
Stand in de mand dan.
'Stand in de mand en de bal die is voooorrrr......"quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zegt me ook niets lief. Ik kom uit de grote stad he.
Aaaaaahhh, flashback naar de 1e klas lagere school.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
'Stand in de mand en de bal die is voooorrrr......"
En dan in de lucht gooien, iemand naam roepen en heul hard wegrennen, totdat de bal gepakt is door de juiste persoon..
Dus. Niks boerenland.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Aaaaaahhh, flashback naar de 1e klas lagere school.
Busketrap wel.quote:
Dat jij nou in elitaire kringen bent opgegroeid, betekent niet dat het niet in het westen werd/wordt gespeeld.quote:
Tisset dan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat jij nou in elitaire kringen bent opgegroeid, betekent niet dat het niet in het westen werd/wordt gespeeld..
It's why ya love me.quote:
Euhrm.. no actually not.quote:
Oh? Waarom dan wel?quote:
Geen idee eigenlijk.quote:
quote:
Dat was gemeen.quote:
Immer.quote:
Da's lief. Maar zo ben je en da's één van de vele redenen da'l van je hou.quote:
En terecht.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's lief. Maar zo ben je en da's één van de vele redenen da'l van je hou..
Ja, natuurlijk, volgaarne.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:08 schreef Misstique het volgende:
Skuttelen?
Pech. Te laat nu.quote:
Ik was even bezig ja.quote:
Yeah right. Beetje SC'en in Med.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik was even bezig ja.. Drukke FA-zaken enzulcks.
Zeg ik, FA zaken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yeah right. Beetje SC'en in Med..
Verkeerde prioriteiten.quote:
Eigenlijk wel ja.quote:
Ja ren maar!quote:
Dat moet ook, hard aan het werk.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:27 schreef Dagonet het volgende:
Maar wat is het nouhou!
Nu ben ik de hele nacht wakker..
Ja tuurlijk! Verstoppertje met een voetbal en je hebt zoveel tijd om te verstoppen als het kost voor de zoeker om de bal terug te krijgen op de afgesproken plek na het wegtrappen. En de zoeker moest oppassen dat-ie niet te lang weg bleef van de buut-plek, want dan was de bal weer weggetrapt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:25 schreef Misstique het volgende:
rpp! Jij kent het ook hè?
Nostalgie.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Verstoppertje met een voetbal en je hebt zoveel tijd om te verstoppen als het kost voor de zoeker om de bal terug te krijgen op de afgesproken plek na het wegtrappen. En de zoeker moest oppassen dat-ie niet te lang weg bleef van de buut-plek, want dan was de bal weer weggetrapt.
Alleen heette het hier buutbal geloof ik.
Kan je nagaan, het bestond al in de eerste wereldoorlog. Jij bent gewoon wereldvreemdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:30 schreef Dagonet het volgende:
Zegt me nog steeds niets.
En google maakte me ook al niets wijzer, die verwees me naar het forum van yvonne.
Too true.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:46 schreef rompompom het volgende:
[insert Rivella slogan]
Het is het enige wat in me opkomt bij het woord 'vreemd'. Rivella. Goeie marketing, wel. Met die reclame van die volledig gebodypainte gozer in een ouwevrouwenbroodjeszaakquote:
Ahuh! En dat terwijl het een volledig zelfstandig bedrijf is. Eén van de weinigen die nog niet is overgenomen door Coca-Cola.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:08 schreef Misstique het volgende:
Dat zijn idd de beste reclames, degene die je onthoudt en ook nog eens associeert met het juiste produkt.
Het is een familiebedrijf; die zijn nooit zo happig op overnames en hebben doorgaans weinig te maken met Stork-achtige aandeelhouders.quote:
Jamaar... de friendship is tof!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee. En die knakkers zijn gewoon failliet gegaan.
Ja, maar wellicht met een iets mindere kut-TTquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
Zodat we eerder bij het volgende kuttopic zijn?
Zoiets?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar wellicht met een iets mindere kut-TT
Ja, maar dat had nu nog niet gehoeven. Nu heeft die kwast alleen maar extra lol dat we het hebben veranderd.quote:
Vies hè?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:10 schreef cerreur het volgende:
Bah, bah en nog eens bah.
Laap slekkerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:11 schreef Misstique het volgende:
Tijd voor bed.
Ik heb die documentaires nog niet gezien. Geen mening dus.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:43 schreef mcDavid het volgende:
ok, ff snel jullie mening... Het instorten van de WTC's, Terroristen of overheid?
nee, die zijn lekker objectiefquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb die documentaires nog niet gezien. Geen mening dus.
dat ligt eraan hoe je het bekijktquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:16 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
zucht wordt tijd dat ze jou eens aanlijnen whehe![]()
Dat was het pas geweest als ze had gezegd dat dat lijntje aan een boomtak had gehangen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat kind is 10 ofzodat mag ze niet zeggen
dat is gemeen!
Mja voor iemand met een zo'n simpele gedachtegang als de jouwe is het inderdaad een best goed ideequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat was het pas geweest als ze had gezegd dat dat lijntje aan een boomtak had gehangen.
Hmm, best goede ideeën zo laat op de avond.
Anders maak je er een paint van.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja voor iemand met een zo'n simpele gedachtegang als de jouwe is het inderdaad een best goed idee![]()
okeequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Anders maak je er een paint van.
Goed gezien !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:41 schreef rompompom het volgende:
Niet eens een gifje.
Ik lust geen hondenkoekjes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Goed gezien !
Nu mag je een koekje uit de trommel pakken !
Het is jouw trommel; jij biedt het aan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom heb je dan hondekoekjes in je koektrommel
Alsof ik jou van mijn koekjes zou laten etenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is jouw trommel; jij biedt het aan.
Ik zou ze ook niet hoeven.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alsof ik jou van mijn koekjes zou laten eten
okquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:55 schreef rompompom het volgende:
Slapen dan maar, als je bij smilies blijft haken.
Ik sluit me daar volledig bij aan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:43 schreef Misstique het volgende:
Morning.
Aan je nek vast zitten?quote:
Hij doet auw!quote:
Kutusers!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
Klumzieeee.
Chow. Lieverd. Je kan door een slotje héén posten. Dat is het hele idee van het topicquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:01 schreef Chowi het volgende:
Maarmaarmaar. Hij is dícht.
Waarom is het knopje dan zwart?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Chow. Lieverd. Je kan door een slotje héén posten. Dat is het hele idee van het topic.
Oh, daar heb ik een oplossing voorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:06 schreef Chowi het volgende:
Hm, strange. Ik dan waarschijnlijk ook, maar ik kan geen mensen quoten, omdat mijn quickquote het niet doet enzo.
Nee! Maar nu wel! En hij werkt!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik een oplossing voor. (wat je vast al hebt geprobeerd maar goed, worked for me
).
Je gebruikt Firefox hm? about:config inrammen in de adresbalk, naar de woopsinstellingen gaan, en dan quickpi op false zetten en quickreply op true. Had je dat al gedaan?
Okquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee! Maar nu wel! En hij werkt!
Kom, we gaan kroelen!.
hoe pijpt een vegetarier? die likt alleen de kopkaas eraf!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:12 schreef cerreur het volgende:
PERENBREI, HUZARENKANKERSALADE,GEHAKTONDERJENAGELSZIEKTE.
Hoeist ermee liefuurddddquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pluto. Lief schattig poedelhondje vamme
.
welke?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:23 schreef Dagonet het volgende:
Ik vraag me af waarom die kutkloon unbanned is eigenlijk.
Het snot stroomt over m'n gezicht naar beneden beebquote:
Omdat er bij stond dat die niet unbanned mocht worden en iemand het daar tóch niet mee eens wasquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:23 schreef Dagonet het volgende:
Ik vraag me af waarom die kutkloon unbanned is eigenlijk.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het snot stroomt over m'n gezicht naar beneden beeb. Ttenzij er een klont vastzit, dan moet ik weer de boel leeg blazen
.
Plutoquote:
En platgeslagen vleesvlinders? Hm?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Bloedklonters en slijmproppen ok, maar harde snotstukjes gaan me te ver.
[BeF] # 622 Bizz is sexyquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat blijf ik echt een goede term vinden. Hoe kwamen we daar ook alweer aan?
autotje gekocht?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:59 schreef rompompom het volgende:
Je moet er even voor naar Pijnacker, maar dan heb je ook wat:
[afbeelding]
Je lekte melkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb kritiek gehad van Sunchaser. Ik kan je vertellen dat ik daarna meteen in m'n ondergoedla moest zijn
.
Wow hij is gaafquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:59 schreef rompompom het volgende:
Je moet er even voor naar Pijnacker, maar dan heb je ook wat:
[afbeelding]
Je hoort mij niet klagen.quote:
Dat zit verwerkt in al mijn activiteiten op een vrijdag.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
Ik wel. En het heeft te maken met bier.
Oh, wacht. Dus het bier is al een feit, je moet alleen nog verzinnen wát met bier?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:42 schreef cerreur het volgende:
[..]
Dat zit verwerkt in al mijn activiteiten op een vrijdag.
Béé, ie, en, gé, ôh!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, wacht. Dus het bier is al een feit, je moet alleen nog verzinnen wát met bier?
Ik ben niet van die kant Chow.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:46 schreef Chowi het volgende:
Bier en sierraden maken?
Ahuh, een hele verbetering ten opzichte van gisteren.quote:
Ik ben blij dat ik er niet bij was.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ahuh, een hele verbetering ten opzichte van gisteren.
Ik heb tot dinsdag niets leuks in de planning staanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:43 schreef Misstique het volgende:
Wil je erover praten?
Nope, dinsdag pas weer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:52 schreef Misstique het volgende:
Je ziet Lits niet?
Wij allemaal c_c, wij allemaal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb een zwaar leven Misstiek. Een zwaar leven.
Wat je nu luistert ken ik niet in ieder geval, ik weet niet wat je luisterde toen je die post postte though.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:35 schreef Misstique het volgende:
Ik heb wel de ideale krasmuziek ter begeleiding opstaan overigens..
Ik werd geroepen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Noem 's wat goede films, oh koninging van de goede smaak. Ik moet m'n filmcollectie uitbreiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |